Què és el lloc web de Kao Group? Kao Corporation és un grup japonès de productes químics i de necessitats diàries amb una llarga història. Va ser fundada el juny de 1887. El seu predecessor va ser la botiga de queviures occidental "Nagase Shoten" (Kao Ishikane). La seva seu es troba a 1-14-10 Nihonbashi Kayabacho, Chuo-ku, Tòquio, Japó. La seva gamma de productes inclou productes per a la cura de la bellesa, productes per a la salut, productes de bugaderia i neteja per a la llar i productes químics industrials. L'agost de 2002, Kao Group va establir Kao (Xina). Lloc web: www.kao.com/jp Kao Corporation és un grup de productes químics i de necessitats diàries japoneses de llarga trajectòria i prestigi. La seva història es remunta al juny de 1887, quan es va establir per primera vegada com una botiga de queviures d'estil occidental "Nagase Shoten" (Kao Ishikane). Avui, la seu de Kao Group es troba a 1-14-10 Nihonbashi Kayabacho, Chuo-ku, Tòquio, Japó, i s'ha convertit en un fabricant de productes químics i de consum de renom mundial. Kao Group té una àmplia gamma de línies de productes, que inclouen productes per a la cura de la bellesa, productes sanitaris, detergents per a la roba i productes de neteja per a la llar, així com productes químics industrials, i es compromet a oferir als consumidors solucions de vida d'alta qualitat. La missió principal de Kao Group és oferir als consumidors de tot el món productes i serveis de qualitat mitjançant la innovació i el desenvolupament sostenible. Les seves marques cobreixen múltiples camps, com ara cosmètics, productes per a la cura de la pell, xampú, condicionador, detergent per a la roba, netejadors, etc. Kao Group no només ocupa una posició important al mercat japonès, sinó que també té una àmplia xarxa comercial arreu del món. L'agost de 2002, Kao Group va entrar oficialment al mercat xinès i va establir Kao (Xina), ampliant encara més la seva influència a Àsia. Història i desenvolupament del grup KaoEls orígens del grup Kao es remunten al 1887, quan Tomio Nagase va fundar Nagase & Co. a Tòquio, venent principalment queviures occidentals. A mesura que la demanda del mercat va continuar canviant, Nagase & Co. va passar gradualment a la producció de sabons i detergents, i el 1940 es va canviar oficialment a Kao Sekikan Co., Ltd. Des d'aleshores, Kao Group ha continuat ampliant el seu àmbit de negoci i gradualment es va convertir en una empresa integral que cobreix múltiples camps, com ara les necessitats diàries i els productes químics. A la dècada de 1950, Kao Group va començar a entrar al mercat de la cosmètica i va llançar una sèrie de productes per a la cura de la pell i productes de maquillatge. Amb la seva qualitat superior i tecnologia innovadora, Kao Group s'ha fet ràpidament un nom a la indústria cosmètica. Des de llavors, Kao Group ha augmentat contínuament la seva inversió en recerca i desenvolupament i ha llançat una sèrie de productes populars entre els consumidors, com Bioré i Merries. Després d'entrar al segle XXI, Kao Group va accelerar encara més el seu ritme de globalització. El 2002, Kao Group va establir Kao (Xina) a la Xina, marcant la seva entrada oficial al mercat xinès. Des de llavors, Kao Group ha continuat ampliant la seva influència en el mercat internacional mitjançant fusions i adquisicions i cooperació. Avui, Kao Group és un dels principals fabricants mundials de productes de consum i productes químics, amb operacions a molts països i regions d'arreu del món. La línia de productes del grup KaoKao Group té una línia de productes molt rica, que cobreix molts camps com ara la cura de la bellesa, la cura de la salut, la bugaderia, la neteja de la llar i els productes químics industrials. A continuació es mostra una introducció detallada a les principals línies de productes de Kao Group: Productes de cura de bellesaKao Group posseeix nombroses marques conegudes en l'àmbit de la cura de la bellesa, com Bioré, Sofina, Curél, etc. Aquestes marques cobreixen múltiples categories com ara cura de la pell, maquillatge, protecció solar, etc., satisfent les necessitats de diferents consumidors.
Productes sanitarisKao Group també posseeix diverses marques conegudes en l'àmbit de la salut, com Merries, Laurier, etc. Aquestes marques cobreixen múltiples categories, com ara cura del nadó, cura de la dona, cura bucodental, etc.
Productes de bugaderia i neteja de la llarKao Group també disposa d'una àmplia gamma de productes en els àmbits de la bugaderia i la neteja de la llar, entre els quals destaquen detergent per a la roba, suavitzant, detergent, etc. Les seves marques com Attack i Cucute ocupen una posició important al mercat japonès.
