Què tal 20 minuts? Ressenyes de 20 minuts i informació del lloc web

Què tal 20 minuts? Ressenyes de 20 minuts i informació del lloc web
Quina és la web de 20 Minutes? 20 Minutes és el diari gratuït líder a França, que es distribueix gratuïtament als viatgers en llocs públics com ara metro i autobusos. Aquest lloc web és el seu lloc web oficial, principalment ofereix notícies i informació sobre política nacional i internacional, economia, immobiliària, cinema, cultura, esports, tecnologia, etc.
Lloc web: www.20minutes.fr

20 Minutes és el diari gratuït més important de França, dirigit principalment als viatgers que utilitzen el transport públic per anar i tornar de la feina. Aquest diari és conegut per la seva concisió i ric contingut Es distribueix de manera gratuïta en llocs públics com ara metro i autobusos, i s'ha convertit en una important font de notícies i informació per a molts francesos. Aquest article proporcionarà una introducció completa a 20 Minutes, incloent-hi els antecedents històrics, les característiques del contingut, el model operatiu, la influència i la direcció de desenvolupament futura.

I. Antecedents històrics

20 Minutes va ser fundada a França l'any 2002 pel grup de mitjans noruec Schibsted. El grup Schibsted té una àmplia experiència en operacions de mitjans a tot el món. La seva filosofia bàsica és atraure un gran nombre de lectors proporcionant notícies gratuïtes d'alta qualitat i, a continuació, aconseguir la rendibilitat mitjançant els ingressos publicitaris. La creació de 20 Minutes es basa en aquest concepte, amb l'objectiu de proporcionar als urbans ocupats una manera d'obtenir notícies ràpidament.

Al començament de la seva creació, 20 Minutes es va enfrontar a una ferotge competència del mercat. En aquell moment, el mercat dels diaris francès era relativament madur, i cada diari i revista important tenia el seu propi lector fidel. No obstant això, 20 Minutes ràpidament es va consolidar al mercat gràcies al seu model de posicionament i funcionament únics. La seva estratègia de distribució gratuïta ha atret un gran nombre de lectors, especialment en transports públics com ara metro i autobusos, on els viatgers poden consultar ràpidament les notícies i obtenir la informació més recent durant un trajecte curt.

2. Característiques de contingut

El contingut de "20 minuts" cobreix una àmplia gamma d'àmbits, com ara la política nacional i internacional, l'economia, la propietat immobiliària, el cinema, la cultura, els esports, la tecnologia, etc. Les característiques del seu contingut es poden resumir de la següent manera:

1. Sigues concís i clar

El mateix nom de "20 Minutes" reflecteix les característiques del seu contingut: concís i clar. Cada informe és relativament breu, normalment es completa en una o dues pàgines. Aquest disseny permet als lectors obtenir informació important de notícies en un curt període de temps, molt adequat per llegir en el camí d'anada i tornada de la feina.

2. Contingut ric

Tot i que cada reportatge és breu, el contingut de 20 Minutes és molt ric. Els seus informes cobreixen notícies d'actualitat en diversos camps, incloses notícies dures com ara la política interna i l'economia, així com notícies suaus com ara pel·lícules, cultura i esports. Aquesta configuració de contingut permet als lectors amb diferents interessos trobar contingut que els interessa al diari.

3. Mantenir-se al dia

El diari 20 Minutes actualitza el seu contingut cada dia per garantir que els lectors puguin rebre les últimes notícies i informació. Tant si es tracta d'esdeveniments importants a casa com a l'estranger o de notícies locals, 20 Minutes ho informarà tan aviat com sigui possible per garantir que els lectors no es perdin cap informació important.

4. Altament interactiu

20 Minutes interactua amb els lectors no només a través dels diaris impresos, sinó també a través del seu lloc web oficial i plataformes de xarxes socials. Els lectors poden deixar missatges, comentaris i fins i tot participar en debats sobre les notícies al lloc web. Aquest enfocament interactiu millora el sentit de participació dels lectors, fent de 20 Minutes no només un diari de notícies sinó també una comunitat de notícies.

