Quina és la web de Garanti Bank? Garanti Bank és el segon banc privat més gran de Turquia i cotitza a Turquia, el Regne Unit i els Estats Units. Els seus principals negocis bancaris inclouen sistemes de pagament, minoristes, comercials, corporatius, pimes, banca privada i banca d'inversió, així com pensions, assegurances de vida, lísing, factoring, intermediació i gestió d'actius. El 2012, Garanti Bank va signar el Pacte Mundial de les Nacions Unides i es va convertir en el primer membre del Turkish Business Council for Sustainable Development. A més, el banc és el primer del món a llançar el programari de banca d'aplicacions Windows 8. Lloc web: www.garanti.com.tr "Gartanyi Bank of Turkey: A Diverse Force in Finance" En el panorama financer mundial, Garantiya Bank of Turkey és com una estrella brillant, que brilla amb una brillantor única. Com a segon banc privat de Turquia, la seva influència no es limita a Turquia, sinó que també ha travessat l'Atlàntic, deixant la seva empremta als mercats de valors del Regne Unit i els EUA. L'àmbit de negoci de Garanti Bank és ampli i divers, i cobreix diverses àrees importants com ara sistemes de pagament, retail, comerç, corporatiu, pimes, banca privada i banca d'inversió. El sistema de pagament, com a eix clau per al funcionament de l'economia moderna, està directament relacionat amb l'eficiència de la circulació del capital, tant si funciona sense problemes com si no. Amb la seva tecnologia professional i una rica experiència, Garanti Bank of Türkiye ha creat un sistema de pagament eficient i segur per oferir als clients serveis de transacció de fons convenients. Tant si es tracta de pagaments diaris als consumidors com de transaccions financeres a gran escala entre empreses, tots es poden gestionar correctament aquí. El negoci minorista està dirigit al públic en general. Els bancs cobreixen les necessitats financeres de les persones en diferents etapes de la vida oferint una varietat de productes com ara comptes d'estalvi, targetes de crèdit, préstecs de consum, etc. Per als joves que acaben d'entrar al lloc de treball, les targetes de crèdit que ofereixen els bancs poden ajudar-los a establir un bon historial de crèdit alhora que gaudeixen d'una experiència de consum còmoda; i per a les famílies que necessiten comprar una casa, els préstecs per a l'habitatge s'han convertit en un fort suport per fer realitat els seus somnis. La banca comercial se centra a oferir solucions financeres integrals a tot tipus d'empreses. Des de la gestió diària de l'efectiu d'empreses fins al suport de finançament per a grans projectes, Türkiye Garanti Bank pot adaptar solucions adequades per a les empreses amb el seu equip professional i els seus amplis recursos financers. Té una comprensió profunda de les característiques i necessitats de les diferents indústries, pot comprendre amb precisió els nodes clau en el procés de desenvolupament d'una empresa, proporcionar una assistència financera oportuna i eficaç i ajudar l'empresa a prosperar. Les petites i mitjanes empreses tenen un paper important en el desenvolupament econòmic, però sovint s'enfronten a dificultats de finançament. Garanti Bank of Türkiye n'és molt conscient i ha creat una unitat de negoci especial per a petites i mitjanes empreses. Mitjançant la simplificació del procés de préstec i la reducció del llindar de finançament, s'ofereixen canals de finançament flexibles i diversos per a les petites i mitjanes empreses. Moltes petites i mitjanes empreses van obtenir aquí fons de creació, van començar el seu viatge emprenedor i van injectar nova vitalitat al creixement econòmic. La banca privada ofereix serveis personalitzats exclusius a clients d'alt patrimoni net. Els banquers comprenen en profunditat l'estat patrimonial dels clients, els objectius d'inversió i les preferències de risc per crear carteres d'inversió personalitzades per a ells. Tant si es tracta d'assessorament d'assignació d'actius com de planificació d'herències familiars, aquí podeu obtenir orientació professional. Aquest servei atent i personalitzat fa de la banca privada una eina important perquè els bancs atraguin clients de gamma alta. El negoci de banca d'inversió demostra encara més la base profunda i la fortalesa de Garanti Bank of Türkiye al mercat financer. Ha participat en moltes activitats financeres importants, com ara fusions i adquisicions, reestructuracions i emissions de valors de moltes empreses. En transaccions financeres complexes, els bancs confien en les seves excel·lents capacitats analítiques i la seva rica experiència de mercat per oferir als clients un assessorament estratègic precís, ajudant a les empreses a optimitzar l'assignació de recursos i millorar la competitivitat del mercat. A més del negoci bancari tradicional, Garanti Bank of Türkiye també s'està expandint activament en serveis financers diversificats. El negoci de pensions ofereix una sòlida seguretat financera per a la vida de jubilació de les persones. A través del seu equip professional de gestió de pensions, el banc formula plans de pensions raonables basats en factors com l'edat i els ingressos del client per tal que el client pugui gaudir d'una vida còmoda en els seus últims anys. El negoci de les assegurances de vida ofereix protecció contra riscos als clients i les seves famílies, i ofereix suport econòmic en cas d'accidents i malalties, alleugerint així la càrrega de la família. El negoci de lísing ofereix a empreses i particulars una manera flexible d'utilitzar els actius. Les empreses poden reduir la inversió de capital inicial i millorar l'eficiència del capital arrendant actius com ara equips i vehicles; els particulars també poden cobrir les seves necessitats d'habitatge llogant l'habitatge sense haver de suportar l'alta pressió de comprar una casa. El factoring negoci ajuda a les empreses a resoldre problemes de comptes per cobrar, obtenir fons per avançat i millorar el flux de caixa de l'empresa. El negoci de corretatge ofereix als clients canals per participar en els mercats financers, com ara la negociació de valors i la negociació de futurs, satisfent les diverses necessitats d'inversió dels clients. El negoci de gestió d'actius integra els recursos professionals del banc per oferir als clients una gamma completa de serveis de custòdia i gestió d'actius per garantir l'apreciació segura dels actius dels clients. El 2012, Garanti Bank va prendre una decisió de gran abast: va signar el Pacte Mundial de les Nacions Unides. Aquest moviment suposa un pas important per al banc en matèria de responsabilitat social corporativa. Convertir-se en el primer membre de desenvolupament sostenible del Turkish Business Council reflecteix la pràctica activa del banc i la gran atenció al concepte de desenvolupament sostenible. Els bancs reconeixen que, alhora que persegueixen beneficis econòmics, també han de tenir en compte els beneficis socials i ambientals per aconseguir una convivència harmònica entre les empreses i la societat. En el camí cap al desenvolupament sostenible, Garanti Bank de Türkiye ha pres activament una sèrie de mesures. Pel que fa a la gestió interna, hem reforçat l'avaluació