Què és KickStarter? KickStarter és una de les plataformes de crowdfunding més populars a l'estranger, on els usuaris poden recaptar fons per a les seves pròpies pel·lícules, jocs, música, art, disseny, tecnologia o altres projectes. Des de la seva fundació el 2009, KickStarter ha recaptat 860 milions de dòlars per a més de 50.000 projectes. Lloc web: www.kickstarter.com KickStarter és una de les plataformes de crowdfunding més conegudes del món Des de la seva creació l'any 2009, s'ha convertit en una incubadora d'innombrables projectes creatius. Tant si es tracta de pel·lícules, jocs, música, art, disseny o projectes tecnològics, KickStarter ofereix un escenari per mostrar i finançar aquestes idees. A través d'aquesta plataforma, els creadors poden connectar directament amb seguidors de tot el món per convertir els seus somnis en realitat. L'origen i desenvolupament de KickStarterKickStarter va ser fundada per Perry Chen, Yancey Strickler i Charles Adler el 2009 i té la seu a Nova York, EUA. La intenció original de la plataforma és oferir una oportunitat justa per a projectes creatius però sense suport financer. El model de funcionament de KickStarter és molt senzill: els creadors publiquen els seus projectes a la plataforma, estableixen un objectiu de recaptació de fons i estableixen un termini de recaptació. Els patrocinadors poden finançar projectes a través de la plataforma i, a canvi, sovint reben recompenses relacionades amb el projecte, com ara productes primerencs, mercaderies d'edició limitada o altres experiències úniques. Des dels seus inicis, KickStarter ha ajudat a més de 50.000 projectes a recaptar més de 860 milions de dòlars en finançament. Aquests projectes cobreixen un ampli ventall d'àmbits, des de pel·lícules independents fins a productes d'alta tecnologia, des d'àlbums de música fins a exposicions d'art. L'èxit de KickStarter no rau només en el suport econòmic que ofereix als creadors, sinó també en el fet que ha establert una comunitat global que permet difondre i fer realitat la creativitat. Model de finançament col·lectiu KickStarterKickStarter utilitza un model de crowdfunding "tot o res", el que significa que si un projecte no aconsegueix la seva quantitat objectiu dins del període de recaptació de fons establert, tots els fons es retornaran als patrocinadors i el creador no rebrà cap fons. Aquest model garanteix que els fons dels patrocinadors només es destinaran a projectes que tenen un potencial real d'èxit, alhora que incentiva els creadors a establir objectius raonables de recaptació de fons. A KickStarter, els creadors poden establir diferents nivells de finançament i oferir diferents recompenses per a cada nivell. Per exemple, els patrocinadors podrien obtenir una còpia digital d'un projecte aportant 5 dòlars, mentre que els que aportin 100 dòlars poden rebre un producte d'edició limitada o l'oportunitat d'interactuar amb el creador. Aquest mecanisme de recompensa flexible no només atrau més seguidors, sinó que també permet als creadors ajustar les estratègies de recaptació de fons segons les necessitats del projecte. Casos d'èxit de KickStarterKickStarter ha produït moltes històries d'èxit notables, amb projectes que no només van aconseguir els seus objectius de recaptació de fons, sinó que també van tenir un impacte profund arreu del món. Aquí hi ha algunes històries d'èxit típiques: 1. Pebble SmartwatchEl smartwatch Pebble és un dels projectes més reeixits de KickStarter. El 2012, l'equip de Pebble va llançar un rellotge intel·ligent que podia connectar-se a un telèfon intel·ligent a KickStarter i establir un objectiu de recaptació de fons de 100.000 dòlars. Finalment, el projecte va atreure més de 68.000 patrocinadors i va recaptar més de 10 milions de dòlars en finançament. L'èxit de Pebble no només demostra l'enorme potencial de la plataforma KickStarter, sinó que també obre un nou camí per al desenvolupament de dispositius portàtils intel·ligents. 2. Auriculars de realitat virtual Oculus RiftL'Oculus Rift és un altre projecte que va tenir un gran èxit a KickStarter. El 2012, l'equip d'Oculus va llançar un auricular de realitat virtual i va establir un objectiu de recaptació de fons de 250.000 dòlars. Finalment, el projecte va atreure prop de 10.000 patrocinadors i va recaptar més de 2,4 milions de dòlars. L'èxit d'Oculus Rift va cridar l'atenció del gegant tecnològic Facebook El 2014, Facebook va adquirir Oculus per 2.000 milions de dòlars, promovent encara més el desenvolupament de la tecnologia de realitat virtual. 