Què és Falabella? Falabella és el segon grup minorista més gran de Xile, amb negocis que cobreixen grans magatzems, supermercats de materials de construcció, serveis financers, immobiliari, indústria i altres camps. Ocupa el lloc 581 al Forbes Global 2000 de 2014. Lloc web: www.falabella.com Falabella és el segon grup minorista més gran de Xile i una de les empreses més influents d'Amèrica Llatina. Des de la seva creació el 1889, Falabella ha passat d'una petita botiga tèxtil a una empresa multinacional diversificada amb negocis que cobreixen grans magatzems, supermercats de materials de construcció, serveis financers, immobiliari, indústria i altres camps. La seva seu central es troba a Santiago, la capital de Xile, i el seu negoci abasta molts països llatinoamericans com Xile, Perú, Colòmbia, Argentina, etc. És un dels líders en la indústria minorista a Amèrica del Sud. Història i desenvolupament de FalabellaEls orígens de Falabella es remunten al 1889, quan l'immigrant italià Salvatore Falabella va obrir una petita botiga tèxtil a Santiago, Xile. Després de molts anys de funcionament, la botiga va anar creixent i ampliant-se, i l'any 1937 es va constituir oficialment Falabella SA. A la dècada de 1950, Falabella va començar a expandir el seu negoci als grans magatzems i va obrir els primers grans magatzems a Xile. A mesura que el seu negoci continuava creixent, Falabella es va convertir gradualment en una empresa líder en la indústria minorista de Xile. A la dècada de 1990, Falabella va començar a expandir-se a altres països, entrant a mercats com el Perú, l'Argentina i Colòmbia. Després de l'any 2000, Falabella va ampliar encara més el seu àmbit de negoci, entrant en supermercats de materials de construcció, serveis financers, immobiliari i indústria, convertint-se en una empresa multinacional diversificada. El 2014, Falabella va ocupar el lloc 581 de la llista Forbes Global 2000, consolidant encara més la seva posició entre les empreses globals. Avui en dia, Falabella s'ha convertit en un dels grups minoristes més influents d'Amèrica Llatina i ha aconseguit èxits notables en molts camps. El core business de FalabellaL'àmbit empresarial de Falabella és molt ampli i abasta molts camps. A continuació es presenta una introducció detallada als seus principals negocis: 1. Grans magatzemsEl negoci dels grans magatzems de Falabella és el seu segment més conegut. Els seus grans magatzems, sota la marca "Falabella", ofereixen una àmplia gamma de mercaderies com roba, articles per a la llar, electrònica, cosmètica, etc. Els grans magatzems de Falabella han guanyat un gran reconeixement entre els consumidors per la seva mercaderia d'alta qualitat i bons serveis, i s'han convertit en la primera opció de compra per als consumidors a Xile i Amèrica Llatina. 2. Supermercat de materials de construccióEl negoci de supermercats de materials de construcció de Falabella té la marca "Sodimac" i ofereix principalment materials de construcció, decoració de la llar, eines i equips i altres productes. Sodimac és una de les marques de cadenes minoristes de materials de construcció més grans d'Amèrica Llatina, amb centenars de botigues a Xile, Perú, Colòmbia, Argentina i altres països. Sodimac s'ha convertit en la destinació preferida per a la decoració i la renovació de la llar dels consumidors amb la seva rica varietat de productes i serveis d'alta qualitat. 3. Serveis financersEl negoci de serveis financers de Falabella s'anomena "Falabella Bank" i ofereix una varietat de productes financers, com ara targetes de crèdit, préstecs, assegurances, etc. Mitjançant la seva àmplia xarxa minorista, Falabella Bank ofereix als consumidors serveis financers convenients i s'ha convertit en un dels principals bancs minoristes d'Amèrica Llatina. A més, Falabella promou activament la transformació digital a través de la seva filial fintech per oferir als consumidors serveis financers en línia més còmodes. 4. ImmobiliàriaEl negoci immobiliari de Falabella consisteix principalment en el desenvolupament i explotació d'immobles comercials. El seu "Mall Plaza" és un dels operadors de centres comercials més grans d'Amèrica Llatina, amb desenes de centres comercials a molts països. Mall Plaza no només ofereix als consumidors una gran quantitat d'opcions de compres i entreteniment, sinó que també es converteix en un important centre comercial per a la comunitat local. 5. IndústriaEl negoci industrial de Falabella es dedica principalment a la producció i venda de tèxtils i mobles per a la llar. La seva marca "Tottus" és una de les cadenes de supermercats líders d'Amèrica Llatina, oferint aliments, articles de primera necessitat, articles per a la llar i altres productes. Tottus ha guanyat un gran reconeixement dels consumidors pels seus productes d'alta qualitat i preus assequibles. La transformació digital de FalabellaAmb l'auge de l'onada de digitalització global, Falabella també promou activament la transformació digital del seu negoci. En els darrers anys, Falabella ha invertit molts recursos en comerç electrònic, pagament mòbil, intel·ligència artificial i altres camps, i es compromet a oferir als consumidors una experiència de compra més còmoda i personalitzada. 