i la gestió dels riscos ambientals i socials per garantir que totes les activitats empresarials compleixen els estàndards de desenvolupament sostenible. En el curs del desenvolupament empresarial, ens centrem a donar suport a les indústries de protecció del medi ambient i a projectes de benestar social. Per exemple, donar suport financer a projectes d'energies renovables per promoure el desenvolupament d'energies netes; participar en projectes de construcció comunitària per millorar les condicions de vida dels residents locals. Amb aquestes accions pràctiques, el banc no només va contribuir a la societat, sinó que també va millorar la seva imatge de marca i la seva reputació social. El primer programari de banca d'aplicacions Windows 8 del món és una demostració de la posició de lideratge de Garanti Bank en innovació tecnològica. Amb el ràpid desenvolupament de la tecnologia, el sector financer també s'enfronta a canvis sense precedents. Els bancs han captat aquesta tendència i han invertit recursos activament en recerca i desenvolupament tecnològic. El llançament del programari de banca d'aplicacions de Windows 8 ofereix als clients una experiència de servei financer més còmoda i personalitzada. Els clients poden realitzar serveis bancaris en qualsevol moment i des de qualsevol lloc a través de dispositius mòbils com ara telèfons mòbils o tauletes, com ara comprovar saldos de comptes, transferir diners, sol·licitar préstecs, etc. Aquest innovador model de serveis financers mòbils no només satisfà la creixent demanda de comoditat dels clients, sinó que també millora l'eficiència i competitivitat del servei del banc. El lloc web oficial de Garanti Bank és www.garanti.com.tr. Aquest lloc web és com una finestra del banc, a través de la qual els clients poden accedir fàcilment a diverses informacions i serveis del banc. El disseny de la interfície del lloc web és senzill i clar, i és totalment funcional. La pàgina principal mostra les últimes actualitzacions de productes i serveis del banc, cosa que permet als clients conèixer ràpidament les diferents activitats promocionals del banc, els productes financers recentment llançats i altra informació. A l'apartat de presentació del producte s'enumeren amb detall els diferents productes comercials que ofereix el banc, com ara comptes d'estalvi, targetes de crèdit, productes de préstec, etc. Cada producte s'acompanya d'una descripció detallada i introducció de les funcions per facilitar que els clients puguin triar segons les seves necessitats. La secció de serveis en línia ofereix als clients canals d'operació convenients. Els clients poden consultar els seus comptes, realitzar transaccions, sol·licitar serveis, etc. a través del lloc web. Per exemple, els clients poden completar fàcilment una sol·licitud de targeta de crèdit en línia omplint la seva informació personal i enviant els materials de la sol·licitud. El banc revisarà i proporcionarà comentaris en un breu període de temps. La funció de transferència i remesa també és molt convenient. Els clients només han d'introduir la informació rellevant del beneficiari per completar ràpidament la transferència de fons. A més, el lloc web també ofereix funcions d'atenció al client en línia. Si els clients troben algun problema durant l'ús, poden comunicar-se amb el personal d'atenció al client en qualsevol moment per obtenir ajuda i respostes oportunes. La secció de relacions amb inversors ofereix un canal d'informació important per als inversors preocupats pel desenvolupament del banc. Aquí, els inversors poden consultar els informes financers del banc, els anuncis de rendiment, la informació dels accionistes, etc. Els informes financers publicats periòdicament pels bancs proporcionen informació detallada sobre les condicions operatives del banc, els indicadors financers i altra informació, ajudant els inversors a entendre completament les operacions del banc. Els anuncis de rendiment informen ràpidament els inversors dels resultats comercials del banc en diversos períodes, cosa que permet als inversors comprendre les tendències de desenvolupament del banc. La secció d'informació de l'accionista publica l'estructura accionarial del banc i la informació rellevant dels accionistes importants, millorant la transparència de la informació bancària. La secció de responsabilitat social se centra a mostrar els èxits laborals del banc i les contribucions positives al desenvolupament sostenible. A través d'imatges, textos, vídeos i altres formes, el banc mostra a la ciutadania els projectes de protecció del medi ambient i les activitats de benestar social en què participa. Per exemple, introduïu un projecte de millora de l'educació en una zona pobre amb el suport del banc i mostreu com el banc ofereix suport financer i material a les escoles locals per ajudar a millorar les condicions docents i millorar la qualitat de l'educació. Aquests continguts no només reflecteixen el sentit de la responsabilitat social del banc, sinó que també aconsegueixen el reconeixement i elogis del públic. L'excel·lent actuació de Garanti Bank en l'àmbit financer l'ha convertit en un líder del sector. Amb el seu negoci diversificat, conceptes de servei innovadors i responsabilitat social activa, està escrivint el seu propi capítol gloriós sobre l'escenari financer global. Tant si es tracta de proporcionar serveis financers d'alta qualitat als clients com de la promoció de pràctiques de desenvolupament sostenible, Garantiya Bank of Turkey avança constantment i s'esforça per contribuir al desenvolupament econòmic i social. Amb l'avenç continu de la tecnologia i els canvis en l'entorn del mercat, crec que Garanti Bank of Turkey continuarà mantenint la seva gran visió i esperit innovador, adaptant-se constantment als nous reptes i creant un futur millor. La seva història de desenvolupament i l'experiència exitosa també han proporcionat una referència valuosa per a altres institucions financeres, inspirant a tota la indústria financera a desenvolupar-se en una direcció més estable, innovadora i sostenible. Quan es tracta d'innovació en productes financers, Garantiya Bank no ha parat d'explorar. En resposta a la creixent demanda de pagaments digitals, els bancs optimitzen constantment les seves plataformes de pagament en línia. A més dels pagaments tradicionals de la banca en línia, els mètodes de pagament mòbil també es promouen enèrgicament. En cooperar amb les principals plataformes de pagament mòbil, els clients poden completar fàcilment diversos pagaments de consumidors mitjançant carteres mòbils. Aquest mètode de pagament convenient no només millora l'eficiència de les transaccions, sinó que també millora la seguretat del pagament per als clients. El banc utilitza tecnologia d'encriptació avançada per garantir que la informació de pagament dels clients no es filtri durant la transmissió. Paral·lelament, per tal de facilitar als clients l'ús del pagament mòbil, el banc també ha posat en marxa una sèrie d'activitats preferents, com ara descomptes en consum i premis per punts, per atraure més clients a provar aquesta nova forma de pagament. Pel que fa al negoci de gestió