Quin és el lloc web de la marca de pollastre japonesa? ST Corporation (traduït com a "Ji Zai Brand" a Hong Kong i Taiwan) és una empresa japonesa que cotitza (TSE 1st Section: 4951). Va ser fundada l'any 1946 i produeix principalment ambientadors, repel·lents de mosquits, deshumidificadors i altres productes. Lloc web: www.st-c.co.jp Marca de pollastre japonesa: des d'ambientador fins a marca globalAl mercat japonès d'articles per a la llar, hi ha una marca que és gairebé un nom familiar, és "ST Corporation" i es coneix com "Chicken Brand" a Hong Kong i Taiwan. Fundada l'any 1946, aquesta empresa ha passat d'un petit fabricant d'ambientadors a una empresa global que cotitza avui a la 1a secció de la Borsa de Valors de Tòquio (codi de valors: 4951). La seva història de desenvolupament es pot considerar com un microcosmos del desenvolupament industrial de la postguerra del Japó. 1. La història de la marca Ji ZaiEl 1946, quan el Japó estava en procés de reconstrucció després de la guerra, el predecessor de ST Corporation, Sato Chemical Industry, es va establir a Tòquio. El fundador Kenichiro Sato es va adonar molt que a mesura que avançava la reconstrucció de la postguerra, la demanda de qualitat de vida de la gent augmentaria. Inicialment, l'empresa produïa principalment productes de neteja senzills i ambientadors. A la dècada de 1950, la companyia va llançar l'emblemàtic ambientador de la marca "Chicken". La bonica imatge de pollastre de dibuixos animats a l'embalatge del producte va guanyar ràpidament el favor dels consumidors, i el sobrenom de "Pollastre" va venir d'això. Japó es trobava en un període de ràpid creixement econòmic durant aquest període. Amb l'acceleració de la urbanització, cada cop més famílies van començar a prestar atenció a la qualitat de l'aire interior i, per tant, els productes de la marca Chizai van aconseguir un ràpid desenvolupament. A les dècades de 1960 i 1970, l'empresa va començar a ampliar la seva línia de productes i va llançar productes com el repel·lent de mosquits i els deshumidificadors. L'any 1975, l'empresa va cotitzar a la Borsa de Valors de Tòquio, marcant l'inici d'una nova etapa de desenvolupament per a l'empresa. Des de la dècada de 1980 fins a principis del segle XXI, l'empresa va accelerar el seu procés d'internacionalització i va establir sucursals i centres d'R+D al sud-est asiàtic, Europa i els Estats Units. El 2010, la companyia va canviar oficialment el seu nom a "ST Corporation", reforçant encara més la seva imatge de marca global. 2. Productes bàsics de la marca Jizai1. Sèrie d'ambientadors L'ambientador de la marca Chick és la seva sèrie de productes més coneguda, incloent el tipus d'esprai, el tipus sòlid, el tipus líquid i altres formes. El producte utilitza una tecnologia única de microcàpsules per alliberar ingredients frescos de manera contínua i estable. En els darrers anys, la companyia també ha llançat productes especials per a diferents escenaris, com ambientadors de cotxes, ambientadors específics per a mascotes, etc. 2. Sèrie de repel·lents de mosquits El repel·lent de mosquits de la marca Ji Zai utilitza extractes de plantes naturals com a ingredients principals i té un efecte repel·lent de mosquits de llarga durada. La línia de productes inclou diverses formes com ara aerosol, frotis, líquid repel·lent de mosquits elèctric, etc. per satisfer les necessitats dels diferents escenaris d'ús. 3. Sèrie de deshumidificadors Tenint en compte el clima humit del Japó, Chizai ha desenvolupat una varietat de deshumidificadors d'alta eficiència. El producte adopta una tecnologia de condensació avançada, que pot aconseguir una deshumidificació eficient amb un baix consum d'energia i també té funció de purificació d'aire. 4. Altres productes per a la llar En els darrers anys, l'empresa també ha llançat una sèrie de productes com purificadors d'aire, humidificadors, desodorants, etc., i ha millorat contínuament les seves solucions per a la llar. 3. Innovació tecnològica de la marca Jizai1. Tecnologia de microcàpsules El major avenç tecnològic de Chick Brand en el camp dels ambientadors és l'aplicació de la tecnologia de microcàpsules. Aquesta tecnologia pot encapsular molècules de fragància en càpsules minúscules i aconseguir un alliberament durador de la fragància controlant la velocitat a la qual es trenquen les càpsules. 2. Tecnologia natural d'extracció de plantes En productes repel·lents de mosquits, l'empresa ha desenvolupat una tecnologia d'extracció de plantes naturals única que permet extreure principis actius de plantes com la citronel·la i la menta, que no només garanteix l'efecte repel·lent de mosquits sinó que també redueix la irritació de la pell. 3. Tecnologia intel·ligent de control d'humitat El producte deshumidificador adopta una tecnologia intel·ligent de control d'humitat, que pot ajustar automàticament la intensitat de treball segons la humitat ambiental, alhora que garanteix l'efecte de deshumidificació i maximitza l'estalvi d'energia. 