Quin és el lloc web d'Infront Sports & Media Group? Infront Sports & Media és una de les empreses de màrqueting esportiu més grans del món. Va ser fundada l'any 2002 i té la seu a Suïssa. Wanda Group té una participació del 68,2% a la companyia. Es dedica principalment al desenvolupament i funcionament d'esdeveniments esportius, especialment esdeveniments de futbol. Lloc web: www.infrontsports.com Infront Sports & Media és una de les principals empreses de màrqueting esportiu del món. Va ser fundada l'any 2002 i té la seu a Zug, Suïssa. Com a participant important de la indústria esportiva mundial, Infront Sports & Media Group té una gran experiència i capacitats professionals destacades en el desenvolupament d'esdeveniments esportius, la gestió dels drets d'autor dels mitjans, la promoció de la marca i les operacions d'esdeveniments. Especialment en l'operació d'esdeveniments de futbol, Infront Sports & Media Group s'ha convertit en un dels líders indiscutibles de la indústria amb les seves fortes capacitats d'integració de recursos i la seva xarxa global. Història i desenvolupament d'Infront Sports & Media GroupInfront Sports & Media Group era abans la divisió esportiva del Kirch Group d'Alemanya. L'any 2002, després de la fallida del grup Kirsch, el seu negoci esportiu va ser adquirit per la firma suïssa de capital privat CVC Capital Partners, i sobre aquesta base es va establir Infront Sports & Media Group. Des de llavors, Infront Sports & Media Group ha ampliat ràpidament la seva empremta empresarial global mitjançant una sèrie de fusions i adquisicions i associacions estratègiques. El 2015, el grup xinès Wanda va adquirir el 68,2% de les accions d'Infront Sports & Media Group per 1.050 milions d'euros, convertint-se en el seu accionista de control. Aquesta adquisició no només marca l'augment del capital xinès a la indústria esportiva mundial, sinó que també injecta un nou impuls de desenvolupament a Infront Sports & Media Group. Amb el suport de Wanda, Infront Sports & Media Group va consolidar encara més la seva posició en el mercat mundial de l'esport. El negoci principal d'Infront Sports & Media GroupEl negoci principal d'Infront Sports & Media Group cobreix diverses àrees, com ara el desenvolupament d'esdeveniments esportius, la gestió dels drets d'autor dels mitjans, la promoció de la marca i les operacions d'esdeveniments. Els següents són els seus principals segments de negoci: 1. Desenvolupament d'esdeveniments esportiusInfront Sports & Media Group té una àmplia experiència i recursos en el desenvolupament d'esdeveniments esportius. L'empresa ha establert relacions de cooperació a llarg termini amb moltes organitzacions esportives internacionals, com ara FIFA, IIHF i FIS, i ha desenvolupat amb èxit una sèrie d'esdeveniments esportius de renom mundial. Per exemple, Infront Sports & Media Group és responsable d'explotar els drets d'autor i comercials dels mitjans de comunicació de la Copa del Món de la FIFA, així com la comercialització de grans esdeveniments internacionals com els Jocs Olímpics d'Hivern i el Campionat del Món d'esquí. 2. Gestió dels drets d'autor dels mitjansLa gestió dels drets dels mitjans és un dels negocis principals d'Infront Sports & Media Group. La companyia ofereix solucions completes de drets de mitjans per a esdeveniments esportius treballant amb les principals emissores, plataformes de streaming i empreses de mitjans digitals d'arreu del món. Els drets d'autor dels mitjans de comunicació gestionats per Infront Sports & Media Group cobreixen diversos esports, com ara el futbol, l'hoquei sobre gel, l'esquí, l'atletisme, etc., i ofereix contingut d'esdeveniments esportius a un públic global mitjançant mètodes de comunicació innovadors. 3. Promoció de la marcaInfront Sports & Media Group ofereix a les marques solucions de màrqueting esportiu a mida, ajudant-les a aconseguir una exposició global mitjançant esdeveniments esportius. L'empresa ha establert relacions de cooperació a llarg termini amb moltes marques de renom internacional, com ara Adidas, Coca-Cola, VISA, etc. Infront Sports & Media Group crea el major valor de màrqueting per a les marques integrant recursos d'esdeveniments, drets d'autor dels mitjans i drets de marca. 4. Funcionament de l'esdevenimentInfront Sports & Media Group té una àmplia experiència i un equip professional en operacions d'esdeveniments. L'empresa és responsable de tota la gestió des de la planificació de l'esdeveniment, l'organització fins a l'execució, assegurant un funcionament eficient i una excel·lent experiència de l'esdeveniment. Infront Sports & Media Group ha organitzat amb èxit molts esdeveniments internacionals a gran escala, com ara la Copa del Món de la FIFA, el Campionat d'Europa de futbol, el Campionat del món d'esquí, i ha guanyat un gran reconeixement de la indústria. L'abast global d'Infront Sports & Media GroupCom a una de les empreses de màrqueting esportiu més grans del món, el negoci d'Infront Sports & Media Group cobreix molts països i regions d'arreu del món. La companyia ofereix serveis de màrqueting esportiu d'alta qualitat a clients globals a través de la seva àmplia xarxa internacional i equips localitzats. Les següents són les principals influències d'Infront Sports & Media Group a tot el món: 1. Mercat EuropeuEuropa és un dels principals mercats d'Infront Sports & Media Group. La companyia té una forta xarxa de recursos i una base de clients a Europa, i ha establert col·laboracions a llarg termini amb les principals organitzacions esportives, emissores i marques europees. El negoci principal d'Infront Sports & Media Group al mercat europeu inclou el desenvolupament d'esdeveniments i la gestió dels drets d'autor dels mitjans per a esports com el futbol, l'hoquei sobre gel i l'esquí. 