Què és el lloc web de NH Hotel Group? NH Hotels és la principal marca hotelera d'Espanya. NH Hotels és la principal marca hotelera d'Espanya. Des de la seva creació l'any 1976, ha conquerit contínuament turistes d'arreu del món amb els seus serveis d'alta qualitat. Lloc web: www.nh-hotels.com "Exploreu NH Hotel Group" Al vast món de la indústria hotelera, hi ha una perla brillant que brilla amb una llum única, i això és l'NH Hotel Group. Des de la seva fundació l'any 1976, NH Hotel Group ha estat com un viatger persistent, avançant constantment, deixant una profunda empremta a tot el món amb el seu servei d'alta qualitat, atraient innombrables turistes. 1. Origen de la marca i història de desenvolupament L'any 1976, NH Hotel Group va néixer a Espanya, una terra plena de passió i vitalitat. En aquell moment, el fundador, amb la seva passió i visió per la indústria hotelera, estava decidit a crear una experiència hotelera única. Partint d'un sol hotel, el grup ha anat emergint progressivament en el mercat hoteler espanyol amb la seva estricta recerca de la qualitat i una gran visió de les necessitats dels clients. Amb el temps, l'NH Hotel Group s'ha anat expandint. No només està satisfet amb el seu èxit al mercat nacional, sinó que també ha posat la mirada en l'ampli escenari internacional. Mitjançant una sèrie de dissenys estratègics i una gestió acurada, el grup ha obert gradualment molts hotels a Europa, Amèrica, Àsia i altres regions, formant una gran xarxa hotelera. L'obertura de cada nou hotel és una fita important en el desenvolupament de NH Hotel Group, que marca la seva determinació per ampliar contínuament els límits i perseguir l'excel·lència. Durant el seu desenvolupament, NH Hotel Group ha experimentat molts reptes i oportunitats. Davant els canvis del mercat i l'augment de la competència, el Grup sempre ha mantingut un esperit innovador i una actitud proactiva. Optimitza contínuament les instal·lacions i serveis de l'hotel i introdueix nous conceptes i tecnologies per satisfer les necessitats dels diferents grups de clients. És aquesta capacitat de canviar i innovar constantment la que permet a NH Hotel Group seguir sent invencible davant la ferotge competència del mercat. II. Característiques úniques de la marca 1. Servei d'alta qualitat NH Hotel Group és conegut pel seu servei d'alta qualitat. Des del moment en què els hostes entren a l'hotel, poden sentir la cura meticulosa. El personal de l'hotel acull tots els hostes amb entusiasme i professionalitat i els ofereix un servei personalitzat. Tant si es tracta del procediment de registre d'entrada eficient i ràpid, de la resposta oportuna a les diverses necessitats durant l'estada o del càlid comiat a la sortida, cada enllaç reflecteix la recerca definitiva del grup de la qualitat del servei. L'equip de servei de l'hotel ha rebut una formació rigorosa i té un ric coneixement professional i bones habilitats comunicatives. Són capaços d'entendre amb precisió les necessitats dels hostes i satisfer aquestes necessitats de la manera més adequada. Tant si es tracta d'oferir instal·lacions d'oficina còmodes i serveis de conferències pensats per a clients de negocis, com si es tracta d'organitzar activitats riques als voltants i un entorn d'allotjament còmode per als viatgers d'oci, NH Hotel Group pot fer-ho tot. 2. Diversos tipus d'habitacions i instal·lacions NH Hotel Group disposa d'una varietat de tipus d'habitacions per satisfer les necessitats dels diferents hostes. Des de les acollidores i còmodes habitacions estàndard fins a les luxoses i àmplies suites, cada tipus d'habitació està dissenyat i moblat amb cura. Les habitacions estan equipades amb instal·lacions modernes, com ara llits còmodes, internet sense fil d'alta velocitat, TV HD, minibar, etc., que ofereixen als hostes una experiència de vida còmoda i còmoda. A més de les instal·lacions bàsiques d'allotjament, l'hotel també disposa d'una sèrie d'equipaments públics complets. El gimnàs ofereix als hostes un lloc per fer exercici i està equipat amb equips de fitness avançats, que permeten mantenir uns bons hàbits de vida durant els seus viatges. La piscina és un lloc ideal per refrescar-se a l'estiu. L'aigua clara i l'entorn confortable permeten que la gent gaudeixi d'una estona de relax. A més, l'hotel també disposa de restaurants, bars i altres llocs per menjar, que ofereixen una gran varietat de menjar i begudes per satisfer el paladar dels hostes. 3. Cultura i filosofia de marca NH Hotel Group té una cultura i una filosofia de marca úniques. Defensa el valor "orientat a les persones" i se centra a crear un entorn d'allotjament càlid, còmode i còmode per als hostes. El grup es compromet a convertir cada hotel en un referent cultural local, de manera que els hostes no només puguin gaudir de serveis i instal·lacions d'alta qualitat durant la seva estada, sinó que també puguin experimentar profundament els costums i la cultura locals. Aquesta cultura de marca es reflecteix en tots els aspectes de l'hotel. Des de l'estil de decoració de l'hotel fins a l'actitud de servei del personal, s'incorporen elements culturals locals. Per exemple, en algunes ciutats amb patrimoni històric i cultural, el disseny de l'hotel es basarà en l'estil arquitectònic local i les característiques culturals per crear un ambient únic. Paral·lelament, l'hotel també celebrarà diverses activitats culturals, com exposicions d'art, actuacions populars, etc., per permetre als hostes entendre millor la cultura local i enriquir la seva experiència de viatge. III. Distribució dels hotels del Grup 1. Europa A Europa, NH Hotel Group té presència a diversos països i ciutats importants. Al Regne Unit, hi ha hotels situats al centre de Londres, que ofereix un transport convenient i està envoltat de moltes atraccions famoses i centres comercials. Els clients poden visitar fàcilment edificis emblemàtics com el Big Ben i el Tower Bridge, i gaudir de l'encant històric i cultural de la ciutat. L'hotel té una decoració interior elegant i unes instal·lacions completes, que ofereixen opcions d'allotjament còmodes per als viatgers de negocis i d'oci. A França, els hotels d'NH Hotel Group es troben a ciutats com París i Lió. Els hotels de París es troben a prop d'atraccions famoses com la Torre Eiffel, i podeu gaudir de la magnífica vista de la torre des de la finestra de l'habitació de l'hotel. L'hotel ofereix als hostes un nucli de transport convenient que els facilita explorar tots els racons de París. Els hotels de Lió atrauen els seus hostes amb el seu estil francès únic i les seves instal·lacions modernes, que els permeten gaudir d'una estona de relax en aquesta ciutat romàntica. A Espanya, NH Hotel Group és propietari de molts hotels. Madrid és la capital d'Espanya i NH Hotel Group té molts hotels aquí. Aquests hotels estan situats a diferents zones de la ciutat. Tant si es tracta d'hotels situats al centre comercial, que és convenient per als viatgers de negocis per viatjar i treballar; o hotels situats al barri històric, que permeten als hostes experimentar profundament l'antic encant de Madrid, poden oferir als hostes serveis d'alta qualitat i una experiència d'allotjament única. 