financera personal, Garantiya Bank of Türkiye ha llançat serveis de planificació financera intel·ligent. Amb l'ajuda de l'anàlisi de grans dades i la tecnologia d'intel·ligència artificial, els bancs poden obtenir una comprensió profunda dels ingressos, despeses, estat dels actius i altra informació dels clients, i adaptar plans de gestió financera personalitzats per als clients en funció de la seva tolerància al risc i els seus objectius de gestió financera. Els clients només han d'introduir informació bàsica a l'aplicació de gestió financera del banc, i el sistema pot generar ràpidament un informe detallat de planificació financera, inclosos suggeriments d'assignació d'actius, recomanacions de productes d'inversió, etc. Aquest servei de gestió financera intel·ligent ha millorat molt l'eficiència i la precisió de la gestió financera, permetent als clients gestionar la seva riquesa de manera més científica. Per als clients corporatius, Garanti Bank ofereix solucions de finançament de la cadena de subministrament. En el complex sistema de cadena de subministrament, moltes petites i mitjanes empreses s'enfronten a dificultats en la rotació de capital. Mitjançant l'anàlisi profunda de les relacions de transaccions entre les empreses aigües amunt i avall de la cadena de subministrament, els bancs ofereixen finançament de comptes per cobrar, finançament d'inventaris i altres serveis a les empreses principals i als seus proveïdors i distribuïdors. Les empreses principals poden confiar en el seu bon estat de crèdit per ajudar les empreses aigües amunt i avall a obtenir suport financer dels bancs, optimitzant així el flux de fons a tota la cadena de subministrament. Aquest model de finançament de la cadena de subministrament no només resol les dificultats de finançament de les empreses, sinó que també millora l'estabilitat i la coordinació de la cadena de subministrament i promou el desenvolupament saludable de la cadena industrial. Pel que fa a la gestió del risc, Garantiya Bank of Türkiye ha establert un sistema complet de prevenció i control de riscos. Davant d'un entorn de mercat financer cada cop més complex, els bancs han reforçat el seguiment i l'alerta primerenca de diversos riscos, com ara el risc de mercat, el risc de crèdit i el risc operacional. Mitjançant l'ús de models avançats d'avaluació de riscos i tècniques d'anàlisi de dades, els bancs poden identificar ràpidament els possibles punts de risc i prendre mesures efectives per prevenir-los i resoldre'ls. Per exemple, pel que fa a la gestió del risc de crèdit, els bancs han reforçat l'avaluació i la revisió de l'estat del crèdit dels clients, han controlat estrictament el procés d'aprovació del préstec i han garantit la seguretat dels fons del préstec. Paral·lelament, el banc també ha establert un sistema de reserves de risc per fer front a possibles pèrdues de risc i garantir el funcionament estable del banc. Garanti Bank també participa activament en la promoció de l'educació financera. El banc és plenament conscient de la importància del coneixement financer per a les persones i la societat i, per tant, millora l'alfabetització financera del públic mitjançant la realització de diferents formes d'activitats d'educació financera. A les escoles, els bancs treballen amb institucions educatives per dur a terme activitats del campus de coneixement financer. Mitjançant conferències i oferint cursos financers, ensenyem als estudiants els coneixements financers bàsics, com ara l'estalvi, la gestió financera i l'ús de targetes de crèdit, per cultivar els conceptes financers correctes dels estudiants. A la comunitat, els bancs organitzen conferències de coneixement financer i activitats de formació per popularitzar el coneixement financer entre el públic en general, ajudar-los a millorar la seva capacitat per prevenir el frau financer i planificar les seves finances personals de manera racional. Pel que fa als negocis internacionals, Garanti Bank of Türkiye està ampliant activament els seus mercats estrangers aprofitant la seva rica experiència i la forta força acumulada al país. Amb l'aprofundiment del desenvolupament de la integració econòmica global, cada cop més empreses turques van a l'estranger per fer negocis transfronterers. El banc segueix el ritme de les empreses i els ofereix serveis financers transfronterers complets. Pel que fa al finançament comercial, els bancs poden oferir a les empreses serveis com l'obertura de cartes de crèdit i crèdits documentals d'importació i exportació per ajudar les empreses a resoldre els problemes de rotació de capital en el comerç transfronterer. Pel que fa a la inversió internacional, el banc confia en el seu equip d'inversions professional i els amplis recursos del mercat internacional per oferir als seus clients consultoria d'inversions a l'estranger, assignació d'actius i altres serveis, ajudant els clients a aconseguir una assignació òptima dels actius globals. Garanti Bank of Türkiye manté una àmplia cooperació i intercanvis amb institucions financeres internacionals. Mitjançant la cooperació amb els principals bancs i organitzacions financeres de tot el món, el banc pot mantenir-se al dia de les dinàmiques i tendències del mercat financer internacional i aprendre de conceptes financers avançats i experiència tècnica. Aquesta actitud oberta i cooperativa no només ajuda el banc a millorar la seva competitivitat internacional, sinó que també ofereix als seus clients un espai de desenvolupament més ampli. Per exemple, el banc col·labora amb bancs de renom internacional per dur a terme projectes conjunts de préstecs, proporcionant un gran suport financer a grans empreses multinacionals i fomentant la cooperació i els intercanvis econòmics internacionals. De cara al futur, Garanti Bank of Türkiye està ple de confiança i expectatives. Amb l'avenç continu de la tecnologia, el sector financer s'enfrontarà a més oportunitats i reptes. El banc continuarà augmentant la seva inversió en recerca i desenvolupament tecnològic i millorant contínuament les seves capacitats de servei digital. Millorar encara més la plataforma de serveis financers mòbils i llançar més productes i serveis financers basats en noves tecnologies com la intel·ligència artificial i la cadena de blocs. Per exemple, la tecnologia blockchain es pot utilitzar per aconseguir una liquidació ràpida i segura de pagaments transfronterers i reduir els costos de transacció; La tecnologia d'intel·ligència artificial es pot utilitzar per optimitzar l'experiència d'atenció al client, realitzar un servei en línia 24 hores d'atenció al client intel·ligent i respondre les preguntes dels clients de manera oportuna. Pel que fa a l'expansió del negoci, Garanti Bank continuarà aprofundint en la seva estratègia de desenvolupament diversificada. A partir de la consolidació dels avantatges en les àrees de negoci existents, explorem activament els camps financers emergents. A mesura que el concepte de finançament verd es fa més popular, els bancs augmentaran el seu suport a les indústries verdes i oferiran més suport financer i serveis financers per a projectes de protecció del medi ambient i empreses de