Què és Nielsen? Nielsen, l'empresa d'investigació de mercat líder del món, va ser fundada l'any 1923 per Arthur Charles Nielsen, el fundador de la indústria moderna d'investigació de mercat, i té la seu a Nova York. La característica més important de Nielsen és que desenvolupa plans d'enquestes personalitzats basats en les necessitats dels clients. Lloc web: www.nielsen.com/cn/zh.html The Nielsen Company és una empresa líder mundial en investigació de mercat fundada el 1923 per Arthur Charles Nielsen, el fundador de la indústria moderna d'investigació de mercat, i té la seu a Nova York. Com a una de les empreses d'investigació de mercat més grans del món, Nielsen ofereix serveis d'investigació de mercat personalitzats a empreses globals amb les seves capacitats professionals d'anàlisi de dades i coneixement del mercat. Els principals negocis de Nielsen inclouen la investigació del comportament dels consumidors, el seguiment dels mitjans, l'anàlisi de dades minoristes i la consultoria d'estratègia de màrqueting, ajudant als clients a comprendre millor la dinàmica del mercat i optimitzar les decisions empresarials. La característica més distintiva de Nielsen és que desenvolupa plans d'enquestes personalitzats basats en les necessitats dels clients, assegurant que cada projecte pot proporcionar als clients les dades més precises i les informacions més valuoses. Tant si es tracta de desenvolupament de productes, posicionament en el mercat o promoció de la marca, Nielsen pot oferir un suport integral als clients mitjançant la seva xarxa de dades global i eines analítiques avançades. Història i desenvolupament de l'empresa NielsenEl 1923, Arthur Charles Nielsen va fundar la Nielsen Company als Estats Units, centrant-se inicialment en l'auditoria minorista i la investigació del comportament del consumidor. A mesura que el seu negoci va continuar expandint-se, Nielsen es va convertir gradualment en un líder en la indústria d'investigació de mercat global. A la dècada de 1950, Nielsen va llançar un servei d'enquestes de qualificacions de televisió que es va convertir en un important estàndard de referència per a la indústria dels mitjans. Des d'aleshores, Nielsen ha continuat ampliant el seu àmbit de negoci per cobrir múltiples camps com ara la venda al detall, els mitjans de comunicació i el comportament del consumidor. Entrant al segle XXI, Nielsen continua liderant la innovació en la indústria de la investigació de mercat i és el primer a aplicar tecnologies de big data i intel·ligència artificial a la investigació de mercat. Mitjançant la integració de recursos de dades en línia i fora de línia, Nielsen és capaç d'oferir als clients una visió del mercat més completa i precisa. Avui, el negoci de Nielsen cobreix més de 100 països i regions d'arreu del món, oferint serveis d'investigació de mercat personalitzats a clients de tots els àmbits de la vida. El negoci principal de NielsenEl negoci principal de Nielsen es divideix principalment en els aspectes següents:
L'abast global de NielsenCom a empresa líder mundial en investigació de mercat, Nielsen té una àmplia base de clients i socis a tot el món. Tant si es tracta d'una gran empresa multinacional com d'una empresa local petita o mitjana, Nielsen pot oferir-los serveis d'investigació de mercat personalitzats. Les dades i els coneixements de Nielsen s'utilitzen àmpliament en diverses indústries, com ara béns de consum ràpid, comerç al detall, mitjans de comunicació, finances, sanitat, etc. La influència global de Nielsen també es reflecteix en la seva formulació i promoció dels estàndards de la indústria. Per exemple, l'enquesta de classificació televisiva de Nielsen s'ha convertit en un estàndard de referència important per a la indústria mundial dels mitjans i és àmpliament utilitzada per anunciants, empreses de mitjans i creadors de contingut. A més, Nielsen participa activament en fòrums i seminaris de la indústria per promoure la innovació i el desenvolupament en la indústria de la investigació de mercat. Innovació Tecnològica de NielsenNielsen sempre ha apostat per la innovació tecnològica i millora contínuament les seves capacitats d'investigació de mercat introduint tecnologies avançades com ara el big data, la intel·ligència artificial i l'aprenentatge automàtic. Per exemple, Nielsen ha desenvolupat una plataforma d'anàlisi del comportament del consumidor basada en grans dades que pot fer un seguiment i analitzar el comportament i les preferències de compra dels consumidors en temps real. A més, Nielsen ha llançat eines intel·ligents