2. Amèrica Als Estats Units, els hotels de NH Hotel Group es troben a ciutats importants com Nova York, Los Angeles i Miami. L'hotel de Nova York està situat al bulliciós districte de Manhattan, envoltat d'edificis de gran alçada i un fort ambient de negocis. Els hostes poden sentir l'encant únic d'aquesta metròpoli internacional aquí. Al mateix temps, les instal·lacions completes i els serveis d'alta qualitat que ofereix l'hotel els permeten descansar bé durant els seus intensos viatges. Els hotels de Los Angeles es troben a prop de centres de la indústria cinematogràfica i televisiva com Hollywood, que és molt atractiu per als hostes que estimen les pel·lícules i l'entreteniment. Hi ha nombrosos restaurants, bars i centres comercials al voltant de l'hotel, que ofereixen als hostes moltes opcions d'entreteniment. Els hotels de Miami atrauen un gran nombre de turistes amb les seves boniques platges i el seu clima càlid. Els hostes poden gaudir del sol i de la platja de l'hotel mentre gaudeixen dels còmodes serveis d'allotjament que ofereix l'NH Hotel Group. A Sud-amèrica, NH Hotel Group també té molts hotels a ciutats importants de països com el Brasil i l'Argentina. Aquests hotels ofereixen un allotjament còmode per a turistes locals i internacionals i promouen els intercanvis i el desenvolupament turístics entre les regions. 3. Àsia A Àsia, NH Hotel Group està ampliant gradualment la seva influència. Al Japó, hi ha hotels situats a ciutats com Tòquio i Osaka. Els hotels de Tòquio combinen elements tradicionals japonesos amb modernitat per oferir als hostes una experiència d'allotjament única. Al voltant de l'hotel hi ha nombroses botigues i opcions de menjar, que permeten als hostes experimentar la moda i la cultura alimentària del Japó. Els hotels d'Osaka són estimats pels hostes pel seu còmode transport i el seu servei càlid, que els permeten deixar bells records en aquesta vibrant ciutat. A Corea del Sud, els hotels de NH Hotel Group es troben a ciutats com Seül. Els hotels de Seül estan situats a la zona central de la ciutat, envoltats de nombroses atraccions turístiques i instal·lacions comercials. L'hotel ofereix als hostes unes condicions de viatge convenients. Al mateix temps, les seves modernes instal·lacions i serveis d'alta qualitat també permeten als hostes experimentar l'encant únic de Corea. NH Hotel Group també ha obert hotels a altres països i regions asiàtiques, com la Xina, Tailàndia, Singapur, etc. A la Xina, amb l'auge de la indústria turística, els hotels d'NH Hotel Group s'estan desplegant progressivament a les principals ciutats de la Xina, oferint més opcions d'allotjament de qualitat als turistes nacionals i estrangers i fomentant els intercanvis i la cooperació entre la Xina i el mercat turístic internacional. IV. Servei i experiència del client 1. Procés de reserva i registre NH Hotel Group ofereix als hostes un canal de reserves convenient. Els hostes poden fer reserves en línia a través del lloc web oficial del grup www.nh-hotels.com. La interfície del lloc web és senzilla i clara, i el funcionament és còmode i ràpid. Durant el procés de reserva, els hostes poden triar l'hotel, el tipus d'habitació, la data d'entrada, la data de sortida i altra informació segons les seves necessitats. També poden veure la introducció detallada de l'hotel, les instal·lacions i l'equipament, i les ressenyes d'altres hostes per fer una elecció més precisa. A més de les reserves en línia, els hostes també poden comunicar-se directament amb el personal d'atenció al client de l'hotel fent reserves per telèfon. El personal d'atenció al client respondrà amb entusiasme les preguntes dels hostes i els ajudarà a completar els procediments de reserva. Quan els hostes arribin a l'hotel per registrar-se, el personal de recepció de l'hotel els rebrà amb eficàcia i entusiasme. Facturaran ràpidament els hostes, expediran targetes d'habitació i proporcionaran informació detallada sobre les instal·lacions i els serveis de l'hotel, així com sobre l'entorn i les atraccions dels voltants, perquè els hostes es puguin familiaritzar amb l'entorn de l'hotel i sentir la calor de casa en el menor temps possible. 2. Serveis durant l'estada Durant l'estada, l'equip de servei de l'NH Hotel Group sempre prestarà atenció a les necessitats dels hostes. El personal del servei d'habitacions netejarà i endreçarà l'habitació amb regularitat per garantir que l'habitació estigui sempre neta i còmoda. Canviaran llençols i tovalloles, reposaran articles de tocador, etc. per oferir als hostes un espai de vida net i càlid. Si els hostes tenen alguna necessitat especial, com ara mantes addicionals, llits supletoris, etc., només cal que truqueu al número de servei d'habitacions i el personal de servei respondrà immediatament i proporcionarà assistència oportuna. El servei de menjador de l'hotel també és excel·lent. El restaurant ofereix una carta rica i variada, que inclou especialitats locals i plats internacionals. Els xefs preparen amb cura cada plat per garantir que els hostes puguin gaudir d'un menjar deliciós. El personal de servei del restaurant atendrà els hostes amb amabilitat i atenció, i oferirà suggeriments raonables basats en els seus gustos i necessitats, permetent que els hostes gaudeixin d'una experiència gastronòmica agradable. A més, l'hotel també ofereix als seus hostes una varietat de serveis de valor afegit. Per exemple, els clients de negocis poden gaudir de l'ús gratuït de les sales de conferències, l'accés a Internet d'alta velocitat i altres serveis per facilitar les seves activitats empresarials a l'hotel. Per als viatgers d'oci, l'hotel pot organitzar algunes activitats turístiques dels voltants, com ara visites turístiques de la ciutat, experiència cultural, etc., perquè els hostes puguin entendre millor els costums locals i enriquir la seva experiència de viatge. 