Química industrialKao Group no només té un rendiment excel·lent en el camp dels béns de consum, sinó que també té una rica línia de productes en el camp dels productes químics industrials. Els seus productes inclouen tensioactius, resines, recobriments, etc., que s'utilitzen àmpliament en moltes indústries com ara l'automòbil, l'electrònica i la construcció. Innovació i Sostenibilitat del Grup KaoKao Group sempre ha considerat la innovació com la força motriu principal del desenvolupament corporatiu. En augmentar contínuament la seva inversió en investigació i desenvolupament, Kao Group ha llançat molts productes d'època. Per exemple, el "detergent de roba concentrat" llançat per Kao Group a la dècada de 1980 va canviar completament el panorama del mercat del detergent de roba i es va convertir en un referent de la indústria. A més, Kao Group promou activament el desenvolupament sostenible i es compromet a reduir l'impacte dels seus productes en el medi ambient. Kao Group ha formulat l'estratègia de desenvolupament sostenible "Pla d'estil de vida Kirei", que té com a objectiu oferir als consumidors productes i serveis més respectuosos amb el medi ambient mitjançant mesures d'innovació i protecció del medi ambient. Per exemple, Kao Group ha introduït materials d'embalatge biodegradables i ha promogut activament productes de rentat que estalvien aigua i estalvien energia. Desenvolupament de Kao Group al mercat xinèsL'agost de 2002, Kao Group va entrar oficialment al mercat xinès i va establir Kao (Xina). Des que va entrar al mercat xinès, Kao Group s'ha consolidat ràpidament al mercat xinès llançant contínuament productes que satisfan les necessitats dels consumidors xinesos. Les línies de productes de Kao Group al mercat xinès cobreixen diversos camps, com ara la cura de la bellesa, la cura de la salut i la bugaderia. Les seves marques com Biore, Merries i Laurier gaudeixen d'una gran reputació al mercat xinès. Per tal de servir millor els consumidors xinesos, Kao Group ha establert múltiples bases de producció i centres d'R+D a la Xina. Mitjançant la producció localitzada i l'R+D, Kao Group és capaç de respondre més ràpidament a les necessitats dels consumidors xinesos i llançar productes més en línia amb les característiques del mercat xinès. A més, Kao Group també participa activament en les empreses de benestar públic de la Xina i retorna a la societat xinesa mitjançant donacions, activitats de voluntariat i altres mitjans. Perspectives de futur del grup KaoDe cara al futur, Kao Group continuarà defensant els conceptes d'"innovació" i "desenvolupament sostenible" i continuarà llançant productes i serveis d'alta qualitat per satisfer les necessitats dels consumidors globals. Kao Group té previst augmentar encara més la seva inversió al mercat asiàtic, especialment a la Xina i el sud-est asiàtic, i millorar la seva influència al mercat asiàtic mitjançant la producció localitzada i la R+D. A més, Kao Group continuarà promovent el desenvolupament sostenible i s'esforçarà per reduir l'impacte dels seus productes en el medi ambient. Kao Group té previst assolir gradualment la protecció del medi ambient al llarg de tot el cicle de vida dels seus productes en els propers anys, des de l'adquisició de matèries primeres, la producció, l'envasament fins a la venda i l'ús, i reduir de manera integral les emissions de carboni i el consum de recursos. En resum, com a fabricant líder mundial de productes de consum i productes químics, Kao Group continuarà oferint als consumidors globals millors productes i serveis mitjançant la innovació i el desenvolupament sostenible, i contribuirà al desenvolupament sostenible de la societat. |
<<: Què tal Manfre Insurance Group? Revisions i informació del lloc web de Manfre Insurance Group
>>: Què passa amb Virgin Galactic? Comentaris i informació del lloc web de Virgin Galactic
La foliculitis és una malaltia de la pell comuna ...
Quina és la web de Troyes Higher Business School? ...
Quin és el lloc web de l'aeroport de Leipzig/H...
La leucorrea és una base molt important per a les...
Els pacients amb vessament pericàrdic poden no pr...
Els peixos de riu creixen majoritàriament a estan...
Què és el lloc web de la London Business School? L...
Què és l'American College Advisor Network? Ame...
L'herpes és una malaltia amb una taxa de recu...
Moltes persones han de portar ulleres durant tot ...
Què és la revista de fotografia? Photo Magazine és...
En comparació amb els mosquits, l'arribada de...
A la tardor i a l'hivern, és freqüent tenir p...
El prolapse uterí significa que la pròpia funció ...
Alguns amics tenen alguns malentesos sobre les br...