Què és Yinomei? Inneov, una famosa marca francesa de bellesa oral, va ser desenvolupada conjuntament l'any 2002 pel fabricant d'aliments més gran del món, Nestlé, i l'empresa de cosmètica més gran del món, L'Oréal Group, se centra en la investigació i desenvolupament de productes de bellesa oral naturals, efectius i de llarga durada per deixar irradiar la bellesa des de dins cap a fora. El 2003, el producte estrella d'INOMI, Hongyuan Tablets, es va convertir en el producte antienvelliment oral més venut a Europa el 2011, INOMI va entrar oficialment a la Xina el 2012, l'equip d'INOMI es va dissoldre i L'Oreal China es va retirar de les vendes i promoció oficials d'INOMI a la Xina; Lloc web: www.inneov.com Inneov és una famosa marca de bellesa oral originària de França. Va ser cofundada l'any 2002 per Nestlé, el fabricant d'aliments més gran del món, i L'Oréal, la companyia de cosmètics més gran del món. Com a resultat de la cooperació entre dos gegants de la indústria, Yinome es compromet a desenvolupar productes de bellesa nutricional oral naturals, efectius i de llarga durada, amb l'objectiu d'ajudar els usuaris a irradiar bellesa des de dins cap a fora mitjançant el condicionament intern. Fons de marca de YinuomeiEl naixement d'INOMI és el producte de la cooperació transfronterera entre Nestlé i L'Oréal Group. Nestlé té una profunda acumulació tècnica en alimentació i nutrició, mentre que L'Oréal Group és líder en la indústria cosmètica mundial. La poderosa combinació dels dos gegants ha permès a Yinome emergir ràpidament en el camp de la bellesa oral. Amb el concepte bàsic de "bellesa des de dins cap a fora", la marca se centra a millorar la salut de la pell, el cabell i les ungles mitjançant suplements nutricionals. El producte estrella d'INOMIL'any 2003, Innéov Fermeté va llançar el seu producte estrella, Innéov Fermeté. Aquest producte es va popularitzar al mercat europeu tan bon punt es va llançar, convertint-se en el producte anti-envelliment oral més venut. Els ingredients principals de les pastilles de Hongyuan inclouen licopè, vitamina C i isoflavones, que tenen els efectes d'antioxidació, afavoreixen la producció de col·lagen i milloren l'elasticitat de la pell. Mitjançant l'ús a llarg termini, els usuaris poden sentir una millora significativa de l'estat de la pell. A més de les tauletes Hongyuan, Yinomei també ha llançat una sèrie de productes dirigits a diferents necessitats de bellesa. Per exemple, la gamma Innéov Densilogy per al cabell sa i la gamma Innéov Solaire per a l'enfortiment de les ungles. Aquests productes es basen en fórmules científiques i es combinen amb ingredients naturals per oferir als usuaris solucions integrals de bellesa oral. Història del mercat xinès d'INOMIEl 2011, Yinome va entrar oficialment al mercat xinès, aportant un nou concepte de bellesa oral als consumidors xinesos. La marca es va promocionar a través de canals en línia i fora de línia i ràpidament va cridar molt l'atenció. Tanmateix, el 2012, l'equip de Yinuomei va anunciar la seva dissolució i L'Oréal Xina també es va retirar de les vendes i promoció oficials de la marca a la Xina. Aquest canvi ha provocat pesar entre molts consumidors, però els productes de Yinuomei encara circulen al mercat xinès per altres canals. Característiques del producte d'INOMIEls productes d'INOMI són coneguts per les seves fórmules científiques i ingredients naturals. La marca se centra en els punts següents durant el procés d'investigació i desenvolupament:
El concepte de marca de YinuomeiYinuomei sempre s'adhereix al concepte de "bellesa des de dins cap a fora", creient que la veritable bellesa no només és la decoració externa, sinó que també requereix un condicionament intern. En prendre productes de bellesa per via oral, els usuaris poden millorar radicalment la salut de la pell, el cabell i les ungles per obtenir una brillantor natural. L'estat actual del desenvolupament de YinuomeiTot i que les vendes i la promoció oficials d'INOMI a la Xina han cessat, els seus productes segueixen sent molt populars a tot el món. La influència de la marca al mercat europeu és especialment significativa. Molts usuaris han experimentat millores significatives de bellesa gràcies a l'ús a llarg termini dels productes de Yinome. Les perspectives de futur d'INOMEA mesura que el mercat de la bellesa oral continua desenvolupant-se, s'espera que Yinome llanci productes més innovadors en el futur per satisfer les diverses necessitats dels consumidors. La marca també continuarà mantenint la seva filosofia de fórmules científiques i ingredients naturals per oferir als usuaris solucions de bellesa segures i efectives. Com triar els productes de bellesa oral que s'adaptin a tuEn triar productes de bellesa oral, els consumidors han de prestar atenció als següents punts:
