Què és Bumble and bumble.? Bumble and Bumble és una marca de perruqueria de gamma alta dedicada a la investigació, desenvolupament i venda de productes per a la cura del cabell de gamma alta. L'any 2000, Bumble and Bumble es va convertir en membre del gegant de cosmètics Estee Lauder Group. Lloc web: www.bumbleandbumble.com Bumble and bumble.: La llegenda d'una marca d'alta gamma per a la cura del cabellBumble and Bumble és una marca de perruqueria de gamma alta que ha cridat molt l'atenció, centrada en la investigació, desenvolupament i venda de productes per a la cura del cabell de gamma alta. Des dels seus inicis, la marca ha guanyat ràpidament un ampli reconeixement a tot el món per la seva qualitat superior i les seves idees innovadores. Avui, els productes Bumble and Bumble estan disponibles en 1.300 salons de bellesa de gamma alta de més d'una dotzena de països i regions, i també es venen a través d'un petit nombre de minoristes seleccionats. L'any 2000, Bumble and Bumble es va convertir oficialment en membre del gegant de la cosmètica Estee Lauder Group, consolidant encara més la seva posició de lideratge en la indústria de la cura del cabell. Origen i desenvolupament de la marcaLa història de Bumble and Bumble va començar el 1977 quan el fundador Michael Gordon va obrir una petita perruqueria a Manhattan, Nova York. La intenció original de Gordon era crear una experiència de perruqueria única que combinava art i ciència per oferir als clients serveis personalitzats. A mesura que el saló va tenir èxit, Gordon va començar a desenvolupar els seus propis productes per a la cura del cabell per satisfer la demanda dels seus clients de productes per al cabell d'alta qualitat. El 1992, Bumble and Bumble va llançar la seva primera línia de productes i es va convertir ràpidament en una sensació en la indústria de la cura del cabell. Aquests productes no només guanyen el favor dels clients per la seva excel·lent qualitat, sinó que també es converteixen en referents del sector per les seves fórmules i dissenys innovadors. A mesura que la consciència de la marca va créixer, Bumble and Bumble va ampliar gradualment la seva línia de productes per incloure xampú, condicionador, productes d'estil i altres categories. El suport del Grup Estee LauderL'any 2000, Bumble and Bumble va assolir una fita important en la seva història de desenvolupament: va ser adquirida per Estee Lauder Group. Aquest moviment no només injecta més recursos i suport a la marca, sinó que també li permet expandir-se encara més a nivell mundial. Com a membre del Grup Estee Lauder, Bumble and Bumble continua mantenint el seu esperit innovador i llança productes més esperats. La influència global del grup Estee Lauder també ofereix més oportunitats d'exposició a Bumble and bumble. En col·laborar amb altres marques del grup, Bumble and Bumble ha estat capaç d'assentar-se a més salons de bellesa i minoristes de gamma alta. A més, les capacitats d'R+D d'Estee Lauder Group també ofereixen un fort suport per a la innovació de productes de Bumble i bumble. Característiques del producte i innovacióEls productes de Bumble and bumble. són coneguts per la seva qualitat superior i les seves formulacions innovadores. La marca sempre s'ha compromès a combinar ciència i art per oferir als clients solucions eficients i de moda per a la cura del cabell. Aquests són alguns dels productes estrella de Bumble and bumble.:
A més dels productes clàssics, Bumble and Bumble també llança contínuament productes innovadors per satisfer les necessitats en constant canvi dels consumidors. Per exemple, el llançament de la marca de xampú sense silicona i productes d'embalatge respectuosos amb el medi ambient en els últims anys demostra plenament el seu compromís amb el desenvolupament sostenible. Influència global i distribució del mercatEls productes de Bumble and bumble. es venen ara a més d'una dotzena de països i regions d'arreu del món, amb una xarxa de vendes que cobreix 1.300 salons de bellesa de gamma alta i un petit nombre de minoristes seleccionats. En cooperar amb salons de bellesa de renom internacional, la marca assegura que els seus productes puguin arribar a grups de consumidors de gamma alta. Al mercat nord-americà, Bumble and Bumble ha establert una forta influència de marca mitjançant la cooperació amb salons i grans magatzems de gamma alta. Als mercats europeu i asiàtic, la marca també s'ha guanyat ràpidament el favor dels consumidors mitjançant estratègies similars. A més, Bumble and Bumble també està ampliant activament els seus canals de venda en línia, proporcionant una experiència de compra còmoda per als consumidors globals a través del seu lloc web oficial ( www.bumbleandbumble.com ). Cultura i valors de marcaL'èxit de Bumble and Bumble no només es deu als seus excel·lents productes, sinó que també està estretament relacionat amb la seva cultura i valors de marca únics. La marca sempre s'ha adherit al concepte de "innovació, qualitat i individualitat" i es compromet a oferir als consumidors la millor experiència de cura del cabell. A més, Bumble and bumble també presta molta atenció a la responsabilitat social. La marca retorna activament a la societat donant suport a projectes ambientals i activitats solidàries. Per exemple, els productes d'embalatge respectuosos amb el medi ambient llançats per Bumble i Bumble en els últims anys no només han reduït l'impacte sobre el medi ambient, sinó que també han millorat la consciència ambiental dels consumidors. Perspectives de futurMirant cap al futur, Bumble and Bumble continuarà mantenint el seu esperit innovador i llançant productes per a la cura del cabell d'alta qualitat. A mesura que augmenta la demanda de personalització i desenvolupament sostenible dels consumidors, les marques optimitzaran encara més les seves línies de productes per satisfer les diverses necessitats del mercat. A més, Bumble and Bumble també té previst ampliar encara més el seu mercat global reforçant la seva cooperació amb Estee Lauder Group. Ja sigui a través de salons fora de línia o canals en línia, Bumble and Bumble continuarà oferint als consumidors la millor experiència de cura del cabell. ConclusióCom a marca líder en la indústria de la cura del cabell de gamma alta, Bumble and Bumble s'ha guanyat la confiança dels consumidors de tot el món amb els seus excel·lents productes i conceptes innovadors. Tant si es tracta de la seva sèrie de xampú clàssic com dels seus productes innovadors llançats contínuament, Bumble and Bumble sempre s'ha compromès a oferir als consumidors les solucions per a la cura del cabell de la més alta qualitat. En el futur, Bumble and Bumble continuarà liderant la tendència de la indústria i oferirà més sorpreses als consumidors globals. |
<<: Què tal Qualcomm? Revisions de Qualcomm i informació del lloc web
L'hipotiroïdisme és en realitat una disminuci...
Què és Bloomberg Businessweek? Bloomberg Businessw...
Després d'un dia ocupat, la teva ment està pl...
Molts dels nostres amics pateixen malalties de la...
Què és el lloc web de Braun? Braun GmbH és una emp...
Què és CamZap? Camzap permet als usuaris de 18 any...
Els càlculs renals són una malaltia comuna a la v...
Hi ha tot tipus de remeis populars a la vida. He ...
En la nostra vida diària, com que moltes persones...
El ronc és un fenomen comú, especialment entre mo...
Què és Quin GmbH? Quin GmbH és un proveïdor líder ...
Què és la Sofina? SOFINA és la sèrie de cosmètics ...
A la vida diària, els fol·licles de la gola són u...
Què és Vornado Realty Trust? Vornado Realty és una...
Què és Thisday Live? <p style="text-align: just...