Què és TJMaxx? TJ Maxx (també conegut com: TJ's) és el minorista de descomptes més gran dels Estats Units. És una marca germana del segon minorista de descomptes més gran, Marshalls. Tots dos estan afiliats a TJX Company. Va ser fundada a Framingham, Massachusetts l'any 1976. A més d'obrir botigues als Estats Units, les seves botigues també estan repartides pel Regne Unit, Irlanda, Alemanya i Polònia. A finals de 2012 comptava amb un total de 343 botigues a Europa. Lloc web: tjmaxx.tjx.com TJMaxx: el minorista de descomptes més gran dels Estats UnitsTJMaxx, també conegut com TJ's, és un dels majors distribuïdors de descomptes als Estats Units. La marca és una marca germana de Marshalls sota TJX Companies. Des de la seva creació a Framingham, Massachusetts, l'any 1976, s'ha convertit gradualment en un gegant de descomptes de renom mundial. TJMaxx no només ocupa una posició important al mercat nord-americà, sinó que també té sucursals a molts països europeus, convertint-se en una de les destinacions de compres preferides per als consumidors de tot el món. 1. Història i desenvolupament de TJMaxxTJMaxx es remunta al 1976, quan va obrir la seva primera botiga a Framingham, Massachusetts. Els fundadors volien oferir als consumidors un lloc de compra on poguessin comprar productes d'alta qualitat a preus reduïts. Amb el seu model de negoci únic, TJMaxx ràpidament es va consolidar al mercat dels EUA i es va expandir gradualment a altres regions. El 1989, TJX Companies, l'empresa matriu de TJMaxx, es va establir oficialment, marcant l'entrada de la marca en una nova etapa de desenvolupament. TJX Companies no només és propietària de TJMaxx, sinó que també ha adquirit altres minoristes de descompte coneguts com Marshalls, consolidant encara més la seva posició en el sector de la venda al detall de descompte. A mesura que el seu negoci va continuar expandint-se, TJMaxx va començar a entrar al mercat internacional. El 1994, TJMaxx va obrir la seva primera botiga a l'estranger al Regne Unit, i més tard va entrar a països europeus com Irlanda, Alemanya i Polònia. A finals de 2012, TJMaxx comptava amb un total de 343 botigues a Europa, convertint-se en un actor important en el mercat europeu. 2. Model de negoci de TJMaxxL'èxit de TJMaxx és inseparable del seu model de negoci únic. A diferència dels minoristes tradicionals, TJMaxx no es basa en una cadena de subministrament fixa, sinó que utilitza la contractació flexible per comprar productes en excés o de moviment lent de marques i fabricants d'arreu del món. Aquest model permet a TJMaxx oferir als consumidors mercaderies d'alta qualitat a preus molt per sota del preu de mercat. A més, TJMaxx també adopta una estratègia de "facturació ràpida". La varietat de mercaderies i l'inventari de la botiga canvien cada dia, i els consumidors poden descobrir noves sorpreses cada vegada que la visiten. Aquesta experiència de compra de "caça del tresor" ha atret un gran nombre de clients fidels i s'ha convertit en un dels principals avantatges competitius de TJMaxx. 3. Categories de productes de TJMaxxTJMaxx té una àmplia gamma de mercaderies, que inclou roba, sabates, articles per a la llar, productes de bellesa i molt més. Tant si es tracta de roba de moda com d'articles pràctics per a la llar, TJMaxx pot oferir als consumidors una varietat d'opcions. 3.1 Roba i calçatLa roba i les sabates es troben entre les categories més populars de TJMaxx. Els consumidors poden trobar aquí roba de marques de renom mundial, incloses marques de disseny de gamma alta i marques de moda de mercat massiu. Tant si es tracta d'un vestit diari com d'un vestit per a una ocasió especial, TJMaxx pot satisfer les necessitats dels consumidors. 3.2 Articles per a la llarA més de roba i sabates, TJMaxx també ofereix una àmplia selecció d'articles per a la llar. Des de roba de llit fins a estris de cuina fins a decoració i mobles, TJMaxx té una àmplia gamma de productes per a la llar a preus assequibles, que són molt estimats pels consumidors. 3.3 Bellesa i cura personalEls productes de bellesa i cura personal de TJMaxx també són populars. Els consumidors poden trobar aquí productes d'alta gamma per a la cura de la pell, cosmètics i perfums de marques conegudes, normalment a preus molt més econòmics que al taulell. 