3. Joc de cartes Exploding KittensExploding Kittens és un joc de cartes dissenyat pel reconegut artista de webtoon Matthew Inman (The Oatmeal). El 2015, el projecte es va llançar a KickStarter amb un objectiu de recaptació de fons de 10.000 dòlars. Finalment, el projecte va atreure més de 219.000 patrocinadors i va recaptar més de 8,7 milions de dòlars en finançament. L'èxit d'Exploding Kittens no només demostra la poderosa influència de KickStarter en el camp dels jocs, sinó que també demostra el suport entusiasta de la comunitat als projectes creatius. El paper de KickStarter en la promoció de la indústria creativaL'aparició de KickStarter ha canviat completament la forma en què opera la indústria creativa. En el model tradicional, els creadors sovint necessiten confiar en grans empreses o institucions d'inversió per obtenir suport financer, mentre que KickStarter ofereix una forma més democràtica i oberta de recaptar fons. Mitjançant KickStarter, els creadors poden interactuar directament amb els patrocinadors i obtenir els seus comentaris i suport sense ser obligats pels intermediaris. A més, KickStarter ofereix als creadors una plataforma per mostrar els seus treballs. Tant si sou un director de cinema independent, un desenvolupador de jocs o un artista, podeu utilitzar KickStarter per mostrar el vostre treball a un públic global. Això no només aporta suport financer als creadors, sinó que també els guanya més visibilitat i oportunitats. El futur de KickStarterA mesura que el model de crowdfunding continua madurant, KickStarter té un futur brillant. En primer lloc, a mesura que augmenta el nombre d'usuaris d'Internet a tot el món, la base de suport potencial de KickStarter també s'està expandint. Això significa que més creadors tindran l'oportunitat de fer realitat els seus somnis mitjançant KickStarter. En segon lloc, KickStarter també optimitza constantment l'experiència d'usuari i les funcions de la plataforma. Per exemple, en els últims anys la plataforma ha llançat "KickStarter Labs", una funció experimental que permet als creadors provar i optimitzar els seus projectes abans de llançar-los oficialment. A més, KickStarter ha reforçat la seva integració amb les xarxes socials, permetent als creadors compartir i promocionar els seus projectes amb més facilitat. Finalment, KickStarter també està explorant activament noves àrees i models. Per exemple, en els darrers anys, la plataforma ha començat a donar suport a projectes sense ànim de lucre i projectes de benestar social, donant suport als creadors compromesos amb la solució de problemes socials. Això amplia encara més l'abast de KickStarter, convertint-lo en una plataforma més diversa i inclusiva. Com recaptar diners amb èxit a KickStarterTot i que KickStarter ofereix grans oportunitats per als creadors, recaptar fons amb èxit a la plataforma no és fàcil. A continuació, es mostren algunes estratègies clau per recaptar fons amb èxit a KickStarter: 1. Establiu objectius i plans clarsAbans de llançar un projecte, els creadors han de tenir clars els objectius i els plans de recaptació de fons. Això inclou determinar el finançament necessari per al projecte, el període de recaptació de fons i l'establiment dels nivells de premis. Un objectiu raonable de recaptació de fons no només pot atraure més seguidors, sinó que també pot augmentar la credibilitat del projecte. 2. Creeu una pàgina de projecte d'alta qualitatLa pàgina del vostre projecte és clau per atraure seguidors. Els creadors han de produir vídeos de presentació del projecte, imatges i contingut de text d'alta qualitat per demostrar la singularitat i el potencial del projecte. Una pàgina atractiva del projecte no només pot impressionar els seguidors, sinó que també pot augmentar l'exposició del projecte. 3. Promoure activament el projecteDesprés de llançar un projecte a KickStarter, els creadors han de promocionar activament el seu projecte. Això inclou relacionar-se amb possibles seguidors a través de canals com les xarxes socials, correu electrònic, blocs i proporcionar actualitzacions periòdiques sobre el progrés del projecte. Mitjançant la promoció activa, els creadors poden atraure més atenció i suport. 