Què és Yahoo? Yahoo és un portal d'Internet global gegant. Va ser fundat pels estudiants de postgrau de la Universitat de Stanford Jerry Yang i David Filo el gener de 1994 i incorporat el 2 de març de 1995. Ofereix serveis de xarxa diversificats que inclouen motors de cerca, correu electrònic, notícies, etc. a més de 500 milions d'usuaris independents. A més, és una empresa global de comunicacions, comerç i mitjans d'Internet. Lloc web: www.yahoo.com Yahoo: un gegant global del portal d'InternetYahoo! és un portal d'Internet global gegant que va ser fundat pels estudiants de postgrau de la Universitat de Stanford Jerry Yang i David Filo el gener de 1994 i oficialment establert el 2 de març de 1995. Com una de les empreses més influents de la història d'Internet, Yahoo ofereix serveis d'Internet diversificats a més de 500 milions d'usuaris independents a tot el món, incloent motors de cerca, correu electrònic, notícies, finances, esports, entreteniment i altres continguts. La creació i desenvolupament de YahooYahoo va néixer d'una idea senzilla que van tenir Jerry Yang i David Filo a la Universitat de Stanford. En aquell moment, Internet encara es trobava en les seves primeres etapes de desenvolupament i la informació estava dispersa i difícil de trobar. Per resoldre aquest problema, van crear un directori de llocs web anomenat "Guia de Jerry per a la World Wide Web" per ajudar els usuaris a trobar ràpidament els recursos en línia que necessiten. A mesura que creixia el nombre d'usuaris, el projecte va evolucionar gradualment cap a Yahoo. El 1995, Yahoo es va establir oficialment i ràpidament es va convertir en una empresa líder en el camp d'Internet. La seva interfície senzilla i la seva potent funció de cerca van atreure un gran nombre d'usuaris, fent de Yahoo un dels llocs web més populars del món. Serveis bàsics de YahooEls serveis bàsics de Yahoo cobreixen diverses àrees, com ara:
Disseny global de YahooCom a empresa global d'Internet, Yahoo ha establert sucursals a molts països i regions d'arreu del món i ha llançat serveis localitzats. Per exemple, Yahoo Japan és un dels llocs web de portals més grans del Japó, que ofereix motors de cerca, notícies, compres i altres serveis. A més, Yahoo també té una àmplia base d'usuaris a Europa, Àsia, Amèrica Llatina i altres regions. L'estratègia de globalització de Yahoo no només es reflecteix en l'expansió del mercat, sinó també en la seva distribució comercial diversificada. A més dels serveis de portals tradicionals, Yahoo també ha entrat en la publicitat en línia, el comerç electrònic, les xarxes socials i altres camps, consolidant encara més la seva posició en la indústria d'Internet. Els reptes i la transformació de YahooTot i que Yahoo va aconseguir un gran èxit en els seus primers dies, també es va enfrontar a molts reptes amb el ràpid desenvolupament de la indústria d'Internet. L'auge de Google ha fet que la quota de Yahoo al mercat dels motors de cerca disminueixi gradualment, mentre que l'auge de les xarxes socials també ha tingut un impacte en el negoci tradicional de Yahoo. Per fer front a aquests reptes, Yahoo ha fet una sèrie d'intents de transformació. Per exemple, Yahoo va adquirir el lloc per compartir fotos Flickr i la plataforma de microblogging Tumblr en un intent d'assentar-se en el camp de les xarxes socials. A més, Yahoo ha reforçat la seva cooperació amb Microsoft per desenvolupar conjuntament la tecnologia dels motors de cerca. Tanmateix, aquests esforços no han estat capaços de revertir completament la caiguda de Yahoo. El 2016, el negoci principal de Yahoo va ser adquirit pel gegant nord-americà de telecomunicacions Verizon, marcant el final oficial de l'era de Yahoo com a empresa independent. Cultura i influència de YahooYahoo no només és un pioner en la indústria d'Internet, sinó que també té un profund impacte en la cultura global d'Internet. El model de "web portal" de Yahoo va proporcionar una referència important per a les empreses d'Internet posteriors, i la seva cultura corporativa oberta i innovadora també va inspirar innombrables emprenedors. A més, Yahoo també participa activament en empreses de benestar social a través del seu projecte de benestar públic "Yahoo Foundation", donant suport al desenvolupament de l'educació, la protecció del medi ambient, la salut i altres camps. El futur de YahooTot i que s'ha adquirit el negoci principal de Yahoo, la seva marca i influència es mantenen. Actualment, els actius restants de Yahoo estan en poder d'una empresa anomenada "Altaba", mentre que Yahoo Japan continua operant de manera independent. En el futur, Yahoo pot reaparèixer a l'escenari d'Internet d'una forma nova. Independentment de la seva direcció de desenvolupament, Yahoo sempre serà recordat com una pàgina important en la història d'Internet. El lloc web de Yahoo és: www.yahoo.com , els usuaris poden accedir als diferents serveis de Yahoo a través d'aquest lloc web. |
>>: Què tal Raytheon? Comentaris de l'empresa Raytheon i informació del lloc web
Què és Magnum Photos? Magnum Photos és l'agènc...
Avui en dia, la majoria de les dones presten cada...
Què és la Universitat Aristòtil? La Universitat Ar...
Avui en dia, per motius de comoditat, un petit no...
Què és Luxury Rebel? Luxury Rebel és una marca de ...
Els perills de la pintura en aerosol de xapa són ...
L'orina és una cosa que moltes persones han e...
L'hipertiroïdisme es refereix a la secreció e...
Quin és el lloc web de l'Acadèmia Mèdica Estat...
L'ampliació de la tiroide és una malaltia que...
L'asma és força comú avui dia. Quan fa calor,...
Quan el cos humà té alguns problemes, necessita u...
Les persones modernes estan sota una gran pressió...
El fenomen de la sang a les femtes durant els mov...
Els frigorífics són aparells elèctrics que tenen ...