Què és Harvard Business Review? Harvard Business Review (HBR) és la revista emblemàtica de la Harvard Business School. Fundada el 1922, té com a objectiu millorar les pràctiques de gestió i es compromet a proporcionar coneixements de gestió rigorosos i millors pràctiques de gestió als professionals de tot el món i tenir un impacte positiu en ells i les seves organitzacions. El 2002, la versió xinesa de Harvard Business Review va entrar a la Xina. Lloc web: hbr.org Harvard Business Review (HBR) és la revista emblemàtica de la Harvard Business School. Des de la seva fundació l'any 1922, ha ocupat una posició important en l'àmbit empresarial global amb la seva autoritat i professionalitat. Com a revista dedicada a millorar les pràctiques de gestió, HBR no només proporciona coneixements de gestió en profunditat als líders empresarials, directius, acadèmics i professionals de tot el món, sinó que també promou l'avenç continu dels conceptes de gestió empresarial global mitjançant la seva perspectiva única i la seva investigació rigorosa. Antecedents històricsEl naixement de Harvard Business Review es remunta a principis del segle XX, quan la Harvard Business School s'acabava de crear i l'educació i la investigació de les escoles de negocis es van convertir gradualment en el focus d'atenció global. El 1922, la Harvard Business School va decidir llançar una revista centrada en la pràctica de la gestió, que es va convertir en la predecessora de la Harvard Business Review. Al principi, l'objectiu principal d'HBR era proporcionar una plataforma perquè estudiants i professors de les escoles de negocis intercanviessin idees de gestió i experiències pràctiques. Amb el pas del temps, HBR s'ha convertit gradualment d'una revista acadèmica a una publicació autoritzada en el camp de la gestió empresarial global. A mitjans del segle XX, HBR va començar a centrar-se en problemes pràctics en la gestió corporativa i va proporcionar solucions pràctiques als gestors corporatius mitjançant l'anàlisi de casos, eines de gestió i marcs estratègics. Des d'aleshores, la influència d'HBR s'ha ampliat gradualment i es va convertir en una publicació de lectura obligada per als líders i directius empresarials de tot el món. Missió bàsica i valorsLa missió principal de Harvard Business Review és "millorar les pràctiques de gestió i impulsar el progrés empresarial". Per aconseguir aquest objectiu, HBR sempre s'adhereix a l'enfocament basat en la investigació i la pràctica, i publica articles d'alta qualitat, informes d'investigació i estudis de casos per ajudar els lectors a comprendre millor els problemes complexos del món empresarial i oferir solucions pràctiques. Els valors de HBR es poden resumir de la següent manera:
Contingut i columnes principalsEl contingut de Harvard Business Review cobreix tots els aspectes de la gestió empresarial, com ara l'estratègia, el lideratge, la innovació, el màrqueting, la gestió financera, els recursos humans, etc. A continuació es mostren les columnes i els tipus de contingut principals d'HBR:
Influència i contribucióDes dels seus inicis, Harvard Business Review ha tingut un profund impacte en el camp de la gestió empresarial global. Les següents són les principals contribucions d'HBR en l'àmbit de la gestió empresarial:
S'ha llançat la versió xinesaL'any 2002, la versió xinesa de Harvard Business Review va entrar oficialment a la Xina, aportant els conceptes de gestió empresarial i l'experiència pràctica més avantguardistes del món als lectors xinesos. La introducció de la versió xinesa no només omple el buit en l'àmbit de la gestió empresarial de la Xina, sinó que també ofereix una plataforma perquè els directius empresarials xinesos aprenguin i es comuniquin. La versió xinesa d'HBR manté l'autoritat i la professionalitat de la versió original pel que fa al contingut, alhora que fa els ajustos locals adequats en funció de les característiques i necessitats del mercat xinès. Per exemple, la versió xinesa sovint publica articles i estudis