3. Feedback dels clients i millora contínua NH Hotel Group dóna molta importància als comentaris dels clients i els considera una base important per millorar la qualitat del servei. Després de la sortida, els hostes poden avaluar i oferir comentaris sobre els serveis de l'hotel de diverses maneres. El lloc web oficial del grup té una secció especial de ressenyes on els hostes poden descriure amb detall la seva experiència d'estada i assenyalar-ne els avantatges i els inconvenients. L'hotel també convidarà els hostes a fer comentaris per correu electrònic, missatges de text, etc. per tal d'entendre les opinions dels hostes de manera oportuna. L'hotel organitzarà i analitzarà acuradament els comentaris dels hostes. Si es tracta d'una revisió positiva, l'hotel continuarà mantenint i desenvolupant els avantatges del servei rellevants; si es tracta d'una opinió o suggeriment negatiu, l'hotel realitzarà un estudi aprofundit del problema i prendrà les mesures de millora corresponents. Per exemple, si un hoste es queixa que una determinada instal·lació de l'habitació no és perfecta, l'hotel l'actualitzarà i l'actualitzarà de manera oportuna; si un hoste expressa la seva preocupació per l'actitud del personal de servei, l'hotel reforçarà la formació dels empleats i millorarà els nivells de servei. En recollir constantment els comentaris dels clients i fer millores contínues, NH Hotel Group sempre pot mantenir la seva posició de lideratge en qualitat de servei i oferir als hostes serveis millors i més atents. V. Responsabilitat Social del Grup 1. Protecció del Medi Ambient NH Hotel Group compleix activament la seva responsabilitat social de protecció del medi ambient. Durant la construcció i l'explotació de l'hotel, el grup se centra en l'ús de materials respectuosos amb el medi ambient i equips d'estalvi energètic. El disseny arquitectònic de molts hotels té en compte plenament la il·luminació i la ventilació naturals, reduint la dependència de la il·luminació artificial i de l'aire condicionat, i així reduir el consum d'energia. L'hotel també utilitzarà productes de neteja respectuosos amb el medi ambient per reduir la contaminació del medi ambient. Al mateix temps, NH Hotel Group anima els hostes a participar en accions de protecció del medi ambient. Per exemple, es col·loquen targetes de recordatori de protecció del medi ambient a l'habitació per animar els hostes a reduir l'ús d'articles d'un sol ús, com ara raspalls de dents d'un sol ús, pintes, etc. L'hotel també proporcionarà una guia detallada sobre la classificació d'escombraries per ajudar els hostes a desenvolupar hàbits de vida respectuosos amb el medi ambient. Mitjançant aquestes iniciatives, NH Hotel Group ha fet contribucions positives a la protecció del medi ambient i ha liderat la tendència de desenvolupament verd en la indústria hotelera. 2. Participació de la comunitat Els hotels del Grup participen activament en les activitats de la comunitat local. L'hotel cooperarà amb organitzacions benèfiques locals, escoles i altres organitzacions per dur a terme diverses activitats benèfiques. Per exemple, fer sopars benèfics per recaptar fons per als nens de les zones pobres; oferir oportunitats de pràctiques a les escoles locals per cultivar talents joves; organitzant activitats de voluntariat per ajudar els grups vulnerables de la comunitat, etc. Mitjançant aquestes activitats de compromís comunitari, NH Hotel Group no només reforça els seus vincles amb la comunitat local, sinó que també contribueix positivament al desenvolupament de la comunitat. Al mateix temps, aquestes activitats també han millorat la imatge social de l'hotel i han guanyat el reconeixement i el respecte dels residents i hostes locals. 3. Desenvolupament i cura dels empleats NH Hotel Group concedeix una gran importància al desenvolupament i cura dels seus empleats. El Grup ofereix als empleats nombroses oportunitats de formació per ajudar-los a millorar les seves habilitats professionals i la seva qualitat global. Ja siguin nous empleats o empleats amb experiència, poden continuar aprenent i creixent a través de diversos cursos de formació. El contingut de la formació cobreix la gestió hotelera, les habilitats de servei, les habilitats lingüístiques i altres aspectes, perquè els empleats puguin adaptar-se millor als requisits laborals i oferir als hostes serveis d'alta qualitat. A més, el Grup també presta atenció a la conciliació de la vida laboral i familiar dels empleats i els proporciona un bon entorn laboral i beneficis assistencials. L'hotel organitza regularment activitats per als empleats, com ara team building, festes d'aniversari dels empleats, etc., per millorar la cohesió i el sentiment de pertinença entre els empleats. Al mateix temps, el Grup també ofereix als empleats salaris competitius i un sistema integral de benestar, que els permet sentir que els seus esforços són reconeguts i recompensats. Mitjançant el desenvolupament i la cura dels seus empleats, NH Hotel Group ha construït una força de treball dinàmica i de gran qualitat, posant una base sòlida per al desenvolupament continuat del grup. VI. Perspectives de futur 1. Expansió i innovació del mercat Amb el desenvolupament continu de la indústria turística global, NH Hotel Group continuarà augmentant els seus esforços en l'expansió del mercat. En el futur, el grup té previst obrir nous hotels en mercats més emergents per ampliar encara més la seva xarxa hotelera global. Especialment a regions com Àsia i Àfrica, amb desenvolupament econòmic i millora del nivell de vida de la gent, el mercat turístic té un gran potencial. NH Hotel Group aprofitarà aquestes oportunitats per oferir serveis d'allotjament d'alta qualitat als turistes locals i internacionals. Al mateix temps, el Grup continuarà innovant i llançant més productes i serveis que responguin a la demanda del mercat. Per exemple, amb l'avenç continu de la tecnologia, els hotels poden introduir instal·lacions i serveis més intel·ligents, com ara sistemes intel·ligents de control d'habitacions, equips de registre d'autoservei, etc., per oferir als hostes una experiència més còmoda i eficient. A més, el grup també pot desenvolupar alguns hotels temàtics especials, com ara hotels temàtics culturals, hotels temàtics d'art, etc., per satisfer les necessitats d'allotjament personalitzat dels hostes. 2. Aprofundiment del desenvolupament sostenible Pel que fa al desenvolupament sostenible, NH Hotel Group continuarà aprofundint en les seves iniciatives de protecció del medi ambient. En el futur, el grup augmentarà encara més la inversió en tecnologies i equips de protecció del medi ambient per millorar contínuament l'eficiència energètica i la taxa de reciclatge de recursos de l'hotel. Per exemple, adoptar tecnologies d'energies renovables més avançades com l'energia solar i l'eòlica per reduir la dependència de l'energia tradicional; desenvolupar i aplicar nous materials respectuosos amb el medi ambient per reduir l'impacte ambiental durant la construcció i l'explotació de l'hotel. Paral·lelament, el grup reforçarà la difusió i promoció del concepte de desenvolupament sostenible i orientarà els convidats i empleats a participar en accions de protecció del medi ambient. Amb la realització d'activitats d'educació ambiental i l'establiment de mecanismes de recompensa ambiental, animem els hostes a desenvolupar hàbits respectuosos amb el medi ambient durant la seva estada, i animem els empleats a presentar activament suggeriments de protecció del medi ambient i idees innovadores, creant així un bon ambient perquè tots els empleats participin en el desenvolupament sostenible. 