Què passa amb Kraft Foods? Revisions i informació del lloc web de Kraft Foods

Què passa amb Kraft Foods? Revisions i informació del lloc web de Kraft Foods
Què és Kraft Foods? Kraft Foods és un fabricant d'aliments nord-americà fundat l'any 1903. L'any 2012 es va dividir en dues empreses independents cotitzades, responsables del mercat internacional i del mercat nord-americà respectivament. La primera és Mondelez International, i la segona continua utilitzant el nom de Kraft Foods. Kraft produeix principalment cafè, dolços, lactis, etc., i les seves marques inclouen Maxwell House, Fruit Juice, Nabisco, etc. Berkshire Hathaway de Warren Buffett té una gran participació a Kraft.
Lloc web: www.kraftrecipes.com

Kraft Foods és un fabricant d'aliments nord-americà amb una llarga història i una àmplia influència, fundat el 1903. Com a actor important de la indústria alimentària global, Kraft Foods és conegut arreu del món per les seves línies de productes diversificades i la seva cartera de marques sòlides. El 2012, Kraft Foods va fer un ajust estratègic important i es va dividir en dues empreses independents cotitzades: Mondelez International i Kraft Foods Group. Mondelēz International és el principal responsable del mercat internacional, mentre que Kraft Foods Group se centra en el mercat nord-americà. Tot i que les dues empreses operen de manera independent després de la separació, totes dues hereten les bones tradicions i les capacitats innovadores de Kraft Foods.

Història i desenvolupament dels aliments Kraft

Els orígens de Kraft Foods es remunten a principis del segle XX. Kraft Foods va ser fundada l'any 1903 per James L. Kraft a Chicago. Inicialment, l'empresa es dedicava principalment al negoci a l'engròs de formatge. Mitjançant la tecnologia innovadora de processament del formatge, els germans Kraft van allargar amb èxit la vida útil del formatge, ampliant així la seva gamma de vendes. Aquest avenç tecnològic va establir una base sòlida per al desenvolupament inicial de Kraft Foods.

Amb el pas del temps, Kraft Foods ha continuat ampliant la seva línia de productes i ha anat entrant gradualment en altres àrees alimentàries. L'any 1924, la companyia va presentar l'emblemàtic Kraft Cheese Slice, que ràpidament es va convertir en un element habitual a les taules familiars americanes. En les dècades següents, Kraft Foods va enriquir encara més la seva cartera de productes mitjançant fusions i adquisicions i investigació i desenvolupament intern, cobrint múltiples categories com ara cafè, dolços, productes lactis, aperitius, etc.

El 2012, Kraft Foods va anunciar que es dividiria en dues empreses públiques independents: Mondelēz International i Kraft Foods Group. La divisió pretén centrar-se millor en les necessitats dels diferents mercats i millorar l'eficiència operativa. Mondelēz International és principalment responsable dels negocis del mercat internacional, i les seves marques inclouen Oreo, Cadbury, etc. Kraft Foods Group se centra en el mercat nord-americà i continua operant marques conegudes com Maxwell House, Tang i Nabisco.

Negocis i marques principals de Kraft Foods

Kraft Foods és conegut per les seves diverses línies de productes i la seva cartera de marques sòlides. Aquestes són algunes de les principals marques de Kraft Foods i els seus negocis principals:

  • Maxwell House Coffee : Maxwell House és una de les marques de cafè més representatives de Kraft Foods, i és molt estimada pels consumidors pel seu sabor ric i aroma únic.
  • Tang: Tang és una beguda de suc de fruita instantània s'ha convertit en una beguda diària per a moltes famílies per la seva comoditat i rapidesa.
  • Nabisco : Nabisco és una marca de galetes i snacks sota Kraft Foods, i els seus productes inclouen Oreo, Chips Ahoy!, etc.
  • Kraft Cheese : com a producte fundador de Kraft Foods, Kraft Cheese ha guanyat un ampli reconeixement del mercat per la seva alta qualitat i les seves formes de producte diversificades (com rodanxes de formatge, salsa de formatge, etc.).