desenvolupament sostenible. Al mateix temps, prestem atenció a les tendències innovadores en el camp de la tecnologia financera i despleguem oportunament negocis relacionats amb la tecnologia financera, com ara l'anàlisi de grans dades financeres i els assessors d'inversió intel·ligents, per oferir als clients solucions financeres més personalitzades i intel·ligents. El banc continuarà augmentant la seva inversió en el compliment de les seves responsabilitats socials. Ampliar encara més la cobertura dels projectes de desenvolupament sostenible i participar activament en iniciatives de desenvolupament sostenible de la comunitat internacional. Per exemple, participar en projectes relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i contribuir a resoldre la pobresa global, els problemes ambientals, etc. Reforçar la cooperació amb organitzacions no governamentals i organitzacions benèfiques, dur a terme més formes d'activitats de benestar social, prestar atenció a les necessitats financeres dels col·lectius vulnerables, proporcionar-los la divulgació del coneixement financer i el suport de serveis financers, i promoure l'equitat social i el desenvolupament harmònic. Garanti Bank of Türkiye continuarà avançant en l'àmbit financer amb un ritme més constant, esperit innovador i un fort sentit de la responsabilitat social. Continuarà oferint als clients serveis financers d'alta qualitat, eficients i diversificats, contribuirà amb més força a la promoció del desenvolupament econòmic i social, es convertirà en una estrella brillant en l'escenari financer mundial i escriurà un capítol més brillant. Tant si es tracta d'aprofundir les seves arrels al mercat financer nacional com d'ampliar la seva presència en l'àmbit financer internacional, Garanti Bank of Turkey sempre mantindrà la seva gran visió del mercat i l'esperit innovador, s'adaptarà constantment al desenvolupament i els canvis dels temps, i treballarà incansablement per aconseguir el seu propi desenvolupament sostenible i prosperitat i progrés social. La seva història encara s'està escrivint, i tenim motius per creure que el turc Garantiya Bank crearà més il·lusió i miracles en el futur. Pel que fa a la creació de cultura corporativa, Garanti Bank of Türkiye se centra a cultivar l'esperit d'equip i el sentit d'innovació dels empleats. El banc organitza regularment diverses activitats de creació d'equips per millorar la comunicació i la col·laboració entre els empleats. Per exemple, la formació de desenvolupament a l'aire lliure pot ajudar els empleats a desenvolupar la perseverança i l'esperit de treball en equip en el procés de desafiar-se a si mateixos; Es poden celebrar jocs esportius interns per estimular la vitalitat i la consciència competitiva dels empleats i crear un ambient de treball positiu. Al mateix temps, el banc anima els empleats a innovar i ha establert un mecanisme de recompensa a la innovació. Oferiu generoses recompenses i reconeixement als empleats que presenten idees i solucions innovadores valuoses. Aquest mecanisme d'incentiu ha estimulat l'entusiasme dels empleats per la innovació, i molts empleats han participat activament en la innovació de productes del banc, l'optimització del servei i altres treballs. Per exemple, un jove empleat va proposar suggeriments per millorar el procés d'atenció al client del banc. Mitjançant l'optimització dels enllaços de servei i la introducció de nous mitjans tècnics, es va millorar molt l'eficiència i la qualitat del servei al client, cosa que va ser àmpliament elogiada pels clients. L'empleat també va rebre un premi a la innovació del banc. Pel que fa al cultiu de talent, Garanti Bank of Türkiye ha establert un sistema de formació complet. Proporcioneu una formació integral d'iniciació als nous empleats per ajudar-los a entendre ràpidament la cultura corporativa, els processos empresarials i les normes i regulacions del banc. Realitzar formació en competències professionals per als empleats en diferents llocs per potenciar les seves capacitats empresarials. Per exemple, oferir formació en gestió del risc de crèdit per al personal de l'empresa de crèdit, oferir els darrers coneixements sobre productes financers i formació en habilitats de gestió financera per a gestors financers, etc. A més, el banc també dóna suport activament al desenvolupament professional dels empleats i els ofereix un ampli espai de promoció i oportunitats de desenvolupament. Mitjançant la selecció interna, la rotació i l'intercanvi, permetem als empleats destacats formar-se i créixer en diferents llocs i aconseguir el seu potencial. Amb la formació del banc, molts empleats han anat passant de posicions de base a eixos empresarials i directius, realitzant els seus somnis de carrera. Garanti Bank of Türkiye sempre s'adhereix al concepte centrat en el client en l'atenció al client. El banc recull els comentaris dels clients a través de diversos canals i millora contínuament la qualitat del servei. Realitzar periòdicament enquestes de satisfacció del client per entendre les opinions i suggeriments dels clients sobre productes i serveis bancaris. El banc respon de manera ràpida i adequada als problemes plantejats pels clients. Per exemple, s'ha creat un equip especial de gestió de queixes dels clients per garantir que totes les queixes dels clients es prenen seriosament i es tracten ràpidament, de manera que els clients puguin sentir l'atenció i la cura del banc. Per tal de millorar la comoditat del servei al client, els bancs optimitzen constantment la disposició dels punts de servei. Augmentar el nombre de punts de servei a les zones urbanes i centres comercials amb molta activitat per facilitar als clients la realització de negocis. Paral·lelament, hem potenciat la construcció de canals de servei en línia. A més dels llocs web i les aplicacions mòbils, també hem llançat una varietat de canals de servei, com ara els comptes públics de WeChat i les línies d'atenció al client, perquè els clients puguin contactar amb el banc en qualsevol moment i lloc. Pel que fa a l'atenció al client, el banc ha posat en marxa una sèrie d'activitats especials. Oferim conferències de coneixement financer i salons financers per als clients, i convidem experts financers a interpretar les últimes polítiques financeres i tendències del mercat per als clients i compartir experiències i habilitats de gestió financera. En dies festius i aniversaris importants, enviem als clients desitjos cordials i promocions exclusives per millorar la connexió emocional entre els clients i el banc. El Garantiya Bank de Türkiye també participa activament en les empreses de benestar social i presta atenció als problemes socials candents. Quan es produeixen desastres naturals, els bancs actuen ràpidament per proporcionar assistència financera d'emergència i suport a les zones afectades. Per exemple, s'ofereixen préstecs d'ajuda en cas de desastre als residents a les zones afectades pel terratrèmol per ajudar-los a reconstruir les seves cases; El suport polític, com ara pròrrogues de préstecs i descomptes de tipus d'interès, s'ofereix a les empreses afectades per desastres per ajudar-les a reprendre