Què és el lloc web de FamilyMart? FamilyMart és un grup japonès de cadenes de botigues de conveniència fundat el 1948 i amb seu a Tòquio, Japó. Ara és una filial d'Itochu Corporation. FamilyMart ven principalment aperitius, begudes, revistes, etc. A juny de 2014, FamilyMart compta amb més de 16.000 sucursals a tot el món. Lloc web: www.family.co.jp FamilyMart: líder mundial en cadenes de botigues de conveniènciaFamilyMart, una cadena internacional de botigues de conveniència originària del Japó, s'ha compromès a oferir als consumidors productes i serveis còmodes i d'alta qualitat des de la seva creació l'any 1948. Actualment, s'ha convertit en una de les marques de botigues de conveniència més influents del món. Aquest article explorarà en profunditat els antecedents històrics de FamilyMart, el model de negoci, el desenvolupament global i la seva posició al detall modern. La història de FamilyMartLa història de FamilyMart es remunta a 1948, quan es va establir al Japó amb el nom de "Family Shop". Inicialment, la petita botiga al detall venia principalment productes de primera necessitat i aliments. Amb els canvis en la demanda del mercat i l'ajust de l'estratègia corporativa, Family Shop es va transformar gradualment en una moderna cadena de botigues de conveniència i va ser rebatejada oficialment FamilyMart el 1973. A la dècada de 1980, FamilyMart va començar a accelerar la seva expansió. A través de la cooperació amb Itochu Corporation, FamilyMart no només ha consolidat la seva posició al mercat japonès, sinó que també ha ampliat gradualment el seu negoci a altres països i regions d'Àsia. Al juny de 2014, FamilyMart ha obert més de 16.000 botigues a tot el món, formant una enorme xarxa de comerços. El negoci principal de FamilyMartFamilyMart és conegut per la seva rica i diversa selecció de mercaderies. Des d'aperitius i begudes diàries fins a caixes bento i pa acabats de fer, així com diverses necessitats diàries i revistes i llibres, FamilyMart cobreix gairebé totes les categories de productes que els consumidors necessiten a la seva vida diària.
Estratègia de globalització de FamilyMartL'èxit de FamilyMart no només rau en el seu fort rendiment al mercat local, sinó també en la seva activa estratègia d'expansió global. Actualment, les botigues de conveniència FamilyMart han entrat a molts països i regions, com ara la Xina, Tailàndia, les Filipines, Indonèsia, Malàisia, etc. Al mercat xinès, el rendiment de FamilyMart és especialment destacat. Des que va entrar a la Xina continental el 2004, FamilyMart s'ha establert ràpidament a ciutats de primer nivell com Xangai, Pequín i Guangzhou, i ha anat penetrant gradualment a les ciutats de segon i tercer nivell. A partir d'ara, FamilyMart té més de milers de botigues a la Xina, convertint-se en una força important que no es pot ignorar a la indústria de les botigues de conveniència de la Xina. En el procés d'internacionalització, FamilyMart se centra a adaptar-se a les condicions locals i ajustar l'estructura del producte i el contingut del servei segons les característiques culturals dels diferents països i regions. Per exemple, al mercat del sud-est asiàtic, FamilyMart ha llançat més aliments especialitzats que s'adaptin als gustos locals; mentre que als mercats europeu i nord-americà, presta més atenció als conceptes de protecció del medi ambient i desenvolupament sostenible, i promou els envasos ecològics i els materials reciclables. Transformació digital de FamilyMartEn els darrers anys, amb la popularització de la tecnologia d'Internet i el pagament mòbil, FamilyMart també ha estat promovent activament la transformació digital. Mitjançant el desenvolupament d'aplicacions mòbils, la introducció d'equips de pagament automàtic i tecnologia desatendida, FamilyMart continua millorant l'eficiència operativa i la satisfacció del client.
Responsabilitat social de FamilyMartCom a empresa socialment responsable, FamilyMart sempre ha prestat atenció a la protecció del medi ambient i la construcció de comunitats. D'una banda, FamilyMart redueix el seu impacte en el medi ambient reduint l'ús de plàstic i fomentant les energies renovables. D'altra banda, FamilyMart participa activament en activitats de benestar públic i dóna suport a projectes educatius i de benestar social. Per exemple, durant el gran terratrèmol del Japó oriental, FamilyMart va organitzar ràpidament la distribució de subministraments de socors i va oferir assistència oportuna a les zones afectades pel desastre. A més, FamilyMart ha dut a terme activitats publicitàries de protecció del medi ambient a llarg termini per animar els consumidors a utilitzar bosses respectuoses amb el medi ambient i reduir l'ús d'articles d'un sol ús. Perspectives futures de FamilyMartDe cara al futur, FamilyMart continuarà mantenint el concepte de "conveniència a la vida cada dia" i continuarà innovant i desenvolupant-se. D'una banda, FamilyMart aprofundirà encara més en la seva transformació digital i explorarà escenaris d'aplicació de noves tecnologies com la intel·ligència artificial i l'Internet de les coses; d'altra banda, FamilyMart continuarà ampliant el seu mercat internacional, especialment a les economies emergents, per trobar noves oportunitats de creixement. Al mateix temps, FamilyMart augmentarà la seva inversió en desenvolupament sostenible, s'esforçarà per assolir els objectius de neutralitat de carboni i conduirà tota la indústria minorista cap a una direcció més respectuosa amb el medi ambient. ConclusióFamilyMart no només és la marca líder mundial de la cadena de botigues de conveniència, sinó també un microcosmos de la indústria minorista moderna. Des de les petites botigues minoristes inicials fins a l'enorme imperi empresarial que cobreix el món actual, FamilyMart s'ha guanyat la confiança i el suport d'innombrables consumidors amb les seves excel·lents capacitats de gestió i una gran visió del mercat. Si voleu saber més sobre FamilyMart, podeu visitar el seu lloc web oficial: www.family.co.jp . Aquí no només podeu trobar la informació i les promocions més recents sobre els productes, sinó que també podreu conèixer en profunditat la cultura i els valors corporatius de FamilyMart. |
<<: Què tal SOMES SADDLE? SOMES SADDLE Revisió i informació del lloc web
>>: Què passa amb Tyson Foods? Revisions de Tyson Foods i informació del lloc web
Què és IDEO? IDEO és una empresa de disseny de ren...
El somni és molt important per al cos humà, però ...
La deficiència de ronyó en els homes pot causar m...
Quan es tracta de la depilació, tothom tindrà un ...
Les persones modernes tenen l'hàbit d'est...
A mesura que els nivells de vida segueixen millor...
Els edredons de seda són una cosa que fan servir ...
De fet, molts amics troben increïble el raspat pe...
El fitness s'ha convertit en el favorit de la...
Què és News Corp? News Corporation és un dels grup...
Els escalfadors de mans són un producte d'esc...
Un nas vermell i inflat és probablement un proble...
Molts adults ignoren o no es preocupen pel seu pr...
La comunicació entre les persones és inseparable ...
La salut del cabell està estretament relacionada ...