Aquestes marques no només ocupen una posició important al mercat nord-americà, sinó que també tenen una àmplia base de consumidors arreu del món. Kraft Foods continua consolidant i ampliant la seva influència de marca mitjançant la innovació i el màrqueting de productes contínues.

Capacitats d'innovació de Kraft Foods

L'èxit de Kraft Foods és inseparable de les seves fortes capacitats d'innovació. L'empresa sempre està compromesa a desenvolupar nous productes i millorar els productes existents per satisfer les necessitats en constant canvi dels consumidors. Per exemple, la innovació de Kraft Foods en la tecnologia de processament del formatge ha fet que els productes de formatge siguin més fàcils d'emmagatzemar i utilitzar. A més, Kraft Foods també està llançant activament aliments saludables i aliments orgànics per satisfer la creixent preocupació dels consumidors sobre l'alimentació saludable.

Kraft Foods també ha demostrat una capacitat d'innovació excepcional en l'envasament i el màrqueting de productes. Per exemple, les càpsules de cafè dissenyades especialment per a màquines de cafè d'una tassa llançades per Maxwell House Coffee han millorat molt l'experiència del consumidor. Guozhen satisfà les necessitats de diferents consumidors llançant productes amb diferents sabors i especificacions d'embalatge.

Posició al mercat de Kraft Foods

Com a una de les empreses líders de la indústria alimentària global, Kraft Foods ocupa una posició important tant al mercat nord-americà com internacional. Segons dades d'estudis de mercat, moltes de les marques de Kraft Foods es troben entre les primeres de les seves categories. Per exemple, Maxwell House Coffee és una de les marques de cafè més populars al mercat dels EUA, i les galetes Oreo són la marca de galetes més venuda al món.

L'èxit de Kraft Foods no només es deu a la seva forta cartera de marques i a les seves capacitats d'innovació, sinó que també està estretament relacionat amb la seva excel·lent gestió de la cadena de subministrament i capacitats de màrqueting. Mitjançant un sistema eficient de cadena de subministrament, l'empresa assegura que els productes es poden lliurar als consumidors de manera ràpida i precisa. Al mateix temps, Kraft Foods continua millorant la seva cobertura i penetració de mercat mitjançant una estreta cooperació amb minoristes i distribuïdors.

Responsabilitat social de Kraft Foods

Kraft Foods sempre s'ha compromès a complir amb la seva responsabilitat social corporativa, centrant-se en la protecció del medi ambient, el desenvolupament comunitari i el benestar dels empleats. L'empresa redueix l'impacte ambiental del procés productiu mitjançant la implementació d'una estratègia de desenvolupament sostenible. Per exemple, Kraft Foods promou activament materials d'embalatge respectuosos amb el medi ambient i pren mesures per reduir el consum d'energia i les emissions de carboni.

Pel que fa al desenvolupament comunitari, Kraft Foods dóna suport a projectes de benestar públic en àrees com l'educació, la salut i la nutrició mitjançant donacions i activitats de voluntariat. L'empresa també ha establert diverses fundacions dedicades a millorar les condicions de vida a les comunitats pobres.

A més, Kraft Foods atorga una gran importància al benestar dels empleats, ofereix salaris i beneficis competitius i ofereix oportunitats de desenvolupament professional i formació als empleats. L'empresa també crea un entorn de treball just i obert a través d'una cultura corporativa diversa i inclusiva.

Perspectives de futur de Kraft Foods

De cara al futur, Kraft Foods continuarà mantenint la filosofia de la innovació i la qualitat primer, i es compromet a oferir als consumidors productes i serveis d'alta qualitat. La companyia té previst ampliar encara més les seves línies de productes d'aliments saludables i aliments orgànics per satisfer la creixent preocupació dels consumidors per una alimentació saludable. Al mateix temps, Kraft Foods continuarà reforçant la seva distribució als mercats internacionals, especialment als emergents, per capturar més oportunitats de creixement.