d'anàlisi de dades minoristes per ajudar els clients a identificar ràpidament les tendències del mercat i les oportunitats de negoci. En l'àmbit de la monitorització de mitjans, Nielsen va ser pionera en la tecnologia de mesura de mitjans multiplataforma que pot controlar simultàniament el comportament dels usuaris en canals com la televisió, Internet i les xarxes socials. Aquestes innovacions tecnològiques no només milloren les capacitats d'anàlisi de dades de Nielsen, sinó que també proporcionen als clients una visió del mercat més completa i precisa. El desenvolupament de Nielsen a la XinaNielsen va entrar al mercat xinès l'any 1992 i es va convertir en un dels pioners en la indústria d'investigació de mercat de la Xina. Després d'anys de desenvolupament, Nielsen ha establert una forta xarxa de dades i un equip de serveis professionals a la Xina per oferir serveis d'investigació de mercat personalitzats als clients locals. El negoci de Nielsen a la Xina cobreix diverses àrees, com ara la investigació del comportament del consumidor, l'anàlisi de dades de venda al detall, el seguiment dels mitjans i la consultoria d'estratègia de màrqueting. A la Xina, Nielsen ha establert col·laboracions a llarg termini amb moltes empreses conegudes, incloses empreses líders en béns de consum ràpid, comerç al detall, mitjans de comunicació, finances i altres indústries. Les dades i els coneixements de Nielsen s'utilitzen àmpliament al mercat xinès, ajudant els clients a entendre millor la demanda dels consumidors i la dinàmica del mercat i optimitzar les decisions empresarials. La responsabilitat social de NielsenCom a empresa líder mundial, Nielsen sempre ha estat compromesa amb la responsabilitat social i ha participat activament en projectes de benestar públic i desenvolupament sostenible. Mitjançant la seva xarxa global i els seus recursos, Nielsen dóna suport a projectes de benestar públic en els camps de l'educació, la protecció del medi ambient, la salut, etc., i fa aportacions positives a la societat. A més, Nielsen es compromet a promoure la diversitat i la inclusió i a oferir als empleats un entorn de treball just i oportunitats de desenvolupament. Nielsen també ofereix suport de dades i solucions a problemes socials mitjançant les seves capacitats d'investigació de mercat. Per exemple, Nielsen ha participat en múltiples projectes de recerca sobre la salut dels consumidors i els hàbits de vida, ajudant els governs i les agències relacionades a formular polítiques públiques efectives. Perspectives de futur de NielsenDe cara al futur, Nielsen continuarà liderant la innovació i el desenvolupament en la indústria de la investigació de mercat. A mesura que la globalització i la digitalització s'acceleren, Nielsen reforçarà encara més la seva xarxa de dades i les seves capacitats tècniques per oferir als clients una visió del mercat més completa i precisa. Nielsen també explorarà activament noves àrees de negoci com ara el comerç electrònic, les xarxes socials i Internet mòbil per ajudar els clients a fer front a l'entorn del mercat que canvia ràpidament. Al mercat xinès, Nielsen continuarà aprofundint la seva cooperació amb clients locals i oferirà serveis d'investigació de mercat més personalitzats. Nielsen també participarà activament en el procés de digitalització de la Xina i utilitzarà tecnologies de big data i intel·ligència artificial per oferir a les empreses xineses solucions de mercat més intel·ligents. En resum, com a empresa líder d'investigació de mercat global, Nielsen continuarà oferint als clients la informació més valuosa del mercat i ajudant-los a tenir èxit en el mercat altament competitiu amb les seves capacitats professionals d'anàlisi de dades, la seva xarxa global i tecnologies innovadores. |
Quan sentiu un dolor sord al costat dret de l'...
En la vida social actual, amb la feina ocupada, l...
En una casa recentment reformada, tot tipus de mo...
Com tots sabem, el son està estretament relaciona...
Quin és el lloc web de SC Johnson? SC Johnson Wax ...
En general, a les ciutats, els coixins són de cot...
Hi ha molts productes habituals a la vida, especi...
Quin és el lloc web de la Nancy School of Economic...
La base líquida i la pols premsada són molt comun...
Rentar la roba és una cosa que hem de fer tots el...
Sigui quina sigui la malaltia, tothom sap que ana...
Amb l'augment de la prevalença de malalties d...
Què és el lloc web de Barbados Agitator? The Barba...
Moltes dones tenen uns requisits elevats, sobreto...
L'hemorràgia a les femtes després de la cirur...