Què tal Walt Disney? Ressenyes de Walt Disney i informació del lloc web

Què tal Walt Disney? Ressenyes de Walt Disney i informació del lloc web
Què és el lloc web de Walt Disney? The Walt Disney Company (coneguda habitualment com Disney o Disney) és una gran empresa de mitjans d'entreteniment i la companyia de mitjans més gran del món. Fundada a Los Angeles el 1923, Walt Disney Company s'ha expandit en indústries com el cinema, l'animació, la radiodifusió i l'entreteniment. Entre les seves filials hi ha Walt Disney Pictures, Pixar Animation Studios, Touchstone Pictures, Marvel Comics, Disneyland, etc. Ha creat un gran nombre de personatges de dibuixos animats de fama mundial com Mickey Mouse i Donald Duck. A la classificació Fortune Global 500 de 2013, la Walt Disney Company va ocupar el lloc 248.
Lloc web: thewaltdisneycompany.com

La Walt Disney Company, sovint coneguda com Disney o Disney, és una de les empreses de mitjans d'entreteniment més grans del món. Des de la seva fundació a Los Angeles el 1923, Disney s'ha convertit en una empresa integral que abasta múltiples indústries, com ara el cinema, l'animació, la transmissió i les activitats d'entreteniment. Avui dia, Disney no només és un gegant de l'entreteniment, sinó també un símbol cultural global que influeix en la vida d'innombrables persones.

L'origen i el desenvolupament de Disney

La Walt Disney Company va ser fundada l'any 1923 per Walt Disney i el seu germà Roy O. Disney. Al principi, l'empresa es dedicava principalment a la producció de curtmetratges d'animació, però aviat es va destacar a la indústria amb la seva tecnologia innovadora i creativitat única. L'any 1928, Disney va llançar la primera pel·lícula d'animació amb so del món, "Steamboat Willie", i va néixer el clàssic personatge de Mickey Mouse, convertint-se en la imatge icònica de Disney.

Amb el temps, Disney ha ampliat el seu negoci per incloure producció de pel·lícules, programes de televisió, parcs temàtics i productes de consum. El 1955, Disney va obrir el primer Disneyland del món a Anaheim, Califòrnia, inaugurant una nova era de parcs temàtics. En les dècades següents, Disney va obrir molts parcs temàtics i complexos turístics de Disney a tot el món, convertint-se en un referent en la indústria turística mundial.

Segments de negoci de Disney

El negoci de Disney cobreix moltes àrees Els següents són els seus principals segments de negoci:

  • Pel·lícules i animació : Disney Studios és un dels primers negocis bàsics de la companyia. A través de les seves filials, com Walt Disney Pictures, Pixar Animation Studios, Marvel Studios i Lucasfilm, Disney ha produït un munt de franquícies de pel·lícules populars, com ara "Frozen", "Toy Story", "The Avengers" i "Star Wars".
  • Televisió i ràdio : Disney posseeix ABC i diversos canals de cable, inclosos Disney Channel, ESPN i Freeform. Aquestes plataformes multimèdia proporcionen a Disney canals de difusió de contingut rics.
  • Parcs temàtics i complexos turístics : Disney gestiona diversos parcs temàtics i complexos turístics a tot el món, com ara Disneyland, Disney World, Tokyo Disneyland, Disneyland Paris, Hong Kong Disneyland i Shanghai Disneyland. Aquests parcs no només ofereixen als visitants experiències d'entreteniment immersives, sinó que també aporten ingressos considerables a Disney.
  • Productes de consum i llicències : Disney ha llançat un gran nombre de productes de consum, com ara joguines, roba, articles per a la llar, etc., mitjançant llicències dels seus personatges i imatges de marca. A més, Disney també s'ha associat amb moltes empreses per desenvolupar una sèrie de videojocs i aplicacions mòbils.
  • Mitjans digitals : amb el desenvolupament d'Internet, Disney també està desenvolupant activament el camp dels mitjans digitals. Disney+ és una plataforma de serveis de streaming llançada per la companyia que ofereix als usuaris una rica col·lecció de pel·lícules, sèries de televisió i contingut original.

Personatges clàssics de Disney i IP

Disney ha creat molts personatges clàssics i IP (propietat intel·lectual). Aquests personatges no només són els actius bàsics de Disney, sinó que també s'han convertit en part de la cultura global. Aquests són alguns dels papers més emblemàtics:

  • Mickey Mouse : com a mascota de Disney, Mickey Mouse és un dels personatges més emblemàtics de Disney. Des del seu naixement l'any 1928, Mickey Mouse ha estat estimat pel públic de tot el món.
  • Ànec Donald : l'ànec Donald és un altre personatge clàssic de Disney, conegut per la seva veu única i la seva personalitat humorística.
  • Blancaneus : "La Blancaneus i els set nans", estrenada el 1937, va ser el primer llargmetratge d'animació del món, i Blancaneus es va convertir en el primer membre de la sèrie de les Princeses de Disney.
  • Elsa i Anna : Elsa i Anna de Frozen són un dels personatges més populars de Disney en els darrers anys, i les seves històries i cançons són populars a tot el món.
  • Superherois Marvel : mitjançant l'adquisició de Marvel Studios, Disney va obtenir els drets d'autor de molts personatges de superherois, inclosos Iron Man, Captain America, Spider-Man i Thor, que tenen una gran base de fans a tot el món.
  • Personatges de Star Wars : després que Disney va adquirir Lucasfilm, va obtenir els drets d'autor de la sèrie Star Wars. Personatges com el Mestre Yoda, Darth Vader i Luke Skywalker s'han convertit en IP importants per a Disney.