Pel que fa a la innovació tecnològica, Kraft Foods augmentarà la inversió en tecnologies digitals i d'automatització per millorar l'eficiència de la producció i la gestió de la cadena de subministrament. La companyia també té previst utilitzar tecnologies d'anàlisi de big data i intel·ligència artificial per entendre millor les necessitats dels consumidors i oferir-los productes i serveis personalitzats.

En resum, amb la seva llarga història, la seva cartera de marques sòlida i les seves excel·lents capacitats d'innovació, Kraft Foods continuarà ocupant una posició important a la indústria alimentària i oferirà opcions d'aliments més delicioses i saludables als consumidors de tot el món.

Kraft Foods i Berkshire Hathaway

Val la pena esmentar que Kraft Foods té una estreta relació amb Berkshire Hathaway de Warren Buffett. Berkshire Hathaway té un gran nombre d'accions de Kraft. Aquesta inversió no només reflecteix el reconeixement de Buffett de les perspectives de desenvolupament de Kraft Foods, sinó que també aporta més recursos i suport a Kraft Foods.

La filosofia d'inversió de Buffett se centra en la inversió de valor a llarg termini. Va optar per invertir en Kraft Foods per la seva posició de lideratge a la indústria alimentària i la forta influència de la marca. Amb el suport de Berkshire Hathaway, Kraft Foods podrà consolidar encara més la seva posició de mercat i accelerar la seva expansió global.

Conclusió

Com a fabricant d'aliments amb una història centenària, Kraft Foods ocupa una posició important a la indústria alimentària mundial amb la seva excel·lent qualitat de producte, una sòlida cartera de marques i capacitats d'innovació contínua. Tant si es tracta del ric aroma del cafè Maxwell House com de la deliciositat clàssica de les galetes Oreo, els productes de Kraft Foods s'han convertit en una part indispensable de la vida dels consumidors de tot el món. En el futur, Kraft Foods continuarà mantenint els seus valors fonamentals, aportant opcions d'aliments més delicioses i saludables als consumidors i fer més contribucions al desenvolupament de la indústria alimentària global.

<<:  Què tal Savy Real Estate? Revisions de béns arrels intel·ligents i informació del lloc web

>>:  Què tal Royal Air Maroc? Comentaris i informació del lloc web de Royal Air Maroc

Recomanar articles

Teràpia intervencionista per a tumors intestinals prims

Els tumors de l'intestí petit representen un ...

Què tal Ubisoft? Revisions d'Ubisoft i informació del lloc web

Què és el lloc web d'Ubisoft? Ubisoft Entertai...

Què tal el Daily Beast? Ressenyes diàries de Beast i informació del lloc web

Què és The Daily Beast? The Daily Beast és un famó...

Què tal en Naruto? Revisió de Naruto i informació del lloc web

Què és el lloc web de Naruto? "Naruto" é...

Els pòlips de la vesícula biliar són una malaltia greu?

Els pòlips de la vesícula biliar són relativament...

L'àlcali comestible de la llar és verinós?

Sempre ens trobem amb àlcali a la nostra vida, pe...

Consells de salut per triar begudes

L'estiu és aquí, i la calor abrasadora fa que...

Ensenyar-te a dormir profundament i acomiadar-te de l'insomni

Els científics han descobert que el son profund d...

Què menjar per tractar la malaltia reumatoide

La malaltia reumatoide és bastant perjudicial i s...

Quins són alguns consells per alleujar la inflor i el dolor de les dents?

Hi ha moltes raons per a la inflor i el dolor de ...

Quina és la millor manera de tractar el glioma cerebral?

Després de l'aparició del glioma cerebral, mo...