4. Expansió global de TJMaxxDes que va entrar al mercat del Regne Unit el 1994, TJMaxx no ha aturat mai la seva expansió global. La marca no només ha aconseguit l'èxit al mercat europeu, sinó que també té previst expandir-se a altres regions. A continuació es mostra com funciona TJMaxx als principals mercats del món: 4.1 Mercat dels EUACom a bressol de TJMaxx, el mercat nord-americà sempre ha estat l'àrea de negoci principal de la marca. TJMaxx té milers de botigues als Estats Units, que cobreixen les principals ciutats i suburbis de tot el país. Amb el seu model de negoci únic i una rica selecció de mercaderies, TJMaxx gaudeix d'una reputació molt alta entre els consumidors nord-americans. 4.2 Mercat europeuEuropa és un dels mercats estrangers més importants de TJMaxx. Des que va entrar al Regne Unit el 1994, TJMaxx s'ha consolidat ràpidament al mercat europeu i s'ha expandit gradualment a països com Irlanda, Alemanya i Polònia. A finals de 2012, TJMaxx comptava amb un total de 343 botigues a Europa, cosa que la converteix en un actor important en la indústria minorista de descompte europea. 4.3 Altres mercatsA més dels Estats Units i Europa, TJMaxx també està ampliant activament els seus mercats en altres regions. La marca té previst entrar en mercats emergents com Àsia i Amèrica del Sud en el futur per ampliar encara més la seva empremta empresarial global. 5. Avantatge competitiu de TJMaxxTJMaxx és capaç de destacar en el mercat minorista de gran competència principalment pels seus avantatges competitius següents: 5.1 Avantatge de preuEls preus de les mercaderies de TJMaxx solen ser entre un 20% i un 60% inferiors als preus del mercat, gràcies a les seves estratègies d'adquisició flexibles i una gestió eficient de la cadena de subministrament. Els consumidors poden comprar productes d'alta qualitat a preus més baixos aquí, que és un dels factors importants que atrauen clients a TJMaxx. 5.2 Diversitat de productesTJMaxx té una àmplia gamma de mercaderies, que inclou roba, sabates, articles per a la llar, productes de bellesa i molt més. Tant si es tracta de roba de moda com d'articles pràctics per a la llar, TJMaxx pot oferir als consumidors una varietat d'opcions. 5.3 Experiència de compraL'experiència de compra de la "caça del tresor" de TJMaxx és un dels seus avantatges competitius bàsics. La varietat de mercaderies i l'inventari de la botiga canvien cada dia, i els consumidors poden descobrir noves sorpreses cada vegada que la visiten. Aquesta experiència de compra única ha atret un gran nombre de clients fidels i s'ha convertit en un important avantatge competitiu de TJMaxx. 6. Perspectives de futur de TJMaxxDe cara al futur, TJMaxx continuarà compromès a oferir productes amb descompte d'alta qualitat als consumidors de tot el món. La marca té previst ampliar encara més la seva empremta empresarial global i entrar en més mercats emergents. Al mateix temps, TJMaxx també reforçarà el seu negoci en línia per oferir als consumidors una experiència de compra més còmoda. A més, TJMaxx continuarà optimitzant la gestió de la seva cadena de subministrament per millorar encara més la diversitat i els avantatges de preu de la seva mercaderia. Mitjançant la innovació i la millora contínues, s'espera que TJMaxx continuï mantenint la seva posició de lideratge en la indústria del descompte al detall en el futur. 7. ConclusióCom a major distribuïdor de descomptes dels Estats Units, TJMaxx ha establert amb èxit una implantació al mercat global amb el seu model de negoci únic i una rica selecció de productes. Tant si es tracta d'avantatges de preu, diversitat de productes o experiència de compra única, TJMaxx ofereix als consumidors un valor incomparable. En el futur, TJMaxx continuarà compromès a oferir productes amb descompte d'alta qualitat als consumidors de tot el món i ampliar encara més la seva empremta empresarial global. |
Si hi ha tinta a la roba que encara no s'ha a...
Moltes persones no saben què és aquesta malaltia ...
La respiració artificial és una mesura de primers...
Hi ha molts tipus de malalties, i es necessiten b...
Els nens necessiten molts nutrients, així que les...
Quin és el lloc web de la Universitat Estatal de M...
El vitiligo ja no és infreqüent a la nostra vida....
Si les plaquetes del cos humà són saludables, vol...
A moltes persones els agrada utilitzar el sabó de...
Senderisme significa caminar, doncs, literalment ...
Quin és el lloc web de CPFL Energy? CPFL Energia é...
Què és Aditya Polara Group? Aditya Birla Group és ...
Què és JChere? JChere és un conegut lloc web de co...
La medicina tradicional xinesa és profunda i exte...
De fet, les persones que presten atenció a la sal...