Què és el lloc web de LEGO Company? LEGO, la millor marca de joguines del món, va ser fundada per Ole Kirk Christiansen l'any 1934. És més famós pels seus maons LEGO. El primer maó de plàstic LEGO es va llançar el 1949. Lloc web: www.lego.com LEGO: líder mundial en la indústria de la joguinaLEGO, com un dels principals fabricants de joguines del món, ha estat famós pel seu disseny únic de blocs de construcció i idees creatives excepcionals des de la seva creació. No és només una marca de joguines, sinó també un fenomen cultural, un símbol que inspira imaginació i creativitat. Des d'un petit taller a Dinamarca fins a convertir-se en una de les marques de joguines més populars del món, la història de desenvolupament de LEGO està plena de llegendes. Els orígens de l'empresa LEGO es remunten a l'any 1932, quan Ole Kirk Christiansen va obrir un petit taller de fusteria a Billund, Dinamarca, especialitzat en la fabricació de mobles i joguines. Dos anys més tard, el 1934, va anomenar oficialment l'empresa "LEGO", que venia del danès "Leg Godt", que significa "juga bé". Aquesta denominació no només reflecteix la recerca del fundador de la qualitat de les joguines, sinó que també prefigura la direcció de desenvolupament futur de LEGO: estimular la creativitat i la capacitat d'aprenentatge dels nens mitjançant jocs. Els productes bàsics de LEGO: des de joguines de fusta fins a blocs de construcció de plàsticEncara que Lego és més conegut avui pels seus blocs de construcció de plàstic, els seus primers productes eren joguines de fusta. Aquestes joguines, que inclouen cotxes amb corda, models d'animals i trencaclosques, són molt populars al mercat local. Tanmateix, el punt d'inflexió que realment va portar LEGO a l'escenari internacional es va produir l'any 1949, quan LEGO va llançar els seus primers blocs de construcció de plàstic, originalment anomenats "Maons d'enquadernació automàtica". El disseny d'aquests blocs de construcció es va inspirar en un producte similar al Regne Unit, però s'ha millorat per ser més estable i flexible. Amb el temps, LEGO va continuar perfeccionant el seu disseny de maons i el 1958 va sol·licitar una patent per al maó LEGO modern. El nucli d'aquest disseny rau en la seva estructura única de sortints i solcs, que permet que els blocs de construcció estiguin fermament connectats entre ells, però fàcils d'eliminar. Aquesta característica dóna als maons LEGO una capacitat de joc i creativitat extremadament alta, fent-los ràpidament populars a tot el món. L'esperit innovador i el desenvolupament diversificat de LEGOLEGO no es conforma amb només produir blocs de construcció. Des de mitjans del segle XX, LEGO ha estat explorant com atraure més consumidors mitjançant línies de productes diversificades. Per exemple, a la dècada de 1970, LEGO va llançar Minifigures. Aquests simpàtics personatges es van convertir ràpidament en una part important dels blocs de construcció LEGO, enriquint molt la imaginació dels jugadors. A més, LEGO també ha entrat en el camp de l'educació i ha llançat la sèrie LEGO Education. Dissenyat per a escoles i famílies, la sèrie pretén ajudar els nens a aprendre ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (STEM) mitjançant activitats pràctiques. L'èxit de LEGO Education ha demostrat que les joguines no només poden entretenir, sinó que també poden ser eines educatives importants. En els últims anys, Lego ha ampliat encara més la seva gamma de productes per llançar conjunts basats en temes de la cultura pop com ara Star Wars, Harry Potter i Marvel Super Heroes. Aquestes col·laboracions no només van atreure més fans adults, sinó que també van injectar nova vitalitat a LEGO. Cultura corporativa i responsabilitat social de LEGOL'èxit de LEGO no només es deu al seu excel·lent disseny de producte, sinó que també està estretament relacionat amb la seva cultura corporativa única i el seu compromís amb la responsabilitat social. LEGO sempre s'ha adherit al lema "Només el millor és prou bo" per garantir que cada producte compleixi els estàndards més alts. A més de la qualitat del producte, LEGO també presta molta atenció a la protecció del medi ambient. Per reduir la seva petjada de carboni, LEGO es compromet a utilitzar materials sostenibles per fabricar els seus maons i té previst fer que tots els seus productes bàsics i embalatges siguin sostenibles l'any 2030. A més, la Fundació LEGO dóna suport a l'educació i el desenvolupament dels nens d'arreu del món finançant diversos projectes de benestar públic. La influència global de LEGOAvui, LEGO s'ha convertit en una marca global, amb els seus productes venuts a més de 140 països i regions. Ja sigui a Europa, Amèrica del Nord o Àsia, els maons Lego són l'elecció d'innombrables famílies. L'atractiu de LEGO no només rau en l'alta qualitat dels seus productes, sinó també en la seva capacitat per transcendir els límits de l'edat i la cultura i oferir l'alegria de la creació a tothom. Per tal de servir millor als consumidors globals, LEGO ofereix recursos i informació rics al seu lloc web oficial ( www.lego.com ). Tant si busquen la informació més recent sobre el producte com si participen en activitats de la comunitat, els usuaris poden trobar tot el que necessiten en aquesta plataforma. A més, LEGO també manté un contacte estret amb els fans a través de les xarxes socials i altres canals digitals per compartir inspiració creativa i experiències interactives. Les perspectives de futur de LEGODavant d'un entorn de mercat que canvia ràpidament i dels avenços tecnològics, LEGO sempre ha mantingut la seva gran visió i capacitat d'innovació. En el futur, LEGO té previst continuar aprofundint en la seva transformació digital i desenvolupar més joguines interactives que combinen tecnologies de realitat virtual (VR) i realitat augmentada (AR). A més, LEGO reforçarà encara més la seva cooperació amb les institucions educatives per promoure el desenvolupament de l'educació STEM. Tot i que LEGO ha aconseguit un gran èxit, mai ha parat d'explorar i innovar. Com el seu nom indica, "jugar bé" no només és l'objectiu de LEGO, sinó també un regal que fa al món. En inspirar constantment la creativitat i la imaginació de la gent, LEGO continuarà escrivint la seva pròpia història llegendària. En resum, LEGO no és només un fabricant de joguines, sinó també una marca plena de passió i creativitat. A partir d'un petit bloc de construcció, s'ha convertit en un símbol cultural amb una influència global. Tant si ets un nen com un adult, LEGO pot oferir-te diversió i inspiració infinites. |
<<: Què tal FoxRiver? Revisió de FoxRiver i informació del lloc web
Si t'inclines amb freqüència, la mala postura...
La majoria de la gent té moviments intestinals un...
Els cinc líquids fan referència a la suor, la muc...
És possible que alguns amics no sàpiguen què és l...
La caspa és un problema que ens molesta a moltes ...
És normal que les dones portin roba interior, cos...
Inevitablement, hi haurà restes de tres àpats al ...
La glutamil transpeptidasa és un indicador de l...
Si hi ha una protuberància òssia al canell esquer...
Molts amics tenen alguns malentesos sobre l'a...
El clima és calorós a l'estiu i dutxar-se des...
Els musclos són una espècie de marisc. La gent se...
Com que l'aparició de la faringitis hipertròf...
Quan es tracta d'aliments en vinagre, molta g...
El procés xifoide es troba a l'extrem inferio...