4. Tecnologia de nanopurificació Els últims purificadors d'aire utilitzen filtres a nanoescala que poden capturar eficaçment partícules diminutes a l'aire, com ara PM2,5, pol·len, bacteris, etc. 4. Estratègia de mercat de la marca Chizai1. Diferenciació del producte Chizai Brand sempre s'ha adherit a l'estratègia de producte de "Tinc el que els altres no tenen, i sóc millor que els altres". Per exemple, en el mercat dels ambientadors, l'empresa va ser la primera a llançar productes especials per a diferents escenaris, com per a habitacions de nadons i mascotes, i va segmentar amb èxit el mercat. 2. Rejoveniment de la marca En resposta a l'augment de grups de consumidors joves, Chizai ha promogut enèrgicament l'estratègia de rejoveniment de la marca en els últims anys. Atreu consumidors joves mitjançant màrqueting a les xarxes socials, col·laboració amb anime IP, etc. 3. Disseny internacional La marca Chizai expandeix activament els mercats estrangers i estableix bases de producció i centres de R+D al sud-est asiàtic, Europa i els Estats Units. Paral·lelament, es llancen productes localitzats segons els hàbits de consum de les diferents regions. 4. Desenvolupament sostenible L'empresa promou enèrgicament polítiques de protecció del medi ambient, utilitza materials d'embalatge reciclables i desenvolupa productes de baix consum energètic. Al mateix temps, participem activament en activitats de benestar social per establir una bona imatge corporativa. 5. Cultura corporativa de la marca Jizai1. Esperit innovador Des de la seva creació, la marca Chizai sempre ha insistit en el desenvolupament impulsat per la innovació. La companyia inverteix el 5% dels seus ingressos operatius en investigació i desenvolupament cada any i anima els empleats a presentar idees innovadores. 2. Qualitat primer L'empresa ha establert un sistema de gestió de qualitat estricte, amb estàndards estrictes en tots els enllaços, des de l'adquisició de matèries primeres fins a la producció i les vendes. Aquesta recerca persistent de la qualitat ha fet que els productes de la marca Jizai gaudeixin d'una bona reputació entre els consumidors. 3. Employee Care Chick Brand se centra en el desenvolupament professional i la qualitat de vida dels seus empleats. L'empresa ofereix un sistema de formació integral per animar els empleats a aprendre al llarg de la seva vida. Al mateix temps, oferim als empleats bons beneficis assistencials, com ara flexibilitat d'horaris, suport per a la guarderia, etc. 4. Les empreses de responsabilitat social participen activament en activitats de benestar social, com ara protecció del medi ambient, socors en desastres, etc. Al mateix temps, l'empresa es compromet a oferir oportunitats laborals a les persones amb discapacitat, fet que reflecteix la responsabilitat social de l'empresa. 6. Perspectives de futur de la marca Chizai1. Disseny de la llar intel·ligent Amb el desenvolupament de la tecnologia d'Internet de les coses, la marca Chizai està accelerant la recerca i el desenvolupament de productes per a la llar intel·ligent. Té previst llançar productes com ara purificadors d'aire i humidificadors que es poden connectar a telèfons intel·ligents per oferir als usuaris una experiència domèstica més intel·ligent. 2. Productes ecològics i respectuosos amb el medi ambient L'empresa continuarà augmentant la seva inversió en recerca i desenvolupament de productes respectuosos amb el medi ambient, desenvoluparà més productes que utilitzen materials renovables i de baix consum energètic i contribuirà a la protecció del medi ambient. 3. El pla d'expansió de l'àmbit sanitari entra en l'àmbit de la cura de la salut personal, desenvolupa productes que ajuden a millorar la qualitat del son, alleujar l'estrès, etc., i ofereix als usuaris una gamma completa de solucions sanitàries. 4. L'aprofundiment de l'estratègia de globalització continuarà promovent l'estratègia de globalització, especialment augmentant la inversió als països de mercats emergents. Al mateix temps, reforçarem la cooperació amb marques de renom internacional per millorar la influència de la marca. 7. Operació i gestió de la marca Jizai1. Producció Lean L'empresa implementa el concepte de producció ajustada per millorar l'eficiència i reduir costos millorant contínuament el procés de producció. Al mateix temps, s'ha establert un sistema complet de gestió de la cadena de subministrament per garantir la qualitat del producte i el termini de lliurament. 