Què és Rogers Restaurant? Kenny Rogers Roasters (KRR) és una cadena internacional de restaurants de pollastre a Malàisia. Va ser fundada l'any 1991 pels cantants country nord-americans, el Sr. Kenny Rogers i el Sr. John Brown. El 1994, el grup Berjaya de Malàisia va obtenir els drets de franquícia de KRR a la regió d'Àsia-Pacífic, i des de llavors KRR ha entrat oficialment a Àsia el 2008, la marca KRR va ser adquirida íntegrament pel grup Berjaya. Lloc web: www.krr.com.my/v3/index.php Kenny Rogers Roasters (KRR) és una marca de cadena internacional de restaurants amb el pollastre com a producte principal. Es va originar als Estats Units i més tard va ser introduït al mercat asiàtic pel grup Berjaya de Malàisia i es va desenvolupar ràpidament. Com a marca de restaurant centrada en el concepte d'alimentació saludable, el restaurant Rogers ha guanyat un ampli reconeixement arreu del món pel seu sabor únic de pollastre rostit i el seu servei d'alta qualitat. Aquest article aprofundirà en la història de la marca de Rogers Restaurants, les característiques del producte, el posicionament al mercat i el seu desenvolupament al mercat asiàtic. L'origen de la marca Rogers RestaurantEl restaurant Rogers va ser fundat per l'estrella nord-americana de la música country Kenny Rogers i l'empresari John Y. Brown. Tots dos van cofundar la marca l'any 1991 i la van posar el nom de Kenny Rogers. La intenció original de la marca era oferir als consumidors productes de pollastre rostit saludables, deliciosos i baixos en greixos, un concepte que ràpidament va cridar molt l'atenció en aquell moment. Kenny Rogers no només és un músic conegut, sinó també un defensor de l'alimentació saludable. Espera transmetre el concepte de vida saludable a través del Rogers Restaurant perquè més gent pugui gaudir de la combinació perfecta de deliciós i salut. Després de la creació de la marca, ràpidament es va consolidar al mercat nacional dels EUA i va començar a expandir-se al mercat internacional. Característiques del producte de Rogers RestaurantsEl producte principal de Rogers Restaurant és el pollastre rostit. La seva singularitat rau en la fórmula especial de marinat i el procés de rostit, que fa que el pollastre sigui cruixent per fora i sucosa per dins, mantenint les seves característiques baixes en greix. A més del pollastre a la brasa, Rogers també ofereix una gran varietat de guarniments i plats principals, com ara patates al forn, amanides de verdures, pa de blat de moro, etc., formant una experiència d'alimentació saludable completa. Les categories de productes principals de Rogers Restaurants són les següents:
Els productes del restaurant Rogers no només se centren en el gust, sinó que també controlen estrictament la qualitat dels ingredients i els mètodes de cocció per garantir que cada plat compleixi els estàndards d'alimentació saludable. Posicionament al mercat del restaurant RogersRogers Restaurants ha definit clarament el seu posicionament al mercat des del principi: oferir serveis de càtering d'alta qualitat als consumidors que porten un estil de vida saludable. A diferència de les marques tradicionals de menjar ràpid, Rogers Restaurants presten més atenció a la salut dels ingredients i al caràcter científic dels mètodes de cocció, formant així un avantatge competitiu únic al mercat. Pel que fa al preu, Rogers Restaurant es posiciona com una marca de càtering de gamma mitjana i alta, adreçada principalment a consumidors de classe mitjana que presten atenció a la qualitat de vida. Els seus productes tenen un preu lleugerament superior al de les marques de menjar ràpid normal, però amb la seva excel·lent qualitat i concepte de salut, encara atrau un gran nombre de clients fidels. Desenvolupament de Rogers Restaurants al mercat asiàticEl 1994, Success Group de Malàisia va obtenir els drets de franquícia de Rogers Restaurants a la regió Àsia-Pacífic, marcant l'entrada oficial de KRR al mercat asiàtic. Berjaya Group és un conegut grup empresarial diversificat a Malàisia amb una gran experiència i recursos en restauració, venda al detall, béns arrels i altres camps. Impulsat pel grup Berjaya, Rogers Restaurants va obrir ràpidament diverses botigues a països com Malàisia, Singapur i les Filipines. El 2008, Berjaya Group va adquirir la marca de restaurant Rogers, consolidant encara més la seva posició al mercat asiàtic. Des de llavors, Rogers Restaurants s'ha expandit més ràpidament a Àsia, amb un augment del nombre de botigues i un creixement de la influència de la marca. Experiència d'èxit al mercat de MalàisiaMalàisia és un dels principals mercats de Rogers Restaurants a Àsia. Des que va entrar a Malàisia el 1994, Rogers Restaurants s'ha guanyat ràpidament el favor dels consumidors locals amb els seus productes únics i conceptes saludables. A continuació es mostren els casos d'èxit de Rogers Restaurants al mercat de Malàisia:
Expansió a altres mercats asiàticsA més de Malàisia, Rogers Restaurants també ha obert botigues a Singapur, Filipines, Indonèsia i altres països. En aquests mercats, Rogers Restaurants també va adoptar una estratègia de localització i va llançar productes que s'adaptaven als gustos dels consumidors locals. Per exemple, a Singapur, Rogers Restaurants va introduir un pollastre a la graella amb gust de cranc de xili a les Filipines, va introduir pollastre a la brasa amb gust d'adobo. Amb aquestes estratègies de localització, Rogers Restaurants s'ha consolidat amb èxit a molts països asiàtics i s'ha convertit gradualment en una de les marques de càtering preferides entre els consumidors locals. Avantatge competitiu del restaurant RogersEn el mercat de la restauració molt competitiu, el Restaurant Rogers destaca amb els següents avantatges:
El futur de Rogers RestaurantsAmb la popularització del concepte d'alimentació saludable, el restaurant Rogers té àmplies perspectives de desenvolupament en el futur. A continuació, es mostra el que hi ha preparat per als restaurants Rogers en el futur:
ConclusióCom a marca de càtering centrada en el concepte d'alimentació saludable, el restaurant Rogers ha guanyat un ampli reconeixement arreu del món pel seu sabor únic i el seu servei d'alta qualitat. Al mercat asiàtic, Rogers Restaurants s'ha consolidat amb èxit a molts països mitjançant estratègies de localització i promoció de la marca, i s'ha convertit gradualment en una de les marques de càtering preferides entre els consumidors locals. En el futur, amb la popularització dels conceptes d'alimentació saludable i una major expansió del mercat, s'espera que Rogers Restaurants assoleixi un major èxit a tot el món. Si voleu saber més sobre Rogers Restaurant, podeu visitar el seu lloc web oficial: www.krr.com.my/v3/index.php . |
Què és el lloc web de Choice Hotels International?...
El mal alè és molt molest per a moltes persones i...
La majoria de la gent sap que la gota és la culpa...
El remull dels peus és una cosa que agrada fer a ...
L'angiografia coronària és actualment un mèto...
Què és Harvard Business Review? Harvard Business R...
Els amics atents observaran que a causa d'inf...
Què és el lloc web dels Ferrocarrils Federals Suïs...
Quin és el lloc web de la Universitat de les Arts ...
La mostassa és molt picant si accidentalment se...
Cadascú de nosaltres no podem viure sense menjar ...
De fet, sovint ens trobem amb algunes dificultats...
Els bolets són deliciosos fongs comestibles No no...
Què és Fruits Basket? "Fruits Basket" és...
El verat és un peix marí comú amb un alt valor nu...