3. Millorar la influència de la marca NH Hotel Group es comprometrà a millorar la influència de la marca i crear una imatge de marca més destacada. El grup farà que més gent entengui i reconegui NH Hotel Group millorant contínuament la qualitat del servei, reforçant la publicitat i la promoció de la marca. Pel que fa a la promoció de la marca, el Grup augmentarà els seus esforços de promoció a les xarxes socials, plataformes de viatges en línia i altres canals, i utilitzarà anàlisis de big data i altres mitjans per impulsar amb precisió la informació de la marca a grups de clients orientats. Al mateix temps, el grup també se centrarà a construir la reputació de la marca i guanyar-se la confiança i els elogis dels clients oferint productes i serveis d'alta qualitat. La bona reputació de la marca ajudarà a atraure més hostes a triar NH Hotel Group i millorarà encara més la quota de mercat i el coneixement de la marca del grup. A més, el Grup també pot cooperar amb altres marques conegudes per dur a terme activitats conjuntes de màrqueting i aprofitar la influència dels seus socis per ampliar l'abast de les seves pròpies marques. En definitiva, des de la seva creació l'any 1976, NH Hotel Group ha aconseguit èxits notables en la indústria hotelera global amb els seus serveis d'alta qualitat, les característiques de marca úniques i l'esperit d'innovació contínua. Des de l'origen i desenvolupament de la marca fins a la distribució dels seus hotels, des del servei i l'experiència del client fins al compliment de les responsabilitats socials, NH Hotel Group ha demostrat la seva força i encant a tot arreu. De cara al futur, el grup continuarà fent esforços en l'expansió del mercat, el desenvolupament sostenible i la millora de la marca, seguirà escrivint capítols gloriosos i oferirà una experiència d'allotjament de millor qualitat i inoblidable als turistes globals. Tant si es tracta d'un viatge de negocis com d'unes vacances d'oci, NH Hotel Group sempre serà una opció de confiança per als viatgers. Continuarà acompanyant la gent per deixar bells records en els seus viatges, presenciar els costums i els intercanvis culturals arreu del món i convertir-se en una estrella brillant de la indústria hotelera que mai s'esvaeix. En els propers dies, s'espera que NH Hotel Group continuï liderant la tendència del sector, contribueixi més al desenvolupament de la indústria hotelera global i faci sentir al món l'encant únic i l'excel·lent qualitat de les marques hoteleres espanyoles. La història d'NH Hotel Group continua. Com un ballarí dinàmic, balla a l'escenari de la indústria hotelera i continua interpretant capítols meravellosos. Cada progrés i cada nou assoliment encarna la saviesa i la suor de tots els empleats del grup, i també comporta les expectatives i la confiança d'innombrables convidats. Crec que en el futur, NH Hotel Group afrontarà els reptes amb una actitud més positiva, crearà més brillantor i aportarà nova vitalitat al pròsper desenvolupament de la indústria turística global. Continuarà defensant la filosofia "orientada a les persones" i crearà una casa càlida i còmoda lluny de casa per als hostes. Ja sigui al centre d'una ciutat bulliciosa o en una tranquil·la ciutat costanera, la presència d'NH Hotel Group es convertirà en un paisatge preciós durant el vostre viatge. Continuarà prestant atenció als canvis en les necessitats dels hostes, optimitzant contínuament els detalls del servei i millorant l'experiència del client, de manera que tots els hostes que s'allotgin a l'hotel puguin sentir una cura i una atenció meticuloses. NH Hotel Group continuarà inflexible en el camí del desenvolupament sostenible. Respondrà activament a la crida mundial de protecció del medi ambient, explorarà i aplicarà contínuament tecnologies i mesures de protecció ambiental més avançades i contribuirà amb la seva pròpia força a protegir el nostre planeta natal. Al mateix temps, el grup transmetrà els conceptes de protecció del medi ambient als hostes a través de diversos mitjans, guiarà més persones perquè participin en accions de protecció del medi ambient i crearà conjuntament un món més verd i millor. A mesura que el mercat segueixi canviant i la competència es fa cada cop més ferotge, NH Hotel Group mantindrà una visió aguda i un pensament innovador. Seguirà de prop les tendències del sector, ajustarà el seu disseny estratègic de manera oportuna i llançarà més productes i serveis que compleixin la demanda del mercat. Tant si es tracta de serveis personalitzats personalitzats com d'una experiència hotelera intel·ligent, NH Hotel Group serà prou valent per intentar avançar per oferir sorpreses i satisfacció sense precedents als hostes. Millorar la influència de la marca també és un objectiu important per al desenvolupament futur de NH Hotel Group. El grup augmentarà els seus esforços en la promoció de la marca i farà que la imatge de marca d'NH Hotel Group estigui profundament arrelada al cor de la gent mitjançant mètodes de màrqueting diversificats i contingut de marca d'alta qualitat. Establirà una connexió emocional més estreta amb els hostes i es convertirà en la seva parella fidel durant el seu viatge. Al mateix temps, el grup participarà activament en els intercanvis i la cooperació de la indústria i treballarà amb altres marques destacades per promoure el desenvolupament de la indústria hotelera i millorar la qualitat i el nivell de tota la indústria. Pel que fa a la formació del talent, NH Hotel Group continuarà augmentant la inversió per oferir als empleats un espai de desenvolupament més ampli i recursos de formació rics. Cultivarà un equip de talents amb visió internacional, qualitats professionals i esperit innovador, aportant una sòlida garantia de talent per al desenvolupament sostenible del grup. Els empleats són l'actiu més valuós del grup. NH Hotel Group continuarà preocupant-se pel creixement i desenvolupament dels seus empleats, permetent a cada empleat adonar-se del seu propi valor al grup i crear un futur millor junts. Mirant enrere a la història de desenvolupament d'NH Hotel Group, veiem una gloriosa trajectòria d'una marca des del seu naixement fins al creixement, i des del país fins a l'internacional. De cara al futur, tenim motius per creure que NH Hotel Group continuarà escrivint la seva pròpia història llegendària. Aportarà experiències més meravelloses als turistes globals amb millors serveis, conceptes de desenvolupament més ecològics i productes i serveis més innovadors. En el brillant cel estrellat de la indústria hotelera, NH Hotel Group brillarà encara més, es convertirà en un referent i model per a la indústria i liderarà la indústria hotelera cap a un demà millor. Es convertirà en la marca preferida en el cor dels viatgers globals. Siguin on es trobin, sempre que s'embarquin en un viatge, NH Hotel Group els