Què és Associated British Foods? Associated British Foods plc (nom complet: Associated British Foods plc) és una famosa empresa multinacional britànica de processament i venda d'aliments i el segon productor de sucre i llevat de forner més gran del món. Va ser fundada pel canadenc W. Garfield Weston l'any 1935 i originalment es va anomenar Food Investments Limited. Va ser rebatejat pel seu nom actual l'any 1960. British Foods posseeix moltes marques conegudes, com ara Ovaltine, Twinings Tea, Jordans i Ryvita. Lloc web: www.abf.co.uk Associated British Foods plc (ABF) és una empresa multinacional de processament i màrqueting d'aliments amb seu a Londres, Regne Unit. Com a actor important de la indústria alimentària global, AB Foods és coneguda a tot el món per la seva cartera de productes diversificada i la seva forta influència de marca. L'empresa no només és el segon productor mundial de sucre i llevat de fleca, sinó que també ocupa posicions de lideratge en diversos segments del mercat alimentari. La història de British Foods es remunta a l'any 1935, quan va ser fundada pel canadenc W. Garfield Weston i originalment es va anomenar Food Investments Ltd. El 1960, l'empresa va passar a anomenar-se oficialment Associated British Foods i es va convertir gradualment en un dels gegants de la indústria alimentària mundial. Història i desenvolupament d'AB FoodsEls orígens de British Foods es remunten a principis del segle XX. El fundador W. Garfield Weston va ser un empresari visionari que, després d'aconseguir una àmplia experiència en la indústria alimentària al Canadà, va decidir expandir el seu negoci al Regne Unit. El 1935, va fundar Food Investment Co., Ltd., centrada en el processament i venda d'aliments. Amb el temps, l'empresa ha ampliat el seu àmbit de negoci i ha crescut gràcies a adquisicions i integracions d'altres empreses alimentàries. El 1960, l'empresa va passar a anomenar-se Associated British Foods, marcant una nova etapa de desenvolupament. Durant aquest període, AB Foods va començar a expandir el seu negoci als mercats internacionals i va establir bases de producció i xarxes de vendes a tot el món. Avui, el negoci d'AB Foods abasta Europa, Amèrica, Àsia i Àfrica, cosa que la converteix en una força important en la indústria alimentària global. El negoci principal d'AB FoodsEl negoci de British Foods cobreix diverses àrees alimentàries, com ara sucre, llevat de fleca, cereals per a esmorzar, te i cafè, productes de forn i aliments saludables. A continuació es descriu detalladament les principals àrees de negoci de l'empresa: 1. Negoci del sucreAssociated British Foods és el segon productor de sucre del món, amb el seu negoci de sucre concentrat principalment als Estats Units, Europa i Àfrica. L'empresa ocupa una posició important en el mercat mundial del sucre a través de les seves marques com British Sugar i Illovo Sugar. British Foods no només produeix sucre blanc, sinó que també participa en xarop, melassa i altres productes derivats del sucre. 2. Negoci de llevats de fornerCom a segon productor mundial de llevats de forner, el negoci de llevats de forner d'AB Foods es distribueix principalment a Europa i Amèrica del Nord. L'empresa, a través de la seva filial AB Mauri, subministra productes de llevat d'alta qualitat a la indústria mundial de la panificació. AB Mauri no només produeix llevats secs actius tradicionals, sinó que també desenvolupa productes innovadors com el llevat instantani i el llevat líquid. 3. Negoci de Cereals d'esmorzarEl negoci de cereals d'esmorzar d'AB Foods està representat per les seves marques Jordan's i Ryvita. Jordans és conegut pels seus productes de cereals naturals i saludables i és estimat pels consumidors. Ryvita se centra en el sector de les galetes i snacks saludables, amb productes rics en fibra i ingredients integrals. 4. Negoci de te i cafèTwinings és el nucli del negoci de te i cafè d'AB Foods. Twinings Tea és una de les marques de te més antigues del Regne Unit, coneguda a tot el món pel seu te d'alta qualitat i les seves innovadores begudes de te. A més, AB Foods també ha entrat al mercat del cafè a través d'altres marques per oferir als consumidors opcions diverses. 5. Negoci de flecaEl negoci de productes de forn d'AB Foods es concentra principalment als Estats Units i Europa. L'empresa, a través de la seva filial Allied Bakeries, fabrica i comercialitza una àmplia gamma de productes de pa, pastissos i pastisseria. Allied Bakeries ocupa una posició important al mercat amb els seus productes d'alta qualitat i la seva innovadora tecnologia de cocció. 6. Negoci d'alimentació saludableA mesura que la demanda dels consumidors d'aliments saludables continua augmentant, British Foods també està ampliant activament el seu negoci d'aliments saludables. La companyia ofereix als consumidors aliments i begudes saludables i nutritives a través de les seves marques com Ryvita i Ovaltine. Ovaltine és famosa pels seus productes de begudes de malta, estimats pels consumidors de tot el món. Marques globals d'AB FoodsBritish Foods té moltes marques conegudes que gaudeixen d'una gran reputació al mercat mundial. A continuació es presenta una introducció a les principals marques de British United Foods: 1. OvaltinaOvaltine és una de les marques més representatives de United British Foods i és mundialment famosa pels seus productes de begudes de malta. Els productes Ovaltine són rics en vitamines i minerals i són la beguda saludable preferida per a moltes famílies. 