Quin és el lloc web de Japan Lixil Group? Lixil Group és un gran fabricant japonès de materials de construcció i equips d'habitatge, ocupa el lloc 839 en el Forbes Global 2000 de 2014. Lloc web: www.lixil-group.co.jp Grup LIXIL: fabricant líder del Japó de materials de construcció i equips d'habitatgeLixil Group és un conegut fabricant a gran escala de materials de construcció i equipament residencial al Japó. El seu àmbit de negoci abasta una àmplia gamma de camps, des de productes de bany fins a equips de cuina, sistemes de portes i finestres i solucions residencials generals. Com un dels líders de la indústria mundial de materials de construcció, LIXIL Group no només ocupa una posició important al mercat nacional japonès, sinó que també expandeix la seva influència a totes les parts del món mitjançant la seva estratègia de globalització. Aquest article aprofundirà en els antecedents històrics, el negoci principal, la innovació tecnològica i el rendiment del grup LIXIL al mercat global. Sobre el Grup LIXILLIXIL Group es va establir l'any 2011 integrant les unitats de negoci relacionades amb l'habitatge de Mitsui Chemicals. Amb seu a Tòquio, LIXIL Group es compromet a oferir als seus clients productes i solucions de construcció innovadores, respectuosos amb el medi ambient i d'alta qualitat. El nom LIXIL prové de la paraula japonesa "Roshu", que significa "bon viure", que expressa la visió de l'empresa de millorar l'experiència de vida de les persones mitjançant productes i serveis d'alta qualitat. LIXIL Group va ocupar el lloc 839 a la Forbes 2014 Global 2000, un assoliment que reflecteix el seu excel·lent rendiment en l'escenari empresarial internacional. Com a empresa pública, LIXIL Corporation cotitza a la Borsa de Valors de Tòquio amb el codi d'accions 5938. Àrees de negoci centralsEls principals negocis del Grup LIXIL es concentren principalment en les àrees següents:
Els productes del grup LIXIL s'utilitzen àmpliament en edificis residencials, comercials, instal·lacions públiques i altres camps per satisfer les necessitats de diferents clients. Innovació tecnològica i desenvolupament sostenibleEl Grup LIXIL sempre ha considerat la innovació tecnològica com un motor important per al desenvolupament corporatiu. L'empresa inverteix molts recursos en activitats d'investigació i desenvolupament, esforçant-se per aconseguir avenços en les funcions del producte, la selecció de materials i els processos de producció. Per exemple, LIXIL ha llançat un lavabo intel·ligent amb funció d'estalvi d'aigua, que pot reduir el malbaratament d'aigua alhora que garanteix la comoditat; a més, també han desenvolupat un nou material de marc de finestra que pot aïllar eficaçment el soroll extern, millorant encara més la qualitat de l'entorn de vida. A més de la innovació tecnològica, el Grup LIXIL també dóna una gran importància al desenvolupament sostenible. L'empresa es compromet a seguir els principis de protecció del medi ambient i a minimitzar l'impacte sobre el medi ambient en cada etapa del cicle de vida del producte. Les mesures específiques inclouen l'ús de materials reciclables per fabricar productes, l'optimització dels processos de producció per reduir el consum d'energia i la promoció de conceptes de disseny d'edificis ecològics. Disseny del mercat globalTot i que es va originar al Japó, el grup LIXIL ja no es limita al mercat nacional. En els últims anys, LIXIL ha accelerat la seva internacionalització mitjançant una sèrie de fusions i adquisicions. Per exemple, el 2012 va adquirir la coneguda marca de bany nord-americana American Standard i el 2015 va completar l'adquisició del fabricant alemany de cuines i banys de gamma alta GROHE. Aquestes mesures han ajudat a LIXIL a entrar amb èxit en mercats desenvolupats com Europa i els Estats Units i a establir una sòlida xarxa de distribució global. Al mateix temps, LIXIL també està explorant activament els mercats emergents, especialment a Àsia. Com que el creixement econòmic de la Xina impulsa una urbanització més ràpida, LIXIL veu grans oportunitats de negoci. Amb aquesta finalitat, LIXIL ha augmentat la seva inversió al mercat xinès, ha establert múltiples bases de producció i ha format un equip de vendes dedicat per servir millor els clients locals. Cultura corporativa i responsabilitat socialLa cultura corporativa del Grup LIXIL es basa en el seu valor fonamental de "Crear millors espais de vida". Aquesta filosofia recorre totes les operacions de l'empresa, motivant els empleats a buscar contínuament l'excel·lència i crear més valor per als clients i la societat. A més, el Grup LIXIL també participa activament en diverses activitats de benestar social per complir la seva responsabilitat social corporativa. Per exemple, LIXIL ha participat en treballs de reconstrucció després del desastre i ha proporcionat suport temporal a l'habitatge als residents a les zones afectades pel desastre; al mateix temps, l'empresa també ha posat en marxa una sèrie de programes de finançament de l'educació per ajudar els estudiants pobres a completar els seus estudis. Perspectives de futurDe cara al futur, el Grup LIXIL continuarà adherint-se a la seva estratègia de desenvolupament impulsada per la innovació i s'esforçarà per consolidar la seva posició de lideratge en la indústria mundial dels materials de construcció. Davant els reptes que comporta el canvi climàtic, LIXIL reforçarà encara més la investigació i el desenvolupament de tecnologies ecològiques i respectuoses amb el medi ambient i llançarà més productes i serveis que compleixin els requisits d'una economia baixa en carboni. Al mateix temps, LIXIL continuarà aprofundint en el seu disseny global, aprofitarà al màxim els avantatges de recursos de diverses regions i construirà un sistema de cadena de subministrament més complet. En reforçar la col·laboració amb els seus socis, LIXIL espera promoure conjuntament el progrés de la indústria i contribuir a construir una societat sostenible. Si voleu saber més sobre LIXIL Group, podeu visitar el seu lloc web oficial: www.lixil-group.co.jp . Aquí no només podeu trobar presentacions detallades de productes i informació tècnica, sinó que també podreu conèixer les últimes notícies i els plans de desenvolupament de LIXIL. ConclusióCom a empresa amb un patrimoni tradicional i una vitalitat moderna, LIXIL Group s'ha guanyat la confiança de clients globals amb la seva excel·lent qualitat de producte, la seva força tecnològica líder i un fort sentit de la responsabilitat social. Ja sigui al Japó o al mercat internacional, LIXIL està interpretant el veritable significat del "bon viure" amb accions pràctiques - permetent que tothom gaudeixi d'un entorn de vida millor, més saludable i més còmode. |
<<: Què passa amb Zoetis? Comentaris de l'empresa Zoetis i informació del lloc web
>>: Què passa amb Greek Telecom? Revisions de Greek Telecom i informació del lloc web
A l'estiu, a tothom li agrada beure cervesa, ...
La funció reproductiva de les persones modernes h...
Quin és el lloc web de l'ambaixada xinesa a Ma...
Moltes persones s'han trobat amb taques verme...
Lycium barbarum és una cosa molt bona, tant per a...
Com el seu nom indica, el quist d'ovari és un...
Quin és el lloc web de l'ambaixada xinesa a Tu...
Quins són els desavantatges d'anar en bicicle...
En termes senzills, la visió doble significa que ...
Què és el lloc web de la Universitat Kitasato? La ...
La majoria de les amigues que estimen la bellesa ...
Què és la Universitat de Willamette? La Universita...
A la vida diària, moltes fruites són riques en nu...
L'atròfia cerebel·losa és més freqüent entre ...
Un cop tingueu reumatisme, continuarà turmentant ...