La influència global de Disney

Disney no només és una de les empreses d'entreteniment més grans del món, sinó també un important promotor de la cultura global. A través de les seves pel·lícules, animacions, parcs temàtics i productes de consum, Disney ha donat forma als records de la infància d'innombrables persones i continua influint en el públic de tot el món. Aquests són alguns dels èxits més significatius de Disney a tot el món:

  • Taquilla de pel·lícules : les pel·lícules estrenadas per Disney Pictures han aconseguit un gran èxit de taquilla a tot el món. Per exemple, Avengers: Endgame es va convertir en una de les pel·lícules més taquilleras del món.
  • Parcs temàtics : els parcs i complexos turístics de Disney atrauen milions de visitants cada any i s'han convertit en un referent per a la indústria turística mundial.
  • Valor de la marca : el valor de la marca de Disney es troba entre els més alts del món, i el seu castell emblemàtic i la imatge de Mickey Mouse s'han convertit en símbols culturals reconeguts a nivell mundial.
  • Influència a les xarxes socials : Disney té una gran base de fans a les plataformes de xarxes socials, i les seves actualitzacions i contingut sovint atrauen l'atenció mundial.

Perspectives de futur de Disney

Davant l'entorn del mercat en constant canvi, Disney també està ajustant activament la seva estratègia per mantenir la seva posició de lideratge a la indústria mundial de l'entreteniment. Aquí hi ha algunes direccions de desenvolupament importants per a Disney en el futur:

  • Plataforma de reproducció en temps real : Disney+ és el disseny important de Disney en el camp de la reproducció en temps real. Mitjançant aquesta plataforma, Disney ofereix una rica col·lecció de pel·lícules, sèries de televisió i contingut original als usuaris de tot el món i competeix amb altres plataformes de streaming.
  • Innovació tecnològica : Disney s'ha compromès amb la innovació tecnològica, inclosa l'aplicació de tecnologies com la realitat virtual (VR), la realitat augmentada (AR) i la intel·ligència artificial (IA) per millorar la seva producció de contingut i experiència d'usuari.
  • Expansió global : Disney continuarà ampliant el seu negoci a nivell mundial, inclosa l'obertura de nous parcs temàtics, el llançament de contingut localitzat i l'enfortiment de la cooperació amb socis globals.
  • Desenvolupament sostenible : Disney també promou activament estratègies de desenvolupament sostenible, com ara la reducció d'emissions de carboni, la promoció de materials respectuosos amb el medi ambient i la promoció de projectes de benestar social.

Conclusió

Com una de les companyies de mitjans d'entreteniment més grans del món, The Walt Disney Company continua influint en el públic global amb la seva rica IP, la seva tecnologia innovadora i la seva disposició global. Ja siguin personatges d'animació clàssics, pel·lícules impressionants o parcs temàtics de somni, Disney continua aportant alegria i tocant a la gent. En el futur, Disney continuarà explorant noves àrees i creant records més meravellosos per al públic global.

<<:  Versace_ Què tal Versace? Versace_Versace Comentaris i informació del lloc web

>>:  Què tal Air Busan? Comentaris i informació del lloc web d'Air Busan

Recomanar articles

Què passa amb Sofmap? Revisió de Sofmap i informació del lloc web

Què és Sofmap? Sofmap és una famosa botiga d'e...

Com eliminar la cutícula gruixuda del cuir cabellut?

El cuir cabellut és la base del creixement del ca...

Quina és la composició química de la cel·lulosa?

Molts dels aliments que ingerim contenen cel·lulo...

Quins són els perjudicis de beure llet amb l'estómac buit?

La llet és un aliment amb un valor nutricional mo...

Com tractar la rinitis al·lèrgica perenne?

Els pacients amb rinitis saben que tenir rinitis ...

Com tractar els problemes renals Aquests són els 4 punts

En els últims anys, a mesura que les pressions vi...

La carambola es pot menjar amb la pell? Com menjar

La carambola és una fruita relativament comuna. T...

L'eficàcia, funció i ús de l'alum

L'alum és un producte molt utilitzat a la vid...

Quantes nous de macadàmia hauria de menjar una dona embarassada al dia?

Els fruits secs de macadamia són una fruita molt ...

Com se sent la crema de greix?

Molta gent persegueix una bona figura Una bona fi...

Es pot curar el goll Es manifesta d'aquesta manera

El que normalment anomenem goll és en realitat un...