3. Model de funcionament

El model de funcionament de "20 Minuts" es pot resumir com "gratuït + publicitat". El seu nucli és atraure un gran nombre de lectors proporcionant notícies gratuïtes d'alta qualitat i, a continuació, obtenir beneficis mitjançant ingressos publicitaris. Aquest model d'operació s'ha verificat àmpliament a tot el món, especialment a l'era d'Internet, on el model de notícies + publicitat gratuïta s'ha convertit en el principal mètode per obtenir beneficis per a molts mitjans de comunicació.

1. Distribució gratuïta

"20 Minutes" es distribueix gratuïtament cada dia en transport públic com ara metro i autobusos. Aquest mètode de distribució garanteix que el diari pugui arribar a un gran nombre de lectors potencials, sobretot en hora punta, quan el nombre de passatgers del metro i autobusos és enorme, la qual cosa proporciona un gran nombre de lectors potencials per a "20 Minuts".

2. Ingressos per publicitat

La principal font d'ingressos per a 20 Minutes és la publicitat. Com que el diari té un públic ampli i estable, els anunciants estan disposats a col·locar anuncis en 20 minuts per arribar a més clients potencials. A més, 20 Minutes també va col·locar anuncis a través del seu lloc web oficial i plataformes de xarxes socials, ampliant encara més l'abast dels anuncis.

3. Transformació digital

Amb la popularització d'Internet, cada cop més lectors comencen a obtenir notícies i informació a través dels canals digitals. Per adaptar-se a aquesta tendència, 20 Minutes també ha experimentat una transformació digital i ha llançat un lloc web oficial i una aplicació mòbil. A través d'aquests canals digitals, els lectors poden rebre les últimes notícies i informació en qualsevol moment i en qualsevol lloc, alhora que ofereixen 20 minuts amb més oportunitats publicitàries.

IV. Influència

No es pot subestimar la influència de 20 Minutes a França. Com a diari gratuït, té un públic ampli i estable, i la seva influència és encara més significativa, sobretot entre els treballadors de coll blanc i els joves urbans. Aquestes són algunes de les maneres en què 20 Minutens ens ha influït:

1. Lectorat

El públic de 20 Minutes es concentra principalment entre els treballadors urbans i els joves. Aquests lectors solen portar una vida ràpida i tenen una gran demanda de notícies i informació, però el seu temps és limitat. Mitjançant el seu contingut concís i clar i l'estratègia de distribució gratuïta, 20 Minutes ha atregut amb èxit aquest grup i es va convertir en una important font de notícies i informació per a ells.

2. Influència social

"20 Minutes" no és només un diari informatiu, sinó també un mitjà d'influència social. Els seus informes cobreixen un ampli ventall d'àrees, com ara punts d'interès social, polítiques públiques i protecció del medi ambient. Mitjançant informes i comentaris, 20 Minutes té un paper important en la formació i l'orientació de l'opinió pública.

3. Eficàcia de la publicitat

Com que 20 Minutes té un públic ampli i estable, la publicitat dels anunciants en 20 Minutes ha aconseguit resultats significatius. Especialment entre els treballadors de coll blanc urbans i els joves, la cobertura publicitària i la taxa de conversió són molt elevades, la qual cosa fa que "20 Minutes" sigui un dels mitjans preferits per als anunciants.

V. Direcció de Desenvolupament Futur

Amb la popularització d'Internet i el desenvolupament de la tecnologia digital, els models de funcionament dels mitjans de comunicació i les necessitats dels lectors estan canviant. En resposta a aquests canvis, 20 Minutes també està ajustant constantment la seva direcció de desenvolupament. Aquestes són algunes de les seves futures direccions de desenvolupament:

1. Transformació digital

A mesura que cada cop més lectors obtenen notícies i informació a través dels canals digitals, 20 Minutes també ha accelerat la seva transformació digital. Mitjançant el seu lloc web oficial i les aplicacions mòbils, els lectors poden rebre les últimes notícies i informació en qualsevol moment i en qualsevol lloc, la qual cosa també ofereix més oportunitats de publicitat durant 20 minuts. En el futur, 20 Minutes continuarà augmentant la seva inversió en canals digitals per millorar encara més la seva competitivitat en el mercat de notícies digitals.