2. Transformació digital En els darrers anys, l'empresa ha impulsat enèrgicament la transformació digital i ha introduït tecnologies digitals en diferents enllaços com ara R+D, producció i vendes. Per exemple, utilitzar big data per analitzar la demanda dels consumidors i optimitzar el disseny del producte. 3. Formació del talent L'empresa ha establert un sistema complet de formació del talent, que inclou formació de nous empleats, formació de gestió, formació tècnica, etc. Al mateix temps, s'anima als empleats a comunicar-se entre departaments i cultivar talents compostos. 4. Gestió del risc S'ha establert un sistema integral de gestió del risc que inclou el risc de mercat, el risc operacional, el risc financer, etc. Realitzar periòdicament avaluacions del risc i formular estratègies de resposta per garantir el desenvolupament constant de l'empresa. 8. Impacte social de la marca de pollastre1. Referent de la indústria La innovació i l'èxit de Chick Brands en la indústria dels productes per a la llar ha establert un referent per a altres empreses. La seva experiència en desenvolupament de productes, màrqueting i altres aspectes ha tingut un impacte positiu en el desenvolupament de tota la indústria. 2. Contribució a l'ocupació Com a gran empresa, Cigron ha creat un gran nombre de llocs de treball al Japó ia l'estranger. Al mateix temps, l'empresa presta atenció a la formació dels empleats i ha cultivat un gran nombre de talents professionals per a la indústria. 3. Pionera en protecció del medi ambient Els esforços de l'empresa en la protecció del medi ambient no només es reflecteixen en els productes, sinó també en el procés de producció. Els seus conceptes i pràctiques de protecció del medi ambient han tingut un paper demostratiu en la promoció del desenvolupament sostenible de la indústria. 4. Comunicació cultural Mitjançant la innovació de productes i la creació de marques, Chicka ha difós l'estil de vida i la cultura japonesos a totes les parts del món, millorant la comprensió i la comunicació entre diferents cultures. 9. Resum de l'experiència d'èxit de la marca Jizai1. Innovació contínua La marca Chizai sempre ha insistit en el desenvolupament impulsat per la innovació, llançant contínuament nous productes i tecnologies per mantenir la seva competitivitat al mercat. 2. La qualitat primer La recerca persistent de la qualitat del producte ha permès que la marca Jizai guanyi la confiança dels consumidors i estableixi una bona imatge de marca. 3. Coneixements del mercat L'empresa sempre presta molta atenció als canvis del mercat i ajusta les estratègies de producte de manera oportuna per satisfer les necessitats en constant canvi dels consumidors. 4. La marca Global Vision Chick va començar a desenvolupar mercats estrangers molt aviat i va entrar amb èxit als mercats de molts països i regions mitjançant estratègies de localització. 5. Responsabilitat social L'empresa, alhora que persegueix els beneficis econòmics, compleix activament les seves responsabilitats socials i estableix una bona imatge com a ciutadà empresarial. 10. ConclusióDes d'un petit fabricant d'ambientadors fins a l'empresa global de productes per a la llar actual, la història de desenvolupament de Chick encarna la innovació i l'artesania de les empreses japoneses. Davant dels reptes futurs, Chick Brand continuarà adherint-se a la seva missió de "millorar la qualitat de vida de les persones" i oferir als consumidors globals millors productes i serveis mitjançant la innovació contínua. Al mateix temps, com a empresa responsable, la marca Chizai continuarà contribuint a la protecció del medi ambient i al desenvolupament social, i donarà compte del valor social de l'empresa alhora que persegueix l'èxit comercial. Per obtenir més informació sobre St. C., visiteu el seu lloc web oficial: www.st-c.co.jp . Aquí no només podeu conèixer els últims desenvolupaments de l'empresa, sinó també obtenir informació detallada i guies d'ús dels productes. A mesura que la marca Chick segueixi creixent i desenvolupant-se, crec que continuarà aportant més sorpreses als consumidors de tot el món i continuarà la seva gloriosa història. |
El consum de Cordyceps sinensis té una llarga his...
Les arrugues del front no són només les persones ...
Què és el lloc web de Korean Air? Korean Air (angl...
A causa del clima persistent de smog, les dones t...
La vasculitis és una malaltia comuna en la qual e...
Què és el lloc web dels Arizona Diamondbacks? Els ...
Moltes persones no entenen la miocardiopatia dila...
És molt comú tenir sang a la femta quan va al lav...
Quins mètodes anticonceptius hem d'utilitzar ...
Els ous al vapor amb pomes també poden suavitzar ...
Els nivells de creatinina superiors al normal tam...
Recentment, he trobat molts pacients a l'ambu...
A mesura que la temperatura puja dia a dia, algun...
Què és Kid Kustoms? Kid Kustoms és la marca de cot...
Cobrir-se amb un edredó és una de les accions nec...