de casos sobre pràctiques de gestió corporativa xinesa per ajudar els lectors xinesos a comprendre i aplicar millor els conceptes de gestió d'HBR. A més, la versió xinesa d'HBR també ofereix més oportunitats d'aprenentatge i comunicació per als gestors empresarials xinesos mitjançant l'allotjament de diverses activitats fora de línia, com ara fòrums, seminaris i cursos de formació. Aquestes activitats no només ajuden els directius xinesos a entendre millor les últimes tendències en la gestió empresarial global, sinó que també promouen la millora del nivell de gestió corporativa xinesa. Transformació en l'era digitalAmb l'arribada de l'era digital, Harvard Business Review també s'ha transformat activament per adaptar-se al nou entorn mediàtic. El lloc web oficial d'HBR (hbr.org) no només ofereix una versió electrònica de la revista, sinó que també llança molts continguts i funcions digitals, com ara cursos en línia, entrevistes en vídeo, eines interactives, etc. Mitjançant la transformació digital, HBR no només ha ampliat la difusió del seu contingut, sinó que també ha millorat la seva interacció amb els lectors. Per exemple, els lectors poden subscriure's a la versió electrònica de la revista, participar en debats en línia, veure vídeos d'entrevistes d'experts, etc. a través del lloc web d'HBR. Aquests continguts i funcions digitals no només proporcionen als lectors més recursos d'aprenentatge, sinó que també ajuden a HBR a entendre millor les necessitats dels lectors i a optimitzar contínuament els seus continguts i serveis. Perspectives de futurDe cara al futur, Harvard Business Review continuarà mantenint la seva missió principal d'oferir coneixements de gestió d'avantguarda i millors pràctiques de gestió als líders i directius empresarials de tot el món. A mesura que l'entorn empresarial global segueixi canviant, HBR continuarà centrant-se en les noves tendències empresarials i els reptes de gestió, i ajudarà els lectors a afrontar millor aquests reptes mitjançant el seu contingut autoritzat i professional. A més, HBR reforçarà encara més la seva transformació digital i millorarà l'experiència de lectura dels lectors mitjançant continguts i funcions innovadors. Per exemple, HBR té previst llançar més cursos en línia i eines interactives per ajudar els lectors a comprendre i aplicar millor els conceptes de gestió. Al mateix temps, HBR continuarà ampliant la seva influència global i promou l'avenç continu dels conceptes de gestió empresarial global mitjançant la cooperació amb les principals escoles de negocis, institucions de recerca i empreses del món. En general, com a publicació amb autoritat en el camp de la gestió empresarial global, Harvard Business Review sempre ofereix als lectors coneixements i coneixements valuosos amb la seva professionalitat i practicitat. Tant si sou un gestor empresarial, un estudiós o un líder empresarial, podeu beneficiar-vos molt del contingut d'HBR. En el futur, HBR continuarà liderant el desenvolupament de la gestió empresarial i fer més contribucions al progrés empresarial global. |
<<: Què tal Michelin? Comentaris Michelin i informació del lloc web
>>: Què tal Erste Bank? Ressenyes de la caixa d'estalvis austríaca i informació del lloc web
Si la defecació és difícil, generalment es fa ser...
En la nostra vida diària, sempre ens atreuen els ...
Què és Veola? Veola és una famosa marca índia de t...
Observar anomalies a les ungles ens pot ajudar a ...
Què és Vietnam Bibi TV? Bibi és una famosa cadena ...
Què és Europka? Europcar és una empresa de lloguer...
Remull els peus abans d'anar al llit a l'...
Beure aigua mineral durant molt de temps és perju...
Els cotxes són un mitjà de transport molt comú av...
A la vida, moltes persones tenen l'hàbit de b...
Què és RangeFinderForum Photography Forum? Range F...
Quin és el lloc web del banc de Letònia? El Banc d...
Quan es tracta de la miocardiopatia hipertròfica,...
Molta gent pensa que només hi ha un tipus d'a...
També hem de prestar atenció a l'herpes a les...