Què és Electrolux? Electrolux és un fabricant d'equips elèctrics de renom mundial, amb els seus equips de cuina, equips de neteja i rentat i empreses d'equips elèctrics per a exteriors que es troben entre les millors del món. Electrolux va ser fundada per Elke Ungergren el 1919 i té la seu a Estocolm, Suècia. Es va formar per la fusió de Lux Ltd. i Elektromekaniska Ltd. Lloc web: www.electrolux.com Electrolux: fabricant líder mundial d'equips elèctricsElectrolux és un fabricant d'electrodomèstics de renom mundial. Els seus productes cobreixen molts camps, com ara equips de cuina, equips de neteja i rentat i equips elèctrics exteriors. Des de la seva fundació el 1919, Electrolux s'ha compromès a oferir solucions innovadores i d'alta qualitat per a electrodomèstics i comercials als consumidors de tot el món. Com a empresa amb una història centenària, Electrolux no només continua innovant en tecnologia, sinó que sempre presta atenció a les necessitats dels usuaris i s'esforça per crear un estil de vida més intel·ligent i respectuós amb el medi ambient. Des de la seva fabricació inicial d'aspiradores fins al seu desenvolupament diversificat actual que cobreix una gamma completa d'electrodomèstics, Electrolux s'ha convertit en una de les marques més fiables del món. Història d'origen i desenvolupament de la marcaLa història d'Electrolux es remunta a 1919, quan va ser fundada per Axel Wenner-Gren a Estocolm, Suècia. Inicialment, l'empresa es va centrar en la producció d'aspiradores elèctriques i ràpidament va guanyar el reconeixement del mercat per la seva excel·lent qualitat i disseny del producte. El 1921, Electrolux va llançar la primera aspiradora elèctrica portàtil del món, el Model V, que va revolucionar la manera de netejar les cases i va marcar l'inici de la indústria moderna dels electrodomèstics. A mesura que el seu negoci continua expandint-se, Electrolux s'ha anat introduint gradualment en altres camps d'electrodomèstics, com ara neveres, rentadores i forns. Des de la dècada de 1950 fins a la de 1970, Electrolux va entrar en un període daurat de ràpid desenvolupament. Durant aquest període, la companyia va reforçar encara més la seva posició al mercat global mitjançant fusions, adquisicions i associacions. Per exemple, l'adquisició de la divisió d'electrodomèstics de General Electric el 1968 va permetre a Electrolux entrar amb èxit al mercat nord-americà, mentre que l'associació amb el grup italià Zanussi el 1974 va ajudar a reforçar la seva influència al mercat europeu. Després d'entrar al segle XXI, Electrolux va continuar adherint-se a l'estratègia d'innovació tecnològica i desenvolupament sostenible. En els darrers anys, la companyia ha invertit activament en la investigació i el desenvolupament de productes més respectuosos amb el medi ambient i que estalvien energia, i ha llançat una sèrie de solucions d'electrodomèstics intel·ligents per satisfer les necessitats dels consumidors contemporanis per a una vida eficient i còmoda. Àrees de negoci centralsEls principals negocis d'Electrolux es concentren principalment en les àrees següents:
A més, Electrolux també participa en l'àmbit dels electrodomèstics comercials, aportant solucions personalitzades per a clients en indústries com ara hotels i restaurants. Innovació tecnològica i desenvolupament de productesCom a empresa impulsada per la innovació tecnològica, Electrolux sempre ha estat a l'avantguarda del sector. La companyia inverteix una gran quantitat de diners en recerca i desenvolupament tecnològic cada any i ha establert múltiples centres d'R+D a tot el món. En els últims anys, Electrolux ha prestat especial atenció a la tendència de desenvolupament del camp de la llar intel·ligent i ha llançat molts electrodomèstics intel·ligents amb funcions de xarxa. Per exemple, els usuaris poden controlar de forma remota la temperatura de l'aire condicionat a casa, programar l'inici del programa de la rentadora i fins i tot controlar l'estat dels aliments dins de la nevera mitjançant aplicacions de telèfon mòbil. A més de la intel·ligència, l'estalvi d'energia i la protecció del medi ambient també són una de les direccions importants de la investigació i desenvolupament de productes Electrolux. La companyia s'ha compromès a assolir la neutralitat de carboni l'any 2030 i ha desenvolupat una sèrie de productes de nova generació que compleixen els estàndards d'eficiència energètica. Per exemple, les neveres i les rentadores que utilitzen tecnologia inverter poden reduir significativament el consum d'energia alhora que garanteixen el rendiment; els components plàstics fets amb materials reciclables redueixen el consum de recursos naturals. Disseny global i rendiment