la producció i les operacions. Pel que fa a la caritat educativa, el banc ha augmentat la seva inversió en educació a les zones pobres. Donar material didàctic, llibres i altres materials a les escoles pobres per millorar les condicions docents a les escoles. Establir beques educatives per ajudar els estudiants pobres a completar els seus estudis i animar-los a perseguir coneixements i canviar el seu destí. Pel que fa al suport a l'ocupació, els bancs han respost activament a la crida del govern i han proporcionat oportunitats laborals a la societat. Amb la contractació de titulats recents i treballadors acomiadats, podem alleujar la pressió laboral a la societat. Paral·lelament, es duen a terme programes de formació per a l'ocupació per ajudar les persones que busquen feina a millorar les seves competències laborals i augmentar la seva competitivitat laboral. Garanti Bank of Türkiye continua escrivint capítols meravellosos en la història del desenvolupament de la indústria financera. Ha guanyat el reconeixement del mercat i l'aclamació social amb el seu excel·lent rendiment empresarial, conceptes de servei innovadors i responsabilitat social activa. En el futur, continuarà mantenint la seva intenció original, tirar endavant, explorar i innovar constantment en l'àmbit financer, crear més valor per als clients i fer més contribucions al desenvolupament social. Tant si s'enfronta a un entorn de mercat complex i canviant com a reptes tecnològics en constant canvi, Garantiya Bank of Turkey es mantindrà ferm en el camí del desenvolupament sostenible i es convertirà en un model i líder en el sector financer. La seva història inspirarà més institucions financeres a ser proactives i impulsar conjuntament el sector financer cap a un futur millor. Garanti Bank of Türkiye continua liderant la tendència d'innovació en l'onada de tecnologia financera. Explora activament l'aplicació de la tecnologia blockchain en l'àmbit financer, no només un simple intent conceptual, sinó una exploració en profunditat del seu valor potencial en múltiples enllaços empresarials. Pel que fa als pagaments transfronterers, la naturalesa descentralitzada i a prova de manipulacions de la tecnologia blockchain permet que les transaccions transfrontereres es liquidin de manera més ràpida, segura i transparent. El banc ha escurçat significativament el període de temps per a les remeses transfrontereres treballant amb socis internacionals per construir una plataforma de pagament transfronterer basada en blockchain. Les remeses transfrontereres que abans trigaven dies a completar-se ara es poden completar en poques hores. Això no només millora l'eficiència de l'ús del capital, sinó que també aporta una gran comoditat a les empreses que es dediquen al comerç internacional i redueix els costos de transacció. Al mateix temps, en l'àmbit del finançament de la cadena de subministrament, l'aplicació de la tecnologia blockchain proporciona als bancs mètodes d'avaluació de riscos més precisos. En posar informació sobre transaccions, informació logística, etc. a la cadena de subministrament de la cadena, els bancs poden controlar el flux de capital i el flux d'informació de la cadena de subministrament en temps real i comprendre amb precisió les condicions operatives i la capacitat de pagament de l'empresa. Això permet als bancs oferir serveis de finançament a les empreses de la cadena de subministrament de manera més científica, reduir els riscos de deutes morosos i promoure el funcionament estable de la cadena de subministrament. Per exemple, quan una empresa proveïdora està negociant amb una empresa principal, l'estat i la circulació dels seus comptes a cobrar es poden presentar clarament a la plataforma blockchain. A partir d'aquestes dades en temps real, el banc pot proporcionar suport de finançament puntual al proveïdor per garantir el bon flux de la seva cadena de capital. Pel que fa a la moneda digital, el Banc Garant de Türkiye també manté una atenció especial i una investigació activa. A mesura que el mercat de divises digitals emergeix gradualment, els bancs reconeixen la seva influència potencial i les seves oportunitats de desenvolupament. Tot i que la moneda digital encara no està totalment madura, els bancs han començat a explorar com integrar la moneda digital amb el sistema financer existent sota la premissa del compliment. Per exemple, estudiar els escenaris d'aplicació de la moneda digital en la liquidació de pagaments, transaccions transfrontereres, etc., i com prevenir els riscos financers que comporta la moneda digital. El banc participa activament en seminaris de la indústria i activitats d'intercanvi internacional, i discuteix les tendències de desenvolupament i les estratègies de resposta de les monedes digitals amb institucions financeres i experts d'arreu del món per preparar-se per a possibles dissenys empresarials futurs. En la competència del mercat financer, Garanti Bank of Türkiye sempre ha mantingut una posició avantatjosa amb la seva gran visió del mercat i estratègies comercials flexibles. Supervisa de prop els canvis en la situació macroeconòmica i ajusta la seva distribució empresarial i l'estratègia de producte de manera puntual. Quan la situació econòmica millora i la demanda del mercat és forta, els bancs augmenten la seva inversió en negocis bancaris d’inversions, participen activament en fusions corporatives i adquisicions, reestructuració, finançament de la llista i altres projectes, proporcionen a les empreses una gamma completa de serveis financers i els ajuden a ampliar la seva escala i a millorar la seva competitivitat. Per exemple, durant un boom de fusió i adquisició en una determinada indústria, el banc, amb el seu equip professional i la seva experiència rica, amb èxit i implementada transaccions de fusió i adquisició per a moltes empreses, convertint -se en un participant actiu al mercat. Quan l’economia s’enfronta a la pressió a la baixa, els bancs presten més atenció a la prevenció i al control del risc i a les operacions sonores. Enforteix la revisió i la gestió del negoci de crèdit, controlen estrictament la direcció i l’escala dels préstecs i garanteix la seguretat dels fons. Al mateix temps, augmentarem el suport per a les empreses de venda al detall i les petites i mitjanes empreses i llançarem una sèrie de productes i serveis financers orientats. Per exemple, proporcionem petites i mitjanes empreses amb productes de préstec amb tipus d’interès preferents per ajudar-los a alleujar la pressió financera; Llancem els plans d’estalvi i gestió financera més personalitzats perquè els clients minoristes satisfan les seves necessitats per preservar fons durant la inestabilitat econòmica. En la competència innovadora en el mercat financer, el Banc Garantiya de Türkiye continua innovant i atraient clients amb productes i serveis diferenciats. A més de les innovacions d’aplicació de tecnologia financera esmentades anteriorment, també és únic en el disseny de productes financers. Hem desenvolupat una sèrie de productes financers distintius basats en les necessitats de diferents grups de clients. Per exemple, s’han llançat productes de