Opinions dels usuaris de YinomeiMolts usuaris han elogiat els efectes dels productes Yinome després d'utilitzar-los. Per exemple, els usuaris de tauletes Hongyuan generalment van informar que la seva pell es va tornar més ferma i elàstica, mentre que els usuaris de Fazhimi van dir que el seu cabell es va tornar més gruixut i més saludable. Aquestes crítiques positives demostren plenament l'excel·lent eficàcia dels productes Yinome. Com comprar YinuomeiActualment, els productes d'Inneov es poden comprar a través del seu lloc web oficial (www.inneov.com) i d'algunes plataformes de comerç electrònic transfronterer. Els consumidors han de prestar atenció a l'elecció de canals formals a l'hora de comprar per garantir l'autenticitat i la qualitat dels productes. Avantatges de marca de YinuomeiEls avantatges de la marca de Yinuomei es reflecteixen principalment en els aspectes següents:
Responsabilitat Social d'INOMIYinuomei no només presta atenció a les necessitats de bellesa dels usuaris, sinó que també compleix activament les seves responsabilitats socials corporatives. La marca presta atenció a la protecció del medi ambient durant el procés de producció i embalatge i es compromet a reduir l'impacte sobre el medi ambient. A més, Yinome també retorna a la societat mitjançant activitats benèfiques per ajudar a més persones necessitades. La connotació cultural de YinuomeiLa connotació cultural de Yinuomei es reflecteix en la seva recerca de la "bellesa natural". La marca creu que la veritable bellesa prové d'un estat interior saludable més que d'una modificació externa. A través de productes de bellesa oral, Yinuomei espera ajudar els usuaris a aconseguir una bellesa natural tant per dins com per fora. Influència internacional d'INOMECom a marca de bellesa oral de renom mundial, Yinome té una àmplia influència en el mercat internacional. Els seus productes no només han aconseguit un gran èxit al mercat europeu, sinó que també han estat ben rebuts a Àsia, Amèrica i altres regions. La marca s'ha guanyat la confiança dels consumidors de tot el món gràcies a la innovació contínua de productes i serveis. Recerca i Desenvolupament Tecnològic d'INOMEINOMI ha invertit molts recursos en recerca i desenvolupament científics per garantir que els seus productes estiguin sempre a l'avantguarda de la indústria. La marca coopera amb moltes institucions de recerca científica per dur a terme investigacions d'avantguarda i explorar noves tecnologies i mètodes per a la bellesa oral. A través de la innovació tecnològica contínua, Yinomei ha aportat solucions de bellesa més eficients i segures als usuaris. La història de la marca de YinuomeiLa història de la marca d'INOMI va començar l'any 2002, quan la cooperació entre Nestlé i L'Oréal Group va obrir un nou capítol en la bellesa oral. Des de la investigació i desenvolupament inicial fins al llançament reeixit de productes, Yinuomei sempre ha insistit a centrar-se en l'usuari i compromès a oferir als consumidors productes de bellesa de la més alta qualitat. L'èxit de la marca no només rau en els seus excel·lents productes, sinó també en la seva adhesió al concepte de "bellesa des de dins cap a fora". Posicionament al mercat d'INOMIYinome es posiciona al mercat de la bellesa oral de gamma alta i els seus productes són coneguts per la seva alta qualitat i eficàcia important. La marca s'adreça a consumidors conscients de la salut i la bellesa, especialment aquells que volen millorar l'estat de la seva pell, cabell i ungles mitjançant el condicionament intern. A través d'un posicionament precís al mercat, Yinome ha guanyat un gran nombre d'usuaris fidels a tot el món. Visió de marca d'INOMILa visió de marca d'INOMI és ajudar els consumidors globals a aconseguir una bellesa natural i saludable mitjançant productes científics de bellesa oral. La marca espera llançar productes més innovadors en el futur per satisfer les diverses necessitats de bellesa dels usuaris i continuar liderant el desenvolupament de la indústria de la bellesa oral. ConclusióCom a marca de bellesa oral de renom mundial, INOMI s'ha guanyat la confiança dels consumidors globals amb la seva fórmula científica, ingredients naturals i una eficàcia notable. Tot i que les seves vendes i promoció oficials al mercat xinès han cessat, els seus productes encara són ben rebuts arreu del món. En el futur, Yinome continuarà defensant el concepte de "bellesa des de dins cap a fora" i oferirà als usuaris millors solucions de bellesa. |
<<: Què tal Krones? Revisions de Krones i informació del lloc web
>>: Què tal Tiffany? Comentaris de Tiffany i informació del lloc web
El dolor al costat dret de la cintura és especial...
Què és The Dominion Post? The Dominion Post és el ...
Sovint veiem aquesta escena als drames de televis...
Què és Omega? Omega és la millor empresa i marca d...
El canell és una part relativament fràgil del cos...
És ben sabut que la falta de son és dolenta, el t...
El dolor lumbar és una malaltia comuna a la vida ...
Què és Satchi? SATCHI és una famosa marca de cuir ...
A la vida moderna, la productivitat de les person...
Quan es pateix una fisura anal, tindrà un gran im...
Què és el lloc web de la Fraunhofer Society? La Fr...
Què és el lloc web del Met Office del Regne Unit? ...
La malaltia cardiovascular i cerebrovascular és u...
Què és Lavalin Group? SNC-Lavalin Group és un grup...
En el passat, la gent pensava que les persones am...