Què és el lloc web d'InterContinental Hotels Group? Intercontinental Hotels Group (IHG) és actualment el grup de gestió hotelera professional més gran, distribuït i antic del món. Va ser establert el 1777 i és propietari de moltes marques de cadenes hoteleres de renom mundial com InterContinental, Crowne Plaza i Holiday Inn. lloc web: www.ihg.com Intercontinental Hotels Group (IHG) és un dels grups de gestió hotelera professional més grans, extensos i antics del món. Fundat el 1777, InterContinental Hotels Group posseeix moltes marques de cadenes hoteleres conegudes a tot el món, com InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc. Com a líder en la indústria hotelera, InterContinental Hotels Group s'ha guanyat la confiança i l'amor dels viatgers globals amb el seu excel·lent servei, la seva rica cartera de marques i una àmplia cobertura geogràfica. Història i desenvolupament del Grup InterContinental HotelsLa història d'InterContinental Hotels Group es remunta al 1777, quan originalment era una petita empresa de gestió hotelera al Regne Unit. Després de centenars d'anys de desenvolupament, InterContinental Hotels Group ha passat de ser una empresa local de gestió hotelera a un gegant global de gestió hotelera. A partir del 2023, InterContinental Hotels Group compta amb més de 6.000 hotels en més de 100 països i regions d'arreu del món, amb un total de més de 880.000 habitacions. L'èxit d'InterContinental Hotels Group es deu a la seva filosofia de negoci constantment innovadora i a la gran visió de la demanda del mercat. El Grup continua ampliant la seva cartera de marques i la seva cobertura de mercat mitjançant adquisicions, fusions i desenvolupament independent. Actualment, InterContinental Hotels Group posseeix 17 marques hoteleres conegudes, que cobreixen diferents segments de mercat, des del luxe fins a l'economia. Cartera de marques d'IHGInterContinental Hotels Group té una cartera de marques rica i diversa que pot satisfer les necessitats dels viatgers a diferents nivells. Les següents són les principals marques d'InterContinental Hotels Group:
Xarxa global d'IHGInterContinental Hotels Group té una àmplia xarxa hotelera a tot el món, que cobreix els principals mercats com ara Amèrica del Nord, Europa, Àsia, Orient Mitjà, Àfrica i Amèrica Llatina. Tant si es tracta d'un centre urbà animat com d'un complex pintoresc, els viatgers poden trobar un hotel a l'InterContinental Hotels Group. InterContinental Hotels Group ha tingut un bon rendiment al mercat xinès. Des que va entrar al mercat xinès el 1984, InterContinental Hotels Group compta amb més de 400 hotels a la Xina continental, Hong Kong, Macau i Taiwan, que cobreixen les principals ciutats de primer i segon nivell. L'èxit d'InterContinental Hotels Group al mercat xinès es deu a la seva profunda comprensió de les necessitats dels consumidors xinesos i a les estratègies operatives localitzades. Programa de fidelització IHGIHG Rewards Club, el programa de fidelització d'InterContinental Hotels Group, és un dels programes de fidelització d'hotels més grans del món. A través d'IHG Rewards Club, els membres poden acumular punts que es poden bescanviar per nits gratuïtes, milles aèries i altres recompenses. IHG Rewards Club també ofereix avantatges i privilegis només per a socis, com ara esmorzar gratuït, millores d'habitació i sortida tardana. La subscripció al Club Rewards IHG es divideix en quatre nivells: Membre del Club, Membre Or, Membre Platí i Membre Elite. Els socis poden ascendir a un nivell de soci superior i gaudir d'avantatges més exclusius acumulant temps d'allotjament i quantitats de consum. Sostenibilitat a InterContinental Hotels GroupInterContinental Hotels Group atorga una gran importància al desenvolupament sostenible i es compromet a reduir el seu impacte en el medi ambient i a promoure el compliment de les responsabilitats socials. El Grup ha formulat un "Pla de Sostenibilitat 2030" per assolir els objectius de desenvolupament sostenible mitjançant mesures com la reducció d'emissions de carboni, l'estalvi d'aigua i la reducció de residus. InterContinental Hotels Group també participa activament en el servei comunitari i la caritat, donant suport a projectes com l'educació, la salut i el desenvolupament comunitari a través de la Fundació IHG. El Grup anima els empleats i clients a participar en activitats de voluntariat i contribuir al desenvolupament sostenible de la societat. Innovació digital a InterContinental Hotels GroupEn l'era digital, InterContinental Hotels Group ha adoptat activament la innovació tecnològica i ha llançat una sèrie de serveis digitals per millorar l'experiència d'allotjament dels clients. Per exemple, l'aplicació mòbil d'InterContinental Hotels Group permet als clients reservar habitacions, registrar-se i sortir i controlar els dispositius intel·ligents de l'habitació a través dels seus telèfons. InterContinental Hotels Group també va llançar el servei "IHG Connect", que ofereix Wi-Fi d'alta velocitat i experiències digitals personalitzades als clients allotjats als hotels. Mitjançant la innovació digital, InterContinental Hotels Group no només millora l'eficiència operativa, sinó que també ofereix als clients una experiència d'allotjament més còmoda i còmoda. Perspectives de futur d'IHGDe cara al futur, InterContinental Hotels Group continuarà mantenint la filosofia "centrada en el client" i innovant i millorant contínuament la qualitat del servei. El Grup té previst ampliar encara més la seva xarxa global, especialment en mercats emergents i regions de gran creixement. IHG també continuarà invertint en tecnologia digital i projectes de desenvolupament sostenible per assegurar la seva posició de lideratge en el sector hoteler. Amb la recuperació de la indústria turística global, s'espera que InterContinental Hotels Group introdueixi noves oportunitats de creixement. Amb l'optimització contínua de la seva cartera de marques, la millora de l'experiència del