Què és JUSCO? JUSCO (Japan United Stores Company; Jusco; també traduït com: JUSCO) és un famós grup minorista de cadenes japoneses amb grans magatzems i supermercats a la Xina, Tailàndia i altres llocs. Està afiliat al grup japonès AEON. Lloc web: www.aeon.info JUSCO: L'expansió global del gegant japonès minoristaJUSCO, nom complet Japan United Stores Company, és un famós grup minorista de cadena japonesa sota el grup japonès AEON. Com un dels gegants de la indústria minorista del Japó, Jusco no només gaudeix d'una gran reputació al Japó, sinó que també ha obert nombrosos grans magatzems i supermercats a tot el món, especialment a Àsia, convertint-se en una part indispensable de la vida quotidiana dels consumidors. Història i desenvolupament de JuscoLa història de Jusco es remunta als anys seixanta. El 1969, es va establir JUSCO Co., Ltd., el predecessor del grup japonès AEON, que va marcar el naixement de la marca Jusco. Des de la seva creació, Jusco s'ha compromès a oferir als consumidors productes d'alta qualitat i serveis excel·lents, i s'ha convertit gradualment en una empresa líder en la indústria minorista del Japó. A mesura que el mercat nacional japonès es va saturant gradualment, Jusco ha començat a dirigir la seva atenció als mercats estrangers. A la dècada de 1980, Jusco va entrar al mercat xinès per primera vegada i, en les dècades següents, es va expandir gradualment a països del sud-est asiàtic com Tailàndia, Malàisia i Vietnam. Avui, Jusco s'ha convertit en una de les marques minoristes més influents d'Àsia. El model de negoci de JuscoEl model de negoci de Jusco es basa en grans magatzems i supermercats, que cobreix diverses categories, com ara aliments, roba, articles per a la llar i productes electrònics. El seu avantatge principal rau a oferir als consumidors béns d'alta qualitat i de baix preu mitjançant compres a gran escala i una gestió eficient de la cadena de subministrament. A més, Jusco també presta atenció a l'experiència del client i ha atret un gran nombre de clients fidels oferint un entorn de compra còmode, un servei atent i riques activitats promocionals. En l'onada de transformació digital, Jusco també ha adoptat activament les noves tecnologies i ha llançat plataformes de compra en línia i aplicacions mòbils per facilitar als consumidors comprar en qualsevol moment i lloc. Al mateix temps, Jusco també utilitza l'anàlisi de big data per obtenir una comprensió més profunda de les necessitats dels consumidors, optimitzar l'estructura del producte i la gestió d'inventaris i millorar encara més l'eficiència operativa. Disseny global de JuscoLa distribució global de Jusco se centra a Àsia, centrant-se en l'expansió dels mercats xinès i del sud-est asiàtic. A la Xina, Jusco ha obert una sèrie de grans magatzems i supermercats amb la marca "Jusco", que cobreixen ciutats de primer nivell com Pequín, Xangai i Guangzhou. Amb els seus productes i serveis d'alta qualitat, Jusco ha guanyat un gran reconeixement al mercat xinès. A Tailàndia, Jusco també ha aconseguit un èxit notable. Mitjançant la cooperació amb empreses locals, Jusco ha obert una sèrie de grans centres comercials a Tailàndia, convertint-se en la primera opció per comprar els consumidors locals. A més, Jusco està ampliant activament el seu negoci a països com Malàisia i Vietnam, consolidant encara més la seva posició de lideratge al mercat asiàtic. Responsabilitat Social de JuscoCom a empresa socialment responsable, Jusco sempre ha estat compromesa amb el desenvolupament sostenible. Pel que fa a la protecció del medi ambient, Jusco promou activament productes ecològics i envasos respectuosos amb el medi ambient, redueix l'ús de plàstics i redueix les emissions de carboni. Paral·lelament, Jusco també retribueix a la comunitat local mitjançant activitats solidàries, donant suport a causes socials com l'educació i l'atenció mèdica. A més, Jusco també se centra en el desenvolupament de la carrera i la protecció del benestar dels seus empleats, oferint-los abundants oportunitats de formació i un bon entorn laboral per ajudar-los a assolir els seus valors personals. Aquesta cultura corporativa orientada a les persones no només millora el sentit de pertinença dels empleats, sinó que també posa una base sòlida per al desenvolupament a llarg termini de Jusco. Perspectives de futur de JuscoDe cara al futur, Jusco continuarà adherint-se a la filosofia empresarial "centrada en el client", innovarà constantment en els models de negoci i millorarà la qualitat del servei. Al mateix temps, Jusco accelerarà encara més la seva transformació digital i utilitzarà noves tecnologies com la intel·ligència artificial i l'Internet de les coses per crear un nou ecosistema de comerç al detall intel·ligent. Pel que fa a l'estratègia de globalització, Jusco té previst continuar aprofundint la seva presència al mercat asiàtic alhora que explora mercats emergents com Europa i els Estats Units per ampliar encara més la seva influència internacional. Mitjançant l'optimització contínua de la cadena de subministrament, la millora del valor de la marca i l'enfortiment de les operacions localitzades, s'espera que Jusco es converteixi en una empresa líder en la indústria minorista global en el futur. En resum, JUSCO s'ha convertit en un dels referents de la indústria minorista global amb la seva excel·lent qualitat de producte, serveis d'alta qualitat i model de negoci innovador. Ja sigui en el passat, present o futur, Jusco continuarà oferint més sorpreses als consumidors i escrivint el seu propi capítol gloriós. ``` |
Per a les dones, les tovalloles higièniques s'...
La secreció de l'oïda i l'olor són símpto...
Què és el lloc web francès xinès? CnFrance.com és ...
Què és Kontain? Kontain és un lloc web de blocs mu...
Tots sabem que els aliments contenen molts nutrie...
El desinfectant de mans és molt comú en la vida d...
Totes les famílies tenen un bullidor elèctric, pe...
Remull els peus amb fulles d'artemisa és un m...
Hi ha molts medicaments tradicionals xinesos per ...
Què és el Centre de Formació de Serrallers? El cur...
Quan es realitza un examen pulmonar, es poden det...
Què és Radiosanmarino? Radiosanmarino és una emiss...
Què és Mamonde? Mamonde és una marca de cura de la...
La tromboangitis obliterant, coneguda com a vascu...
Com tots sabem, fer un ús excessiu del cervell és...