targetes de crèdit amb elements de moda i funcions convenients per a joves grups de clients. Aquest tipus de targeta de crèdit no només té un disseny d’aparença que s’adapta a les preferències estètiques dels joves, sinó que també proporciona serveis especials com ara descomptes d’instal·lació, descomptes en línia i fora de línia, etc., atraient un gran nombre de clients joves. Per als clients de gran valor net, el banc proporciona solucions d’herència de riquesa familiar personalitzada. Desenvolupar plans detallats d’herència basats en la situació familiar i els objectius de gestió de riquesa del client. Inclou una sèrie de serveis professionals com ara establir fideïcomisses familiars, fer voluntats, planificar la distribució d’actius, etc., per assegurar que la riquesa familiar es pot heretar sense problemes i aconseguir una prosperitat a llarg termini de la família. Aquest pla de servei personalitzat és altament competitiu al mercat i ha guanyat la confiança i el reconeixement de clients de gran valor net. El Banc Garantiya de Türkiye també se centra en la cooperació i els intercanvis amb empreses de tecnologia financera. En establir col·laboracions estratègiques amb empreses tecnològiques, els bancs poden accedir ràpidament als últims avenços tecnològics i idees innovadores. Les dues parts han realitzat una cooperació en profunditat en el desenvolupament de productes de tecnologia financera, la promoció del mercat i altres aspectes. Per exemple, vam col·laborar amb una coneguda empresa Fintech per desenvolupar una aplicació intel·ligent de gestió de riquesa. Aquesta aplicació utilitza algoritmes d’anàlisi de dades grans i intel·ligència artificial per proporcionar als clients consells d’inversió precisos i plans d’assignació d’actius. Els clients només han d’introduir informació bàsica com ara la seva tolerància al risc i els seus objectius d’inversió a l’aplicació i el sistema generarà automàticament una cartera d’inversions personalitzada, rastrejarà les tendències del mercat en temps real i ajustarà les estratègies d’inversió per als clients. Aquest model de cooperació no només millora la força tecnològica del banc, sinó que també aporta als clients una experiència de servei financer millor i més còmoda. Pel que fa a la creació de marques, Garantiya Bank de Türkiye continua millorant la seva imatge i visibilitat de marca. El banc demostra la seva força i els seus èxits innovadors participant activament en exposicions financeres internacionals, fòrums de la indústria i altres activitats. A l’Exposició Internacional Financera, el banc va establir un estand especial per mostrar els seus últims productes financers, models de servei i casos d’aplicació en el camp de la tecnologia financera. Ha cridat l’atenció dels companys financers, clients corporatius i inversors de tot el món i ha millorat la influència del banc en el mercat internacional. Al mateix temps, el banc presta atenció a la comunicació de marca i a la creació de la cultura de la marca. Els valors de la marca i els conceptes de servei del banc es transmeten a través de diverses formes com la publicitat, les activitats de benestar públic, etc. Per exemple, en publicitat, destaquen l’esperit innovador, la responsabilitat social i el compromís de la creació de valor per als clients. En les activitats del benestar públic, es destaca que els bancs haurien de participar activament en empreses de benestar social, parar atenció a qüestions socials en calent com la protecció ambiental i el desenvolupament educatiu i establir una bona imatge social del banc. Amb aquests esforços, la consciència i la reputació de la marca de Garanti Bank han continuat millorant, convertint -la en una marca financera de confiança en la ment dels clients. En el desenvolupament de la indústria financera, el Banc Garanti de Türkiye ha perseguit contínuament l'excel·lència i s'ha adaptat activament al desenvolupament i als canvis dels temps. Ja sigui en aplicacions de tecnologia financera, estratègies de competència de mercat o construcció de marques, ha demostrat fortes capacitats de força i innovació. Continuarà endavant en el camp financer amb una actitud oberta, un esperit innovador i una creença ferma, proporcionarà als clients serveis financers de millor qualitat, més eficients i diversificats i aportar la seva saviesa i força per promoure el desenvolupament de la indústria financera mundial. En el futur camí de desenvolupament, s'espera que Garantiya Bank of Turquia continuï liderant la tendència de la indústria, crei èxits més brillants, es converteixi en una estrella brillant en l'àmbit financer mundial i continuï brillant en l'escenari financer mundial. El Banc Garanti de Türkiye també ha avançat significativament en la perfecció de la seva gestió de riscos. Ha creat un sistema integral de gestió de riscos multinivell que abasta múltiples dimensions com el risc de crèdit, el risc de mercat i el risc de liquiditat. En la gestió del risc de crèdit, els bancs utilitzen models avançats de puntuació de crèdit i tècniques d’anàlisi de grans dades per realitzar avaluacions completes i en profunditat de l’estat de crèdit dels clients. No només es basa en indicadors financers tradicionals, sinó que també considera de forma exhaustiva factors no financers com ara les perspectives de la indústria del client, les capacitats de gestió i la competitivitat del mercat. Mitjançant aquest mètode d’avaluació multidimensional, podem jutjar amb més precisió la capacitat de reemborsament i el risc d’impagament del client i, per tant, formular polítiques de crèdit més raonables. Per exemple, per a una empresa que sol·liciti un préstec, el banc analitzarà les tendències del mercat i el paisatge competitiu de la seva indústria, així com les pròpies capacitats d’innovació tecnològica de l’empresa i la qualitat del seu equip directiu. Si la indústria de l’empresa té bones perspectives, fortes capacitats tècniques d’R + D i un excel·lent equip directiu, el banc pot donar un import de préstec més relaxat i un tipus d’interès més favorable a l’hora d’aprovar el préstec. Per contra, si la indústria en què opera la companyia s’enfronta al risc de recessió i les seves pròpies operacions estan mal gestionades, els bancs seran prudents en l’aprovació de préstecs i fins i tot poden rebutjar les sol·licituds de préstecs. Pel que fa a la gestió del risc del mercat, el banc supervisa de prop els canvis dinàmics del mercat financer global i ajusta la seva estratègia d’assignació d’actius de manera puntual. En establir un model de control del risc de mercat, es poden controlar les fluctuacions de factors de mercat com ara els tipus d’interès, els tipus de canvi i els preus de les accions en temps real. Un cop descobertes les fluctuacions anormals dels indicadors de risc del mercat, els bancs poden prendre mesures ràpides per cobrir i ajustar els riscos. Per exemple, quan es preveu que els tipus d’interès estan a punt d’augmentar-se, els bancs reduiran adequadament les seves participacions d’enllaços de velocitat fixa i augmentaran la seva assignació d’enllaços de velocitat flotant; o realitzar transaccions d’interès d’interès a