proporcionarà un lloc còmode, segur i càlid per allotjar-se. Aquesta marca representa no només una sèrie d'hotels, sinó també una actitud de vida i una recerca incansable de qualitat i bellesa. NH Hotel Group continuarà oferint aquesta calidesa i bellesa a tot el món, permetent a tots els hostes sentir la calidesa i la comoditat de casa durant els seus viatges i deixant enrere records inoblidables. En els propers anys, NH Hotel Group s'enfrontarà a molts reptes, però amb la seva forta força de marca, un excel·lent equip directiu i l'esforç conjunt de tots els empleats, crec que serà capaç de superar les dificultats i seguir avançant. Continuarà aportant la seva saviesa i força al desenvolupament de la indústria hotelera global i promourà que la indústria es desenvolupi en una direcció més estandarditzada, professional i de qualitat. El futur d'NH Hotel Group està ple de possibilitats infinites. És com un vaixell enorme que salpa, trencant les ones del vast oceà. Sota la seva guia, el futur de la indústria hotelera serà més emocionant i el viatge dels viatgers globals serà millor gràcies a NH Hotel Group. Esperem que NH Hotel Group creï més glòria i escrigui un capítol més magnífic en el futur. Continuarà explorant zones desconegudes, obrint nous mercats i aportant experiències d'allotjament úniques als hostes de diferents orígens culturals. Tant si es tracta d'un hotel temàtic que integra característiques culturals locals com d'un hotel intel·ligent amb un sentit tecnològic modern, NH Hotel Group s'atreveix a experimentar per satisfer les necessitats cada cop més diverses dels hostes. Pel que fa al servei, NH Hotel Group continuarà buscant l'excel·lència. Millorarà la consciència del servei i les habilitats professionals dels empleats mitjançant una gestió i una formació més refinada, assegurant que tots els hostes puguin gaudir d'un servei més enllà de les expectatives. Des del moment en què es reben els hostes fins a cada detall després de sortir de l'hotel, NH Hotel Group ho gestionarà amb cura perquè els hostes se sentin acuradament cuidats. Pel que fa a la construcció de marca, NH Hotel Group reforçarà encara més la seva imatge de marca. Millorarà la reputació i la influència social de la marca participant en més activitats de benestar social i donant suport a empreses culturals i artístiques. Al mateix temps, el grup reforçarà la interacció amb els convidats, escoltarà la seva veu a través de les xarxes socials, sistemes de membres i altres canals, millorarà i optimitzarà contínuament els serveis de la marca i farà que els convidats es converteixin en seguidors i comunicadors fidels de la marca. El desenvolupament sostenible segueix sent una de les estratègies fonamentals per al desenvolupament futur de NH Hotel Group. Continuarà augmentant la inversió en investigació, desenvolupament i aplicació de tecnologies de protecció del medi ambient, i explorarà més nous mètodes i maneres d'estalviar energia i reduir les emissions. Per exemple, desenvolupar sistemes de gestió energètica més eficients per aconseguir un control precís i una utilització òptima de l'energia de l'hotel; promoure l'ús de materials respectuosos amb el medi ambient i recursos renovables per reduir els impactes negatius sobre el medi ambient. A més, el Grup participarà activament en iniciatives globals de desenvolupament sostenible i treballarà amb socis de la indústria per promoure la transformació ecològica de la indústria hotelera. Pel que fa a la formació del talent, NH Hotel Group construirà un sistema de formació del talent més complet. Cooperarà amb universitats, institucions de formació professional, etc. per dur a terme programes de formació de talent personalitzats per dotar al grup de més talents amb coneixements professionals i capacitats innovadores. Al mateix temps, el Grup també oferirà als empleats abundants oportunitats de desenvolupament professional i canals de promoció, animant els empleats a desafiar-se constantment a si mateixos i a aconseguir una situació de valor personal i desenvolupament del Grup de benefici mutu. Amb el ràpid desenvolupament de la tecnologia, NH Hotel Group adoptarà activament les noves tecnologies per oferir als hostes una experiència d'allotjament més còmoda i intel·ligent. Per exemple, s'introdueix la tecnologia de reconeixement facial per aconseguir un registre d'entrada i sortida ràpids, s'utilitzen sistemes d'habitacions intel·ligents per permetre als hostes controlar l'equip de l'habitació mitjançant telèfons mòbils i es proporcionen serveis d'experiència de realitat virtual o de realitat augmentada, que permeten als hostes apreciar la cultura i les atraccions locals mentre estan a l'hotel. Pel que fa a l'expansió del mercat, NH Hotel Group continuarà centrant-se en les oportunitats de desenvolupament als mercats emergents. Especialment en algunes zones amb rics recursos turístics però amb serveis hotelers relativament febles, el grup augmentarà la inversió per obrir més hotels d'alta qualitat per cobrir el buit del mercat. Al mateix temps, el grup reforçarà la cooperació amb empreses turístiques locals, departaments governamentals, etc. per promoure conjuntament el desenvolupament del turisme local. NH Hotel Group té un futur brillant. Brillarà a la indústria hotelera global amb passos més decidits, un pensament més innovador i millors serveis. Es convertirà en un líder en la indústria hotelera global, oferint als viatgers experiències d'allotjament inigualables i fent més contribucions a la promoció de la prosperitat i el desenvolupament de la indústria turística global. Ja sigui avui o en el futur, NH Hotel Group serà una perla brillant a la indústria hotelera, brillant amb un encant i una brillantor únics. Continuarà liderant les tendències del sector i promoure la innovació i el canvi en la indústria hotelera. Mitjançant esforços contínues i persecució inigualable, NH Hotel Group aportarà més sorpreses i tocs als viatgers mundials i es convertiran en una part indispensable del seu viatge. Crec que en els propers dies, NH Hotel Group continuarà escrivint brillantor, creant la seva pròpia llegenda i deixarà que el món assisteixi als seus èxits destacats i potencial il·limitat a la indústria hotelera. Construirà hotels icònics a tot el món, que es convertiran en la targeta de visita de la ciutat i la fita turística. Cada hotel NH portarà les característiques culturals locals i el patrimoni històric, alhora que incorporarà elements moderns i de moda per crear una experiència d’allotjament única per als clients. En termes de restauració, NH Hotel Group continuarà millorant la qualitat de la seva cuina. Reunirà xefs superiors de tot el món per crear un menú ric i divers per satisfer les necessitats del gust dels diferents convidats. Des de l’exquisida cuina occidental fins a autèntiques delícies locals, des de postres creatives fins a begudes