2. Mercat nord-americàInfront Sports & Media Group també té una important presència comercial al mercat nord-americà. La companyia treballa amb les principals lligues i emissores esportives nord-americanes per oferir serveis de màrqueting esportiu d'alta qualitat al mercat nord-americà. El negoci principal d'Infront Sports & Media Group al mercat nord-americà inclou el desenvolupament d'esdeveniments i la gestió dels drets d'autor dels mitjans per a esports com l'hoquei sobre gel, el bàsquet i el futbol americà. 3. Mercat asiàticAmb el ràpid desenvolupament del mercat esportiu asiàtic, el negoci d'Infront Sports & Media Group al mercat asiàtic també s'ha expandit ràpidament. La companyia ofereix solucions innovadores de màrqueting esportiu al mercat asiàtic treballant amb organitzacions esportives, emissores i marques a Àsia. El negoci principal d'Infront Sports & Media Group al mercat asiàtic inclou el desenvolupament d'esdeveniments i la gestió dels drets d'autor dels mitjans d'esports com el futbol, el bàsquet i el bàdminton. Innovació i futur d'Infront Sports & Media GroupSota l'onada de digitalització i innovació tecnològica, Infront Sports & Media Group està explorant activament nous models de negoci i aplicacions tecnològiques per mantenir la seva posició de lideratge al mercat esportiu global. Les següents són les iniciatives clau d'Infront Sports & Media Group en innovació i desenvolupament futur: 1. Transformació digitalInfront Sports & Media Group promou activament la transformació digital i crea més valor per a esdeveniments i marques esportives mitjançant la tecnologia digital i les estratègies de màrqueting basades en dades. L'empresa ha desenvolupat una varietat de plataformes i eines digitals per ajudar els clients a gestionar millor el contingut d'esdeveniments i el valor de la marca. Al mateix temps, Infront Sports & Media Group també està ampliant la cobertura global i la influència de l'esdeveniment cooperant amb plataformes de streaming i xarxes socials. 2. Aplicació de la tecnologiaInfront Sports & Media Group aplica àmpliament les últimes tecnologies en operacions d'esdeveniments i comunicacions amb mitjans, com ara la realitat virtual (VR), la realitat augmentada (AR) i la intel·ligència artificial (IA). L'aplicació d'aquestes tecnologies no només millora l'experiència de visualització de l'esdeveniment, sinó que també crea més oportunitats de màrqueting per a les marques. Per exemple, Infront Sports & Media Group ha introduït la transmissió en directe de realitat virtual i l'experiència interactiva de RA en esdeveniments importants com la Copa del Món, oferint al públic una nova manera de veure els partits. 3. Desenvolupament sostenibleInfront Sports & Media Group respon activament a la crida pel desenvolupament sostenible global i promou el desenvolupament sostenible de la indústria de l'esport mitjançant esdeveniments ecològics i mesures de protecció del medi ambient. L'empresa presta atenció a la protecció del medi ambient i la conservació dels recursos en les operacions d'esdeveniments i promou conceptes de protecció del medi ambient a través d'esdeveniments esportius. Per exemple, Infront Sports & Media Group ha implementat una sèrie de mesures de protecció del medi ambient en grans esdeveniments com els Jocs Olímpics d'hivern, com ara la reducció d'emissions de carboni i la promoció d'energies renovables. Lloc web d'Infront Sports & Media GroupEl lloc web oficial d'Infront Sports & Media Group és: www.infrontsports.com . A través del lloc web, els usuaris poden conèixer les últimes novetats de l'empresa, àrees de negoci i projectes globals. Infront Sports & Media Group també ofereix recursos de mitjans, cooperació de marca i informació sobre esdeveniments a través del seu lloc web, oferint serveis convenients a clients i socis globals. ConclusióCom a empresa líder en la indústria esportiva mundial, Infront Sports & Media Group ha aconseguit resultats notables en el desenvolupament d'esdeveniments esportius, la gestió dels drets d'autor dels mitjans, la promoció de la marca i les operacions d'esdeveniments amb les seves excel·lents capacitats professionals, una àmplia xarxa internacional i un model de negoci innovador. Impulsat per la digitalització i la innovació tecnològica, Infront Sports & Media Group continuarà liderant el desenvolupament de la indústria esportiva mundial i crearà un major valor per al públic i les marques globals. |
<<: Què tal Brenntag? Comentaris de l'empresa i informació del lloc web de Brentag
>>: Què tal Charles Schwab? Revisió de Charles Schwab i informació del lloc web
Etocol és un fàrmac al qual la gent no presta ate...
Què és la Universitat de Coventry? La Universitat ...
En la societat actual amb una greu contaminació a...
Okra és un aliment introduït al meu país des de p...
Moltes persones experimenten neuràlgies al cap, e...
Quin és el lloc web de l'ambaixada xinesa a Si...
Què és Box Office Mojo? Box Office Mojo és un lloc...
Les nous són un aliment comú a la vida real. Les ...
L'eritema nodós és una malaltia immune i una ...
Cèl·lula mare és un terme molt popular avui dia, ...
Els símptomes de la malaltia reumatoide són més e...
L'úlcera gastroduodenal és una malaltia molt ...
Quin és el lloc web del Consell Nacional d'Apa...
Amb el desenvolupament de la societat, el desenvo...
Com diu el refrany, moltes persones fan servir al...