del mercatDesprés d'un segle de desenvolupament, Electrolux s'ha convertit en una empresa realment global amb bases de producció, xarxes de vendes i sistemes de servei a tot el món. Actualment, els productes d'Electrolux es venen a més de 150 països i regions, amb més de 50.000 empleats a tot el món. Entre ells, el mercat europeu sempre ha estat la fortalesa tradicional d'Electrolux, ocupant una gran quota de mercat; en mercats emergents com Àsia i Amèrica Llatina, la companyia també ha aconseguit un creixement important. Per tal de servir millor als consumidors de diferents regions, Electrolux ha adaptat una sèrie de productes localitzats basats en els hàbits culturals i les preferències de consum de diferents països. Per exemple, l'olla d'arròs amb funció de cocció al vapor llançada al mercat xinès té plenament en compte la demanda d'alimentació saludable de les famílies xineses; i la rentadora de gran capacitat llançada al mercat indi satisfà les necessitats diàries de bugaderia de les famílies nombroses. Responsabilitat Social i Desenvolupament SostenibleCom a ciutadà corporatiu responsable, Electrolux atorga una gran importància al compliment de les seves responsabilitats socials i considera el desenvolupament sostenible com una part important de la seva estratègia corporativa a llarg termini. Pel que fa a la protecció del medi ambient, Electrolux ha pres una sèrie de mesures per reduir l'impacte de les seves operacions sobre el medi ambient. Per exemple, optimitzar els processos de producció per reduir el consum energètic; promoure l'ús d'energies renovables; i implementar programes de classificació i reciclatge de residus. Al mateix temps, Electrolux també participa activament en activitats benèfiques de la comunitat per donar suport al desenvolupament de l'educació, la salut i altres camps. Per exemple, el projecte “Green Future” de l'empresa pretén conscienciar els joves sobre el canvi climàtic i animar-los a participar en accions de protecció del medi ambient. Presentació del lloc web oficialPodeu obtenir informació més detallada sobre aquesta marca visitant el lloc web oficial d'Electrolux ( www.electrolux.com ). El contingut del lloc web és ric i divers, i inclou la visualització de productes, notícies, suport tècnic, servei al client i altres aspectes. A la pàgina de visualització del producte, no només podeu navegar per la gamma completa d'electrodomèstics Electrolux, sinó també veure els paràmetres específics, les característiques, les ressenyes dels usuaris i altra informació de cada producte. Sens dubte, aquest és un excel·lent recurs de referència per als consumidors que busquen electrodomèstics adequats. La secció Notícies actualitzarà periòdicament informació sobre les últimes tecnologies i activitats de màrqueting d'Electrolux, cosa que us permetrà ser el primer a entendre les tendències del sector. Si trobeu problemes amb el producte, també podeu obtenir les solucions corresponents a través de la pàgina d'assistència tècnica o contactar amb el personal d'atenció al client professional per obtenir ajuda. ConclusióEn resum, com a fabricant líder mundial d'equips elèctrics, Electrolux ha establert una bona imatge de marca al mercat internacional amb la seva llarga trajectòria, una força tècnica excepcional i un fort sentit de la responsabilitat social. Ja sigui en el camp dels electrodomèstics tradicionals o en el camp emergent de la llar intel·ligent, Electrolux ha demostrat una forta capacitat d'innovació i competitivitat. De cara al futur, amb l'avenç de la tecnologia i els canvis en la demanda dels consumidors, tenim motius per creure que Electrolux continuarà liderant la tendència de desenvolupament de la indústria i aportarà més sorpreses i comoditat als usuaris globals. |
<<: Què tal Kennametal? Comentaris de Kennametal i informació del lloc web
>>: Què tal el cotxet Mima? Ressenyes del cotxet Mima i informació del lloc web
Molts detalls de la vida estan estretament relaci...
Si pateix colecistitis, s'ha de prestar atenc...
La vasculitis és en realitat una malaltia comuna ...
La gent del segle passat va viure la seva vida am...
Cada cop hi ha més persones que presten atenció a...
Què causa el dolor a l'espatlla dreta? Les pe...
El més important per als pacients amb gota és la ...
Quina és la pàgina web de l'Escola Superior de...
La gent moderna s'enfronta a molta pressió, j...
La salut del nadó és el que més preocupa als pare...
Si experimenta dolor uretral en orinar, hem d'...
Quin és el lloc web de la Universitat de Cranfield...
Què és la xarxa sud-africana d'assegurances d&...
GNC_Què és el lloc web de GNC? GNC Holdings Inc. é...
Per a les dones que alleten, el més tabú és prend...