2. Innovació de continguts

A mesura que les necessitats dels lectors es diversifiquen, 20 Minutes innova constantment el seu format de contingut. En el futur, "20 Minutes" prestarà més atenció a la diversitat i profunditat del seu contingut, i llançarà més reportatges especials, entrevistes en profunditat, notícies interactives i altres formats de contingut per satisfer les necessitats dels diferents lectors.

3. Interacció social

A mesura que les xarxes socials es fan més populars, la demanda d'interacció dels lectors també augmenta. En el futur, 20 Minutes prestarà més atenció a la interacció amb els lectors, millorarà el sentit de participació i pertinença dels lectors a través de plataformes de xarxes socials, fòrums en línia, etc., i millorarà encara més la seva influència i la seva adherència als usuaris.

4. Expansió internacional

El model d'èxit de 20 Minutes s'ha demostrat a França, i en el futur pot plantejar-se ampliar el seu model a altres països. Mitjançant l'expansió internacional, 20 Minutes pot ampliar encara més el seu mercat de lectors i publicitat i millorar la seva influència global.

VI. Conclusió

Com a diari gratuït líder a França, 20 Minutes ha atret amb èxit un gran nombre de lectors gràcies al seu model de posicionament i funcionament únics, i s'ha convertit en una força important en el mercat de notícies francès. Amb la popularització d'Internet i el desenvolupament de la tecnologia digital, 20 Minutes també està ajustant constantment la seva direcció de desenvolupament, millorant encara més la seva influència i competitivitat mitjançant la transformació digital, la innovació de continguts, la interacció social i l'expansió internacional. En el futur, 20 Minutes continuarà oferint als lectors notícies i informació d'alta qualitat i es convertirà en una força important als mercats de notícies francesos i fins i tot mundials.

<<:  Com és el Cagliari Football Club? Comentaris del club de futbol Cagliari i informació del lloc web

>>:  Com és el Brigham and Women's Hospital? Revisions i informació del lloc web de Brigham and Women's Hospital

Recomanar articles

Saps què causa les bosses als ulls?

A mesura que les persones s'acosten a la mitj...

Quines són les maneres correctes d'eliminar la pell morta dels peus?

Moltes persones tenen la pell morta als peus, i n...

Quina diferència hi ha entre el centre nerviós i el sistema nerviós central

Quina diferència hi ha entre el centre nerviós i ...

Quins aliments són bons per als pacients amb tumor cerebral?

Els pacients amb tumors cerebrals han de ser molt...

Quina és la causa de les taques blanques a la cara?

És probable que les taques blanques a la cara sig...

Medicament per augmentar els ganglis limfàtics, aquests fàrmacs són efectius

Si els ganglis limfàtics inflats són lleus, millo...

Quins són els nutrients essencials per al cos humà?

La vida humana requereix molts nutrients per mant...

Com rentar el suc de tomàquet?

A mesura que la qualitat de vida de les persones ...

Els caquis són rics en calories?

Els caquis en realitat tenen un valor nutricional...

Què he de fer si els meus dits es pelen estacionalment?

Les estacions no només afecten el desenvolupament...

Postura correcta per anar en bicicleta de muntanya

Les bicicletes de muntanya tenen molts avantatges...

Què tal MISAWA-MRD? MISAWA-MRD Revisió i informació del lloc web

Què és MISAWA-MRD? MISAWA-MRD és un lloc web d'...

Què he de fer si tinc mal de coll o amigdalitis?

Crec que tothom ha experimentat mal de coll En ge...

Quin és el percentatge normal d'alcalifils?

Parlant de cèl·lules alcalífiles, crec que moltes...