especials, els restaurants de NH Hotel es convertiran en un paradís per als amants dels aliments. El grup també reforçarà la cooperació amb els proveïdors locals per assegurar la frescor i la qualitat dels ingredients. En establir un sistema sostenible de la cadena de subministrament, donem suport al desenvolupament de les indústries de l’agricultura i dels aliments locals i proporcionem als clients opcions d’aliments saludables i verds. En termes d’experiència del client, NH Hotel Group prestarà més atenció al servei personalitzat. Utilitzarà l’anàlisi de dades grans i la tecnologia d’intel·ligència artificial per obtenir una comprensió en profunditat de les preferències i necessitats dels clients i proporcionarà als clients solucions de servei a mida. Tant si es tracta d’organitzar serveis de conferències exclusius per a negocis com a preparar productes per a nens reflexius per als viatgers familiars, NH Hotel Group s’encarregarà de tot. Al mateix temps, el grup també reforçarà la creació de l’ambient cultural de l’hotel. En acollir diverses activitats culturals, exposicions d’art, actuacions musicals, etc., els clients poden sentir l’ambient cultural fort a l’hotel i enriquir el seu món espiritual. En termes de responsabilitat social, NH Hotel Group continuarà complint activament les seves obligacions com a ciutadà corporatiu. Augmentarà el seu suport a l’educació, donarà llibres, equips d’ensenyament, etc. a les escoles de les zones pobres i ajudarà a millorar les condicions educatives. Al mateix temps, el grup també prestarà atenció a la protecció ambiental i al desenvolupament sostenible, participarà activament en activitats de benestar públic com la aforestació i la protecció marina i contribuiran a protegir el nostre planeta domèstic. Amb l’arribada de l’era digital, NH Hotel Group accelerarà el ritme de la transformació digital. Establirà un sistema de màrqueting digital més complet per promoure amb precisió productes i serveis hotelers a través de canals com les xarxes socials i les plataformes de viatges en línia per atraure més convidats. Al mateix temps, el grup també utilitzarà tecnologia digital per millorar l’eficiència operativa de l’hotel i realitzar una gestió intel·ligent, com ara sistemes de control d’habitacions intel·ligents, terminals d’autoservei, etc., per proporcionar als clients una experiència de servei més convenient. En termes de construcció d’equips de talent, NH Hotel Group se centrarà en el cultiu de talents amb visió internacional i capacitats de comunicació intercultural. En dur a terme programes d’intercanvi internacional i organitzar els empleats per participar en cursos de formació internacional, ampliem els horitzons dels empleats i millorem la seva qualitat global. Al mateix temps, el grup reforçarà la creació de la cultura corporativa, crearà un ambient de treball positiu, unit i col·laboratiu i millorarà el sentit de la pertinença i la lleialtat dels empleats. NH Hotel Group continuarà defensant primer la filosofia de la qualitat i el servei perseguirà l'excel·lència constantment. Continuarà brillant a la indústria hotelera mundial, aportarà records més meravellosos als clients i aportarà més contribucions per promoure el desenvolupament de la indústria hotelera. Crec que en el futur, NH Hotel Group crearà resultats encara més brillants i es convertirà en un model i exemple a la indústria hotelera global. Continuarà passant per si mateix i desafiarà els seus límits per aconseguir que els clients tinguin una experiència d’allotjament sense precedents. Ja sigui a l’estil de disseny d’hotels o al contingut i a la qualitat del servei, NH Hotel Group sempre mantindrà la seva posició líder i liderarà la tendència del desenvolupament de la indústria. En el futur disseny hoteler, NH Hotel Group prestarà més atenció a la naturalesa científica i de futur de la selecció de llocs. Farà arranjaments precoços en algunes destinacions turístiques emergents i els punts de comunicació de desenvolupament econòmic per aprofitar les oportunitats de mercat. Per exemple, amb la millora contínua de la infraestructura i el desenvolupament gradual dels recursos turístics en algunes regions, NH Hotel Group obrirà nous hotels de manera puntual per injectar nova vitalitat en el desenvolupament del turisme local. Al mateix temps, el grup també reforçarà la millora i la renovació dels hotels existents. Mantingueu el vostre hotel fresc i competitiu renovant i actualitzant regularment les seves instal·lacions. L’actualització i la renovació no només inclou la millora de les instal·lacions de maquinari, com ara substituir els llits més còmodes i l’actualització d’equips intel·ligents, sinó que també inclou l’optimització de serveis de programari, com millorar la qualitat del servei dels empleats i millorar els mecanismes de retroalimentació dels clients. En termes de cooperació de marca, NH Hotel Group ampliarà activament les seves col·laboracions. Realitzarà la cooperació transfronterera amb altres marques conegudes, com ara la cooperació amb les marques de moda per llançar productes hotelers co-marca i cooperar amb empreses tecnològiques per crear experiències d’hotels intel·ligents. Mitjançant la cooperació transfronterera, NH Hotel Group és capaç d’integrar recursos de totes les parts per proporcionar als clients una experiència de servei més diversificada i personalitzada, alhora que milloren la visibilitat i la influència de la marca. En termes de programes de fidelització dels clients, NH Hotel Group continuarà optimitzant -los i millorant -los. Llançarà beneficis més atractius per a membres, com ara la redempció de punts, les actualitzacions prioritàries, el check-out tardà, etc., per animar els clients a convertir-se en membres lleials del grup. Al mateix temps, el grup també utilitzarà l’anàlisi de dades per comprendre els hàbits i necessitats de consum dels membres, proporcionar als membres serveis personalitzats i activitats de màrqueting més precises i millorarà l’adherència entre els membres i el grup. En el camí cap al desenvolupament sostenible, NH Hotel Group continuarà augmentant la inversió i la innovació. Explorarà més tecnologies i mètodes per a la conservació d’energia i la reducció d’emissions, com ara l’ús de sistemes fotovoltaics solars, tecnologia de bomba de calor de font mòlta, etc., per aconseguir l’autosuficiència i el subministrament verd d’energia hotelera. Al mateix temps, el grup reforçarà la gestió i el reciclatge dels recursos hídrics per reduir els residus d’aigua. A més, NH Hotel Group participarà activament en la formulació i la promoció dels estàndards de la indústria. Aportarà la saviesa i la força al desenvolupament sostenible de la indústria hotelera amb la seva rica experiència i resultats pràctics destacats. En cooperar amb associacions de la indústria, departaments governamentals, etc., promourem la indústria