4. Continua interactuant amb els seguidorsDurant la recaptació de fons del projecte, els creadors han de mantenir una estreta interacció amb els seguidors. Això inclou respondre les preguntes dels patrocinadors, agrair-los el seu suport i compartir el progrés del projecte. En interactuar amb els seguidors, els creadors no només poden generar confiança, sinó que també poden obtenir comentaris i suggeriments valuosos. Reptes i riscos de KickStarterTot i que KickStarter ofereix enormes oportunitats per als creadors, també hi ha alguns reptes i riscos associats a recaptar diners a la plataforma. En primer lloc, com que KickStarter utilitza un model de recaptació de fons "tot o res", si el projecte no arriba a la quantitat objectiu, el creador no rebrà cap fons. Això vol dir que els creadors han de realitzar una investigació de mercat i una preparació suficients abans de llançar els seus projectes per garantir l'èxit dels seus projectes. En segon lloc, la competència a KickStarter és ferotge. Cada dia es publiquen un gran nombre de nous projectes i els creadors han de destacar entre la multitud i cridar l'atenció dels seguidors. Això no només requereix que els creadors tinguin una creativitat única, sinó que també requereixen una excel·lent capacitat de promoció. Finalment, hi ha certs riscos en els projectes a KickStarter. Per exemple, és possible que alguns projectes no s'acabin a temps o no compleixin les expectatives dels seguidors després d'una recaptació de fons amb èxit. Això no només afectarà la reputació del creador, sinó que també pot generar insatisfacció entre els seguidors. Per tant, els creadors han de fer una planificació i preparació adequades abans de llançar el projecte per garantir el bon progrés del projecte. Què significa KickStarter per als patrocinadorsPer als seguidors, KickStarter no només és una plataforma per finançar projectes creatius, sinó també una oportunitat per participar en la creativitat. En donar suport als projectes a KickStarter, els patrocinadors poden participar directament en la realització d'idees, interactuar amb els creadors i obtenir accés a recompenses i experiències úniques. A més, KickStarter ofereix una plataforma perquè els patrocinadors descobreixin coses noves. Tant si es tracta d'una pel·lícula independent, d'un producte tecnològic nou o d'una obra d'art única, els seguidors poden trobar projectes del seu interès a KickStarter i donar suport a la seva realització mitjançant finançament. ConclusióCom a una de les plataformes de crowdfunding més conegudes del món, KickStarter s'ha convertit en una part important de la indústria creativa. No només ofereix suport econòmic als creadors, sinó que també els ofereix un escenari per mostrar les seves obres. A través de KickStarter, s'han realitzat innombrables projectes creatius i innombrables somnis s'han fet realitat. Ja siguin creadors o seguidors, KickStarter els proporciona un pont que connecta somnis i realitat. En el futur, a mesura que el model de crowdfunding segueixi desenvolupant-se i millorant, KickStarter continuarà promovent la prosperitat de la indústria creativa i oferint més oportunitats i possibilitats als talents creatius d'arreu del món. |
<<: Què passa amb l'AES? Ressenyes i informació del lloc web d'AES Power Company
>>: Què passa amb la Borsa de Kuwait? Revisions de la borsa de Kuwait i informació del lloc web
Avui en dia, moltes persones prenen medicaments p...
Què és la Borsa de Tel Aviv? La Borsa de Tel Aviv ...
Hi ha molts signes abans d'un ictus, com ara ...
La teràpia alimentària per a algunes malalties se...
Parlant d'esclerodèrmia, molts amics consider...
Les fractures són molt freqüents en la nostra vid...
Quina és la funció de l'essència de vinagre, ...
Avui dia, moltes persones s'han preocupat esp...
A molta gent els agrada menjar mangos, però a alg...
Què és el lloc web de Jeonbuk Ilbo? Jeonbuk Ilbo (...
Si el bebè té sovint deficiència de calci, tindrà...
Dany 1. Provoca trastorns del son En circumstànci...
L'artrosi del genoll és una malaltia molt fre...
Què és AustraliaPrice.com? AusPrice és un lloc web...
El problema de la paret rugosa de la vesícula bil...