client i el compliment de les seves responsabilitats socials, InterContinental Hotels Group continuarà oferint una excel·lent experiència d'allotjament als viatgers globals i es convertirà en una empresa de referència en la indústria hotelera. Atenció al client a InterContinental Hotels GroupInterContinental Hotels Group és conegut pel seu excel·lent servei al client. El Grup es comunica amb els seus clients a través de diversos canals, com ara telèfon, correu electrònic, xarxes socials i xat en línia. L'equip d'atenció al client d'InterContinental Hotels Group ofereix assistència les 24 hores del dia als clients, assegurant que les necessitats de cada client es responguin ràpidament. InterContinental Hotels Group també ha llançat el programa "IHG Guest Satisfaction Guarantee", prometent que si els clients no estan satisfets amb la seva experiència d'allotjament, el grup prendrà totes les mesures necessàries per garantir la satisfacció del client. Aquest compromís reflecteix l'èmfasi d'IHG en el servei al client i el compromís amb l'experiència del client. Cultura corporativa d'InterContinental Hotels GroupLa cultura corporativa d'InterContinental Hotels Group es basa en els valors fonamentals d'"Excel·lència, Innovació i Responsabilitat". El Grup anima els seus empleats a buscar l'excel·lència, continuar innovant i complir amb les seves responsabilitats socials. Els empleats d'InterContinental Hotels Group són considerats com els actius més valuosos del grup i el grup els ajuda a aconseguir un creixement professional oferint oportunitats de formació i desenvolupament. IHG també es compromet a crear un entorn de treball divers i inclusiu que respecti la singularitat i la contribució de cada empleat. Mitjançant la construcció activa de la cultura corporativa, InterContinental Hotels Group no només ha millorat la satisfacció i la lleialtat dels empleats, sinó que també ha millorat la cohesió i la competitivitat del grup. Responsabilitat social d'InterContinental Hotels GroupInterContinental Hotels Group compleix activament les seves responsabilitats socials i retorna a la comunitat de diferents maneres. El Grup dóna suport a projectes en educació, salut i desenvolupament comunitari per ajudar els col·lectius desfavorits a millorar les seves condicions de vida. InterContinental Hotels Group també ofereix als joves oportunitats de formació i ocupació en la indústria hotelera a través del programa IHG Academy. InterContinental Hotels Group també participa activament en l'ajuda en cas de desastre. El Grup s'ha associat amb diverses organitzacions internacionals de socors per oferir assistència i suport a les zones afectades per desastres. En complir amb les seves responsabilitats socials, InterContinental Hotels Group no només s'ha guanyat el respecte i el reconeixement de la societat, sinó que també ha millorat la seva imatge de marca i influència. Socis IHGInterContinental Hotels Group ha establert associacions estratègiques amb diverses empreses de renom mundial per oferir conjuntament als clients serveis i experiències més riques. Per exemple, InterContinental Hotels Group s'ha associat amb diverses companyies aèries per oferir als clients serveis de bescanvi de punts i acumulació de quilometratge. El grup també coopera amb diverses plataformes de viatges per oferir als clients una reserva convenient i serveis preferents. InterContinental Hotels Group també s'associa amb diverses empreses i organitzacions locals per donar suport al desenvolupament econòmic local i al patrimoni cultural. A través d'una estreta cooperació amb els seus socis, InterContinental Hotels Group no només ha ampliat el seu àmbit de negoci, sinó que també ha millorat la satisfacció i la fidelitat del client. Premis i honors IHGInterContinental Hotels Group ha guanyat nombrosos premis i honors internacionals pel seu servei excepcional i la seva posició líder en el mercat. Per exemple, InterContinental Hotels Group ha estat nomenat el "Millor grup hoteler del món" moltes vegades, i moltes de les seves marques també han guanyat el títol de "Millor marca hotelera". InterContinental Hotels Group també ha guanyat diversos premis per al desenvolupament sostenible i la responsabilitat social, com ara "Millor empresa de desenvolupament sostenible" i "Millor empresa socialment responsable". Aquests premis i honors no només són un reconeixement als èxits d'InterContinental Hotels Group, sinó també un estímul per al desenvolupament futur del grup. Com a líder de la indústria hotelera global, InterContinental Hotels Group s'ha guanyat la confiança i l'amor dels viatgers globals a través de la seva rica cartera de marques, una àmplia xarxa global i un excel·lent servei al client. En el futur, InterContinental Hotels Group continuarà mantenint la filosofia "centrada en el client", innovarà i millorarà constantment la qualitat del servei, oferirà una excel·lent experiència d'allotjament per als viatgers globals i es convertirà en una empresa de referència en la indústria hotelera. |
<<: Kenwood_ Què tal Kenwood? Kenwood_Kenwood Comentaris i informació del lloc web
>>: Què tal Barron's? Comentaris i informació del lloc web de Barron's
Què és Tradera? Tradera és un famós lloc web de co...
En circumstàncies normals, si no utilitzeu els ul...
Quin és el lloc web del National Bank of Pakistan?...
Crec que molts amics no presten atenció a la seva...
Crec que tothom sap que la tardor és la temporada...
Si l'embrió està desenvolupant-se bé és una c...
Quin és el lloc web de Hormel Foods Company? Horme...
Què és el lloc web de GS Caltex? GS Caltex Corpora...
Què és MSN Thailand? MSN Thailand és la branca tai...
Un noi guapo caminava cap a mi, i estava lleugera...
Les dents són la part més dura del cos humà. Quan...
Moltes famílies utilitzen ara paelles antiadheren...
La prevalença de moltes malalties avui en dia sov...
Algunes persones grans se sentiran buides després...
La dieta sempre ha estat un tema que ens preocupa...