través del mercat de derivats financers per bloquejar els riscos de tipus d’interès. La gestió del risc de liquiditat és un enllaç clau en el funcionament sonor d’un banc. El Banc de Garantiya de Türkiye ha establert un mecanisme complet de control de liquiditat i advertència precoç per assegurar que el banc mantingui la liquiditat suficient en qualsevol circumstància. Analitzant regularment l'estructura de la responsabilitat d'actius, podem predir l'entrada i la sortida de fons i fer arranjaments de fons amb antelació. El banc també ha desenvolupat un pla d’emergència per permetre -li prendre mesures ràpides quan s’enfronta a una crisi de liquiditat inesperada, com ara l’obtenció de fons mitjançant préstecs interbancaris, préstecs del banc central, etc., per assegurar -se que el funcionament normal del banc no es vegi afectat. En termes de control intern, el banc ha reforçat l’auditoria i la supervisió internes. Realitzar auditories internes de diversos processos empresarials de manera regular per comprovar si hi ha violacions de regulacions i possibles riscos. En establir un bon mecanisme de supervisió interna, animem als empleats a participar activament en la gestió del risc, a premiar els empleats que descobreixin problemes de risc i afrontin seriosament les infraccions. Aquest mecanisme de supervisió interna millora eficaçment la consciència del risc i la consciència del compliment dels empleats, garantint que les mesures de gestió del risc del banc siguin estrictament implementades. El Banc de Garantiya de Türkiye també ha fet esforços positius per fer que els serveis financers siguin més inclusius. Es compromet a proporcionar serveis financers convenients i accessibles a més persones i reduir la bretxa en els serveis financers. A les zones rurals i remotes, els bancs han augmentat la construcció de punts de venda. Els serveis financers s’estenen fins al nivell de base mitjançant l’establiment de bancs de pobles, estacions de serveis financers, etc. Aquests punts de venda estan equipats amb personal professional de serveis financers per proporcionar serveis financers bàsics com ara estalvis, préstecs, liquidació de pagaments, etc. als residents locals. Al mateix temps, el banc ha desenvolupat una sèrie de productes financers adequats per als residents rurals en funció de les seves característiques i necessitats. Per exemple, s’ha llançat un petit producte de préstec de crèdit, que no requereix garantia i que es pot aplicar només en el crèdit personal. Aquest producte de préstec resol el problema de l'escassetat de capital en el procés de producció i funcionament dels residents rurals i dóna suport al desenvolupament de l'economia rural. El banc també va realitzar activitats de difusió del coneixement financer a les zones rurals, popularitzant el coneixement financer entre els residents rurals mitjançant la celebració de conferències i la distribució de materials promocionals i la millora de la seva alfabetització financera i consciència del risc. El Banc de Garantiya de Türkiye ha tingut un paper important en el suport del desenvolupament de petites i microempreses. Les petites i microempreses són una font important de poder per al desenvolupament econòmic, però sovint tenen problemes amb dificultat i un elevat cost de finançament. Mitjançant models innovadors de serveis financers, els bancs han proporcionat canals de finançament diversificats per a petites i microempreses. A més del negoci tradicional de préstecs, el banc també ha llançat empreses com ara finançament de promès a cobrar comptes i finançament de la propietat intel·lectual. Per a algunes petites i microempreses amb comptes de gran qualitat a cobrar o drets de propietat intel·lectual, els bancs poden proporcionar-los suport de finançament en funció del valor d’aquests actius, resolent el dilema de les empreses amb dificultats per obtenir préstecs per falta de garantia. El banc també proporciona una sèrie de serveis de valor afegit per a petites i microempreses. Per exemple, ajudar les empreses a desenvolupar plans financers, proporcionar serveis de consultoria de gestió financera i millorar el nivell de gestió financera de les empreses. Al mateix temps, aprofitem els nostres propis avantatges de recursos per proporcionar a les petites i microempreses les empreses de mercat, el suport tècnic i altres aspectes per ajudar -los a créixer i desenvolupar -se. A través d’aquests esforços, Garantiya Bank de Türkiye ha promogut efectivament el desenvolupament de petites i microempreses i ha injectat una nova vitalitat al creixement econòmic. Garanti Bank continua accelerant la transformació digital dels serveis financers. Optimitza contínuament les funcions de les aplicacions de banca mòbil i millora l’experiència dels usuaris. A més de les funcions bàsiques de consulta, transferència i remesa del compte, l’aplicació de banca mòbil ha afegit mòduls de servei més personalitzats. Per exemple, proporcionem als usuaris serveis de recomanació financera personalitzats i impulsem amb precisió productes financers adequats en funció de les seves preferències d’inversió i la tolerància al risc. Els usuaris també poden participar en cursos d’inversió en línia a través de l’aplicació de banca mòbil per aprendre coneixements i habilitats d’inversió i millorar les seves capacitats d’inversió. El banc també està ampliant activament els seus canals de servei en línia i ha llançat diverses plataformes de serveis com ara sales de negocis en línia i comptes públics de WeChat. La sala de negocis en línia proporciona als clients una plataforma de serveis financers únics. Els clients poden gestionar diversos serveis bancaris en línia sense anar a sucursals físiques, estalviar temps i costos. Els comptes oficials de WeChat proporcionen als clients un canal convenient per obtenir informació. Els clients poden utilitzar comptes oficials de WeChat per comprovar la informació del compte, conèixer els darrers productes financers i promocions, etc. Al mateix temps, els bancs han reforçat les funcions d’interacció del client en aquestes plataformes de serveis en línia, han respost a les consultes i comentaris dels clients de manera puntual i han millorat la satisfacció i la fidelització del client. El Banc Garanti de Türkiye també ha fet nous avenços en l'expansió internacional dels serveis financers. Amb l’aprofundiment de la iniciativa “Cinturó i carretera”, cada cop són més les empreses turques que participen en la cooperació econòmica internacional. El banc segueix activament el ritme de les empreses i els proporciona una gamma completa de serveis financers transfronterers. En termes de finançament comercial, els bancs han augmentat el seu suport al comerç amb països al llarg del cinturó i la carretera. Optimitzant processos empresarials com ara l’obertura de la carta de crèdit i el crèdit documental d’importació i exportació, proporcionem a les empreses serveis de finançament comercial més convenients i eficients. El banc també ha reforçat la cooperació i els intercanvis amb institucions financeres dels països de la ruta. En establir relacions d’agències i dur a terme projectes de préstecs conjunts, hem