1. Comerç electrònicLa plataforma de comerç electrònic de Falabella “Falabella.com” és una part important de la seva transformació digital. La plataforma ofereix béns i serveis en diversos sectors, com ara grans magatzems, supermercats de materials de construcció i serveis financers. Els consumidors poden comprar en línia a través de llocs web o aplicacions mòbils. Falabella.com no només ofereix als consumidors una rica selecció de productes, sinó que també millora l'experiència de compra de l'usuari mitjançant funcions com recomanacions intel·ligents i serveis personalitzats. 2. Pagament mòbilFalabella promou activament el desenvolupament de la tecnologia de pagament mòbil i ha llançat una varietat de solucions de pagament mòbil mitjançant la cooperació amb empreses de tecnologia financera. Els consumidors poden completar el pagament, la transferència, la recàrrega i altres operacions a través dels seus telèfons mòbils i gaudir de serveis financers més còmodes. A més, Falabella també ha llançat la seva pròpia aplicació de pagament mòbil "Fpay", que millora encara més l'experiència de pagament de l'usuari. 3. Intel·ligència artificialLes aplicacions de Falabella en intel·ligència artificial es concentren principalment en l'atenció al client i la gestió de la cadena de subministrament. Amb la introducció d'un sistema intel·ligent d'atenció al client, Falabella és capaç de respondre ràpidament a les consultes i queixes dels consumidors i millorar la satisfacció del client. A més, Falabella també utilitza tecnologia d'intel·ligència artificial per optimitzar la gestió de la cadena de subministrament, millorar la rotació d'inventaris i l'eficiència logística, reduir costos i millorar l'eficiència operativa. La Responsabilitat Social de FalabellaCom a empresa multinacional, Falabella sempre s'ha adherit al concepte de "retornar a la societat" i ha complert activament la seva responsabilitat social corporativa. Els projectes de responsabilitat social de Falabella cobreixen una varietat d'àmbits com l'educació, la protecció del medi ambient i el desenvolupament comunitari, i es comprometen a contribuir al desenvolupament sostenible de les comunitats locals i la societat. 1. EducacióA través de la seva fundació d'educació, Falabella ofereix suport educatiu a nens desafavorits d'Amèrica Llatina. La fundació ajuda els nens pobres a rebre una bona educació i millorar les seves condicions de vida donant llibres, construint escoles i donant beques. A més, Falabella també col·labora amb diverses institucions educatives per dur a terme programes de formació professional i oferir oportunitats laborals als residents locals. 2. Protecció del medi ambientFalabella dóna molta importància a la protecció del medi ambient i promou activament el desenvolupament sostenible. El seu supermercat de materials de construcció Sodimac redueix el seu impacte en el medi ambient mitjançant la promoció de materials de construcció respectuosos amb el medi ambient i la realització de projectes d'estalvi energètic i de reducció d'emissions. A més, Falabella també anima els consumidors a triar productes respectuosos amb el medi ambient a través de la seva plataforma de comerç electrònic i contribuir a la protecció del medi ambient. 3. Desenvolupament comunitariFalabella dóna suport a les comunitats empobrides d'Amèrica Llatina mitjançant els seus projectes de desenvolupament comunitari. El projecte millora les condicions de vida dels residents locals i promou el desenvolupament sostenible de la comunitat mitjançant la construcció d'infraestructures, la prestació d'assistència mèdica i la realització d'activitats culturals. A més, Falabella anima els empleats a participar en activitats de voluntariat i ajudar a la comunitat local. Les perspectives de futur de FalabellaDe cara al futur, Falabella continuarà adherint-se a la seva estratègia de desenvolupament diversificada, ampliant encara més el seu àmbit de negoci i millorant la seva competitivitat al mercat. Al mateix temps, Falabella continuarà impulsant la transformació digital i utilitzant tecnologies avançades per millorar l'eficiència operativa i l'experiència del client. A més, Falabella continuarà complint amb les seves responsabilitats socials corporatives i fent més contribucions al desenvolupament sostenible de la societat. En general, com el segon grup minorista més gran de Xile, Falabella s'ha convertit en un dels líders de la indústria minorista llatinoamericana amb la seva distribució comercial diversificada, una forta influència de marca i unes excel·lents capacitats operatives. En el futur, Falabella continuarà liderant la innovació del sector, oferint als consumidors productes i serveis de millor qualitat i contribuint al desenvolupament sostenible de la societat. Si voleu saber més sobre Falabella, podeu visitar la seva web oficial: www.falabella.com . |
>>: Què tal Pearson? Revisions del grup Pearson i informació del lloc web
La societat actual s'està desenvolupant molt ...
A vegades a la vida, els accidents poden causar-n...
Els cossos de les persones necessiten certs nutri...
La cefalexina és el fàrmac antiinflamatori més co...
Quina és la pàgina web del Grup Tianda? Investec, ...
Tothom sap que les llavors de síndria són les lla...
A la vida diària, sovint tenim taques d'oli a...
La tiroïditis és una malaltia relativament freqüe...
Què és The Knot? The Knot és un lloc web popular d...
Les persones que els agrada la pesca no són estra...
El nostre cabell representa tota la imatge d'...
El càncer de còlon és una malaltia del tumor anor...
La cara és molt important per als amants de la be...
L'úlcera del bulb també es coneix com a úlcer...
Moltes persones no saben molt sobre els mètodes d...