2. AgerminamentsTwinings Tea és una de les marques de te més antigues del Regne Unit, coneguda pels seus tes d'alta qualitat i les seves innovadores begudes de te. Twinings Tea té una àmplia gamma de productes, com ara te negre, te verd, te d'herbes i te de fruites. 3. JordàniaJordans és una marca de cereals per esmorzar propietat d'Associated British Foods, famosa pels seus productes de cereals naturals i saludables. Els productes Jordans són rics en cereals integrals i fibra, el que els fa ideals per a un esmorzar saludable. 4. RyvitaRyvita és una marca d'aliments saludables sota Associated British Foods, centrada en galetes i aperitius saludables. Els productes de Ryvita són rics en fibra i ingredients integrals, que són molt estimats pels consumidors. Estratègia de desenvolupament sostenible de United British FoodsCom a empresa líder mundial en alimentació, AB Foods atorga una gran importància al desenvolupament sostenible. L'empresa es compromet a reduir el seu impacte ambiental i a promoure un desenvolupament social i econòmic sostenible a través d'una sèrie d'iniciatives. A continuació es mostren les principals iniciatives d'AB Foods en matèria de desenvolupament sostenible: 1. Protecció del medi ambientAB Foods redueix el consum d'energia i les emissions de gasos d'efecte hivernacle optimitzant els processos de producció i adoptant tecnologies respectuoses amb el medi ambient. La companyia també promou activament l'ús d'energies renovables i implementa programes de gestió de l'aigua a tot el món. 2. Responsabilitat SocialAB Foods es compromet a millorar les condicions laborals dels seus empleats i oferir-los bones oportunitats de desenvolupament professional. L'empresa també participa activament en la construcció comunitària i dóna suport a projectes de benestar públic com l'educació, la salut i la mitigació de la pobresa. 3. Agricultura SostenibleAB Foods treballa amb agricultors de tot el món per promoure pràctiques agrícoles sostenibles. L'empresa ajuda els agricultors a millorar l'eficiència de la producció alhora que protegeix el medi ambient i la biodiversitat proporcionant formació i suport tècnic. Perspectives de futur d'AB FoodsDe cara al futur, AB Foods continuarà defensant els conceptes d'innovació i desenvolupament sostenible per impulsar el creixement continuat del seu negoci. L'empresa té previst assolir els seus objectius de desenvolupament futur mitjançant les estratègies següents: 1. Innovació de producteAB Foods augmentarà la seva inversió en recerca i desenvolupament per desenvolupar més productes nous que satisfan la demanda dels consumidors. La companyia continuarà centrant-se en els camps de l'alimentació saludable i l'alimentació funcional i llançarà productes més innovadors rics en nutrició. 2. Expansió del mercatAB Foods té previst ampliar encara més el seu mercat internacional, especialment en mercats emergents com Àsia i Àfrica. La companyia ampliarà el seu negoci en aquests mercats mitjançant adquisicions i associacions. 3. Transformació digitalAB Foods accelerarà la seva transformació digital i utilitzarà tecnologies com el big data, la intel·ligència artificial i l'Internet de les coses per optimitzar la producció i la gestió de la cadena de subministrament. L'empresa també reforçarà la construcció de canals de comerç electrònic per millorar l'experiència de compra dels consumidors. En resum, amb la seva llarga història, negocis diversificats i forta influència de marca, British Foods ocupa una posició important a la indústria alimentària mundial. En el futur, la companyia continuarà centrant-se en la innovació i el desenvolupament sostenible, proporcionant productes alimentaris d'alta qualitat als consumidors globals i creant valor a llarg termini per als accionistes. |
<<: Com és el so de Skywalker? Revisió d'àudio de Skywalker i informació del lloc web
Per als kiwis totalment madurs, la vida útil és r...
Si tens esquerdes a les cantonades de la boca, vé...
Quin és el lloc web de la Universitat de Califòrni...
Des del punt de vista clínic, l'aparició de t...
Què és el lloc web de Biltmore Estate? Biltmore Es...
Què és Algolia? Algolia és una startup nord-americ...
En termes generals, quan apareix alguna molèstia ...
Algunes famílies compren oli d'oliva, però co...
Moltes persones sovint se senten febles per tot a...
El vinagre és un condiment habitual a la vida dià...
La temporada de la Gran Calor és la temporada més...
L'anomenada cel·lulosa de cab en realitat es ...
No importa en quina època, la malaltia que pateix...
Què és Mortels? Mortels és una marca de botes de p...
Avui dia, tothom s'enfronta a més i més press...