ampliat la nostra xarxa empresarial internacional i hem millorat la nostra influència en el mercat internacional. Per exemple, es va dur a terme un projecte de préstec conjunt en cooperació amb un banc en un país al llarg de la ruta per proporcionar suport financer a una empresa turca que va invertir i construir projectes d’infraestructura local. Aquest tipus de cooperació internacional no només proporciona seguretat financera a les empreses, sinó que també promou intercanvis i cooperació entre les institucions financeres de diferents països i promou el desenvolupament de l’economia regional. En termes d’innovació del mercat financer, el Banc Garanti de Türkiye continua explorant nous models i productes de negoci. Presta l’atenció sobre la tendència d’integració de la tecnologia financera i el negoci financer tradicional i realitza activament pràctiques innovadores relacionades. Per exemple, es va llançar una solució de finançament de la cadena de subministrament basada en la tecnologia blockchain, que va permetre l’intercanvi en temps real d’informació de transaccions i una ràpida circulació de capital a la cadena de subministrament. Mitjançant la tecnologia blockchain, els bancs poden comprendre amb més precisió les condicions de funcionament i els riscos de crèdit de les empreses de la cadena de subministrament, proporcionar a les empreses solucions de finançament més raonables i, alhora, reduir els riscos de finançament de la cadena de subministrament. El banc també ha explorat i desenvolupat negocis de finances verdes. Com que el món presta més i més atenció a la protecció ambiental, el mercat de les finances verdes té un gran potencial. El Banc de Garantiya de Türkiye ha respost activament a les polítiques nacionals i ha augmentat el seu suport a les indústries verdes. Proporciona préstecs especials a les empreses de protecció ambiental per donar suport al desenvolupament d’energies renovables, la conservació d’energia i els projectes de reducció d’emissions, etc. Al mateix temps, s’emetran bons financers verds per recaptar fons per a projectes industrials verds, guiar els fons socials per fluir en el camp de protecció ambiental i promoure la transformació verda i el desenvolupament de l’economia. En termes de formació de talents financers, Garantiya Bank de Türkiye ha establert un sistema complet de formació en talent. Coopera amb conegudes universitats nacionals i estrangeres i institucions de formació per dur a terme programes de formació de talents personalitzats. S'han dissenyat diversos cursos de formació per satisfer les necessitats de diferents posicions, inclosos els coneixements de negocis financers, la gestió de riscos i les aplicacions de tecnologia financera. A través d’aquests programes de formació, s’han conreat un grup de talents financers d’alta qualitat i professional per al banc. El Banc també presta atenció a la planificació del desenvolupament de la carrera professional dels empleats i els proporciona una àmplia oportunitat de promoció. Mitjançant la selecció interna, la rotació laboral i altres mètodes, els empleats poden formar -se i créixer en diferents posicions i millorar les seves capacitats integrals. Al mateix temps, es recomana als empleats que participin en activitats d’intercanvi acadèmic financer i internacional internacional i cursos de formació de la indústria per actualitzar contínuament la seva estructura de coneixement i adaptar -se a les necessitats del ràpid desenvolupament de la indústria financera. En termes de complir les seves responsabilitats socials, el Banc Garanti de Türkiye continua augmentant la seva inversió. Participa activament en activitats de benestar social i presta atenció a problemes socials com ara educació, atenció mèdica i alleujament de la pobresa. En el camp de l’educació, el banc ha llançat diversos projectes de finançament d’educació per proporcionar beques i ajuts als estudiants de les zones pobres per ajudar -los a completar els seus estudis. Al mateix temps, vam fer donació d’equips i llibres d’ensenyament a l’escola per millorar les seves condicions d’ensenyament. En termes d’atenció mèdica, els bancs cooperen amb les institucions mèdiques per dur a terme activitats d’assistència mèdica. Proporcionar subvencions de despeses mèdiques als pacients pobres per alleujar la seva càrrega mèdica. En el treball de la reducció de la pobresa, els bancs ajuden les zones pobres a desenvolupar les seves economies i a millorar els nivells d’ingressos dels residents pobres mitjançant l’alleujament de la pobresa industrial, l’ocupació de la pobresa i altres mitjans. Per exemple, proporcionar préstecs de cria als agricultors de les zones pobres per donar -los suport en el desenvolupament de les indústries de cria característiques; Proporcionar formació laboral i oportunitats laborals a les empreses locals per ajudar els residents pobres a assolir una alleujament de la pobresa mitjançant l’ocupació. En el transcurs del seu desenvolupament en l’àmbit financer, el Banc Garanti de Türkiye sempre s’ha adherit als conceptes d’innovació, estabilitat i responsabilitat i ha continuat explorant i avançant. Els seus notables èxits en la gestió del risc, els serveis financers inclusius, la transformació digital i l’expansió internacional han establert una base sòlida per al seu desenvolupament sostenible en el futur. A mesura que el mercat financer mundial continuï canviant i desenvolupant-se, Garantiya Bank of Turquia continuarà mantenint la seva visió àmplia del mercat i l’esperit innovador, respondant activament a diversos reptes, millorant contínuament la seva pròpia força, proporcionarà als clients serveis financers de millor qualitat, més eficients i diversificats, i aporten aportacions més grans per promoure el desenvolupament econòmic i social. La seva història de desenvolupament continuarà inspirant els companys de la indústria financera per treballar junts per construir un ecosistema financer més pròsper, estable i sostenible. En el futur viatge, s’espera que Garantiya Bank of Turquia es converteixi en líder en l’àmbit financer mundial, escrigui un capítol més brillant i aporti una saviesa i força úniques al desenvolupament de la indústria financera del món. |
<<: Què tal Magaroo? Revisió de Magaroo i informació del lloc web
>>: Què tal Turkmenistan Airlines? Comentaris de Turkmenistan Airlines i informació del lloc web
Com tractar eficaçment la miofasciitis Hem de pre...
A mesura que el ritme de la vida moderna s'ac...
Quan la circulació de la sang al nostre cos no és...
En la visió estètica de la gent moderna, les taqu...
Quina és la pàgina web del Palau Presidencial Arge...
Per prevenir l'atròfia cerebral, heu de prest...
L'esofagitis per reflux és una malaltia clíni...
Què és la revista British Detective? Private Eye é...
Tothom sap que la respiració abdominal s'ha p...
Si la creatinina està dins del rang normal, alta ...
Per a les persones que sovint es queden fins tard...
L'antocianina és un nutrient que juga un pape...
Una nit, la meva dona es va posar una màscara fac...
Què és K'Nex? K'Nex és una famosa marca no...
El vinagre blanc és el condiment més habitual en ...