per formar normes i normes de desenvolupament sostenible més completes i conduirem a tota la indústria a desenvolupar -se en una direcció verda, respectuosa amb el medi ambient i sostenible. En termes de formació de talent, NH Hotel Group construirà un equip de talent de gran qualitat i innovador. Atreurà més talents amb pensament innovador i habilitats professionals per unir -se al grup i injectar una nova vitalitat al desenvolupament del grup. Al mateix temps, el grup animarà els empleats a dur a terme pràctiques innovadores, proporcionar als empleats suport i recursos per a projectes innovadors i cultivarà les capacitats d’innovació dels empleats i l’esperit emprenedor. A mesura que el mercat turístic continuï segment i diversificant -se, NH Hotel Group llançarà més productes hotelers dirigits a diferents segments de mercat. Per exemple, orientar-nos al mercat de viatges de pares i fills, construïm hotels temàtics pares-fills i proporcionem una varietat d’instal·lacions recreatives dels nens i activitats de pares-fill; Dirigint-nos al mercat de viatges de negocis de gamma alta, llançem suites empresarials de luxe equipades amb instal·lacions empresarials de primer nivell i serveis empresarials personalitzats; Dirigint-nos al mercat de motxillers i juvenils, oferim opcions d’allotjament a l’estil d’hostal juvenil assequibles i vibrants. NH Hotel Group continuarà jugant un paper principal en la indústria hotelera mundial, proporcionant als clients experiències d'allotjament innovadores, innovadores i sostenibles. Continuarà adaptant -se als canvis del mercat, assolir els reptes, crear èxits més brillants, convertir -se en una empresa de referència a la indústria hotelera global i fer una contribució indeleble a la promoció de la prosperitat i el desenvolupament de la indústria turística global. Crec que en els propers dies, NH Hotel Group avançarà cap a un nou viatge amb una actitud més amb esperit i escriurà un capítol més vistós. Continuarà explorant els límits de la indústria hotelera i aporta més novetats i sorpreses als clients. Tant si es tracta d’aplicar la tecnologia de realitat virtual a l’experiència hotelera com si col·laboren amb artistes locals per crear un espai d’art únic, NH Hotel Group serà agosarat per experimentar i crear una experiència d’allotjament única per als clients. En termes d’operació i gestió de l’hotel, NH Hotel Group introduirà conceptes de gestió més avançats i mitjans tècnics. Utilitzarà anàlisis de grans dades per optimitzar els processos de funcionament de l’hotel, millorar l’eficiència operativa i reduir els costos operatius. Analitzant les dades de reserva dels convidats, el comportament del consum, etc., el grup pot fer una assignació de recursos i preparacions de serveis amb antelació per proporcionar serveis més precisos i eficients. Al mateix temps, el grup també reforçarà la gestió i l’optimització de la cadena de subministrament. En establir relacions cooperatives a llarg termini i estables amb proveïdors d’alta qualitat, assegurem l’estabilitat de qualitat i subministrament dels materials necessaris per l’hotel. Al mateix temps, el grup promourà el desenvolupament sostenible de la cadena de subministrament i animarà els proveïdors a adoptar materials respectuosos amb el medi ambient i mètodes de producció sostenibles per reduir l’impacte sobre el medi ambient. En termes d’atenció al client, NH Hotel Group millorarà encara més el nivell de perfeccionament del servei. Proporcionarà als clients detalls de servei més íntims i reflexius, des de la selecció d’aromateràpia a les habitacions fins a la combinació personalitzada de begudes de benvinguda, des de serveis de despertar personalitzats fins a recomanacions de guia de viatges personalitzades. Cada enllaç reflectirà la cura del grup per als convidats. El grup també reforçarà la formació dels empleats per millorar la consciència i la professionalitat del servei dels empleats. Mitjançant formació i avaluació regular, ens assegurem que els nostres empleats puguin dominar les habilitats del servei i proporcionar serveis als clients amb entusiasme i professionalitat. Al mateix temps, el grup establirà un mecanisme d’incentiu complet dels empleats per animar els empleats a proporcionar serveis de qualitat activament als clients i a felicitar i premiar els empleats amb un rendiment excel·lent. En termes de comunicació de marca, NH Hotel Group adoptarà diversos canals i mètodes de comunicació. A més de les activitats tradicionals de publicitat i relacions públiques, el grup augmentarà la inversió en canals emergents com les xarxes socials i les plataformes de vídeo curtes. Creant contingut interessant i atractiu, podeu mostrar les característiques i l’encant del vostre hotel i cridar més l’atenció dels possibles clients. Al mateix temps, el grup animarà els clients a compartir les seves experiències d’allotjament a les xarxes socials i a ampliar la influència de la marca a través del boca a boca. En termes de responsabilitat social, NH Hotel Group continuarà parant atenció als problemes socials i compleix activament les seves responsabilitats socials. Augmentarà el seu suport a les empreses de benestar públic i participarà en activitats de benestar públic en els camps de l’alleujament de la pobresa, la protecció del medi ambient i l’educació. Per exemple, el grup pot cooperar amb els agricultors de les zones pobres per dur a terme projectes de contractació de productes agrícoles i assistència agrícola per ajudar els agricultors a augmentar els seus ingressos i a enriquir -se; organitzar els empleats per participar en activitats d’aforestació per contribuir a millorar l’entorn ecològic; Doneu ordinadors, llibres i altres subministraments d’aprenentatge a les escoles en zones pobres per donar suport al desenvolupament de l’educació. A mesura que la competència de la indústria es faci cada cop més ferotge, NH Hotel Group continuarà millorant la seva competitivitat bàsica. Augmentarà la inversió en investigació i desenvolupament i innovació i explorarà nous models de productes i serveis hotelers. Per exemple, desenvolupar sistemes d’habitacions intel·ligents, serveis d’experiència en realitat virtual, hotels temàtics de salut i benestar, etc. per satisfer les necessitats cada cop més diverses dels convidats. Al mateix temps, el grup reforçarà la creació de marques i millorarà la reputació i la fidelització de la marca. Proporcionant productes i serveis d’alta qualitat, podem establir una bona imatge de marca i guanyar la confiança i la reputació dels nostres clients. El grup se centrarà en la conformació de la cultura de la marca, transmetent els valors de la marca de positivitat, la cura de la societat i la persecució de l’excel·lència, fent que la marca sigui més atractiva i atractiva. NH Hotel Group continuarà avançant a la indústria hotelera mundial i continuarà creant brillantor. Aportarà experiències més meravelloses als clients amb millors serveis, idees més innovadores i un sentiment més positiu de la responsabilitat social i aportarà més contribucions per promoure el desenvolupament de la indústria hotelera. Crec que en el futur, NH Hotel Group es convertirà en líder en la indústria hotelera mundial i dirigirà la indústria cap a un demà millor. Continuarà passant pel model d’hotel tradicional i creant un espai d’allotjament complet que integri múltiples funcions i experiències. Per exemple, combinar hotels amb espais d’oficines compartides pot proporcionar als clients un entorn de treball convenient; Combinar hotels amb instal·lacions sanitàries com gimnasos i estudis de ioga pot satisfer les necessitats de fitness dels clients; La combinació d’hotels amb activitats culturals locals i exposicions d’art pot proporcionar als clients una experiència cultural rica. En termes de disseny d’hotels, NH Hotel Group es centrarà en la personalització i la diferenciació. Dissenyarà edificis d’hotels únics i espais interiors basats en diferents ubicacions geogràfiques i grups de clients objectiu. Des d’hotels temàtics amb característiques locals fins a hotels de moda plens d’art modern, cada Hotel of NH Hotel Group es convertirà en una obra d’art única. Al mateix temps, el grup reforçarà la gestió de la seguretat i la higiene hotelera. Assegureu -vos la seguretat personal i la salut dels clients mitjançant la creació de sistemes de seguretat estrictes i estàndards d’higiene. En termes de seguretat, l’hotel estarà equipat amb equips de seguretat avançats i personal de seguretat professional per reforçar el seguiment de la seguretat dins i fora de l’hotel; Pel que fa a la higiene, l’hotel utilitzarà productes de neteja respectuosos amb el medi ambient i eficients, implementarà estrictament procediments de neteja i desinfecció d’habitacions i proporcionarà als clients un entorn d’allotjament net, ordenat i segur. En termes d’experiència del client, NH Hotel Group aprofundirà encara més els serveis personalitzats. Utilitzarà la tecnologia d’intel·ligència artificial per predir i respondre amb precisió a les necessitats dels clients, proporcionant als clients serveis més considerats i puntuals. Per exemple, analitzant les comandes històriques i les dades de preferències dels convidats, el sistema pot preparar les seves begudes, diaris preferits, etc. amb antelació. Quan els convidats entren a la sala, el sistema intel·ligent ajusta automàticament la temperatura ambient, la il·luminació i altres paràmetres ambientals per crear un ambient còmode per als clients. El grup també reforçarà la seva interacció amb els convidats establint comunitats convidades, acollint esdeveniments de membres i altres mitjans per millorar l’adherència i el sentit de la pertinença entre convidats i hotels. Els clients poden compartir les seves experiències de viatge i intercanviar consells de viatges a la comunitat i els hotels poden millorar i optimitzar els serveis de forma continuada en funció de la retroalimentació dels convidats. En termes de desenvolupament de la marca, NH Hotel Group s’expandirà activament al mercat internacional. Obrirà nous hotels a més països i regions per ampliar encara més la seva influència de la marca. Al mateix temps, el grup reforçarà la cooperació i els intercanvis amb les marques hoteleres internacionals, aprendran de l’experiència de gestió avançada i conceptes de servei i millorarà el seu propi nivell d’internacionalització. En termes de responsabilitat social, NH Hotel Group continuarà centrant -se en la protecció del medi ambient i el desenvolupament sostenible. Augmentarà la inversió en la investigació i el desenvolupament i l’aplicació de les tecnologies de protecció ambiental per promoure la transformació verda de la indústria hotelera. Per exemple, adoptar sistemes d’il·luminació i climatització més eficients energèticament, promouen l’ús de materials respectuosos amb el medi ambient i recursos renovables i redueixen l’impacte de les operacions hoteleres sobre el medi ambient. A més, el grup reforçarà la seva cura i formació per als empleats. Proporcionarà als empleats un bon entorn de treball i oportunitats de desenvolupament, prestarà atenció a la salut física i mental dels empleats, organitzarà regularment activitats de formació dels empleats i activitats de creació d’equips i millorar la satisfacció i la lleialtat laboral dels empleats. NH Hotel Group continuarà adaptant -se als canvis i a les necessitats del mercat i continuarà innovant i desenvolupant -se. Aportarà experiències d’allotjament més meravelloses als clients de tot el món amb millors serveis, experiències més personalitzades i compliment més proactiu de les responsabilitats socials. Crec que en el futur, NH Hotel Group es convertirà en líder en la indústria hotelera mundial i aportarà importants contribucions a promoure el progrés i el desenvolupament de la indústria hotelera. Continuarà explorant les infinites possibilitats dels futurs hotels i portant la indústria a noves altures. Tant si es col·labora amb els gegants tecnològics per desenvolupar solucions hoteleres intel·ligents com si treballen amb institucions culturals per crear hotels d'experiència cultural immersiva, NH Hotel Group es mantindrà al capdavant de la indústria i aportarà sorpreses i satisfacció sense precedents als clients. En termes d’operació i gestió de l’hotel, NH Hotel Group introduirà tecnologies d’avantguarda com ara Big Data i Intel·ligència Artificial per realitzar una gestió intel·ligent i refinada de les operacions hoteleres. Mitjançant l’anàlisi en profunditat de les dades dels convidats, el grup pot comprendre amb precisió les necessitats dels convidats, preparar serveis personalitzats amb antelació i millorar la satisfacció i la lleialtat dels clients. Al mateix temps, el grup reforçarà la gestió de la cadena de subministrament per assegurar la qualitat i l’estabilitat de subministrament dels materials hotelers. |
<<: Què tal el grup Stora Enso? Ressenyes del grup Stora Enso i informació del lloc web
Què és el lloc web de Swedish Daily News? Dagens N...
La natació per a nadons i nens petits és una acti...
A la vida diària, la gent pot saber molt poc sobr...
La lesió del menisc és una malaltia articular rel...
La faringitis és una malaltia bucal comuna. La to...
Sabem que molts aliments tenen un valor nutritiu ...
La tecnologia mèdica moderna és cada cop més avan...
Urticària de calor de la sang, moltes persones no...
Tothom sap que fumar fa mal als pulmons, però alg...
La gelatina té molts beneficis per al cos humà, p...
El nostre cos és un individu complet i independen...
La dieta científica sempre ha estat el primer tem...
El vinagre d'arròs, una ampolla de líquid bla...
El clima a la tardor és canviant i la immunitat d...
Algunes dones compraran moltes màscares facials a...