Què és l'informe Drudge? The Drudge Report és un lloc web de notícies nord-americà fundat i gestionat per Matt Drudge. El lloc web manté el disseny senzill dels anys 90, sense vídeos, sense optimització de cerca, sense diapositives i sense contingut original; però és un lloc web que genera trànsit d'enllaços de notícies i se situa per sobre de Facebook i Twitter. A més, el disseny senzill del lloc web sense resums també anima els usuaris a fer clic als enllaços. Tot i que la participació del propi lloc web no és alta, ha generat un gran trànsit a altres llocs web. Lloc web: www.drudgereport.com Drudge Reports: un lloc web que va canviar la manera de lliurar les notíciesEn l'era actual d'explosió de la informació, els llocs web de notícies han sorgit com bolets, cadascun intentant cridar l'atenció dels lectors mitjançant l'última tecnologia, el disseny més fresc i el contingut més ric. Tanmateix, hi ha un lloc web que fa exactament el contrari. No té vídeos, ni optimització de cerca, ni presentacions de diapositives, ni fins i tot contingut original, però ha superat Facebook i Twitter pel que fa al trànsit de reenviament de notícies. Aquest lloc web és el Drudge Report. Origen i desenvolupament de l'Informe DraghiEl Drudge Report va ser fundat el 1995 per Matt Drudge. Matt Drudge és un entusiasta de les notícies autodidacta que inicialment només va enviar per correu electrònic als seus amics enllaços a històries que l'interessen. A mesura que augmentava el nombre de subscriptors, Drudge va decidir publicar aquests enllaços en un lloc web, que era el prototip de Drudge Reports. Tot i que el seu disseny i disseny conserven l'estil espartano dels anys noranta, Drudge Report s'ha convertit ràpidament en un lloc d'agregació de notícies influent. La funció bàsica del lloc web és molt senzilla: proporciona una sèrie de titulars de notícies i enllaços, i els usuaris saltaran a altres llocs web de notícies per llegir el contingut complet després de fer clic als enllaços. Aquest model pot semblar senzill, però ha tingut un profund impacte en l'àmbit de la comunicació informativa. El secret de l'èxit del Drudge ReportL'èxit de Drudge Report no és casual. Hi ha una estratègia operativa única i un mecanisme de psicologia de l'usuari darrere. 1. Maquetació i disseny senzillsEl disseny de l'Informe Draghi és molt senzill, fins i tot cru. La pàgina d'inici d'un lloc web normalment només té unes quantes columnes de titulars de notícies i enllaços, sense imatges, vídeos o anuncis. Tot i que aquest disseny va en contra de la tendència de disseny dels llocs web de notícies moderns, té avantatges únics. En primer lloc, el disseny concís permet als usuaris navegar ràpidament per titulars de notícies i trobar contingut que els interessi. En segon lloc, sense que interfereixin massa elements visuals, els usuaris poden centrar-se completament en els titulars de les notícies, augmentant així la taxa de clics. 2. Atractiu dels titulars de les notíciesEls titulars dels informes de Draghi solen ser molt breus però molt atractius. Matt Drudge és bo per resumir el contingut bàsic de les notícies en un llenguatge concís i per atreure l'atenció dels usuaris a través d'algunes paraules o frases atractives. Per exemple, els títols dels informes de Drudge solen utilitzar paraules exagerades, com ara "destrossar la terra" i "xocar el món". Tot i que aquestes paraules són exagerades, poden despertar la curiositat dels usuaris i demanar-los que facin clic a l'enllaç per obtenir més informació. 3. Efecte de trànsit dels enllaços de transferència de notíciesDrudge Reports en si no produeix contingut original, només és una plataforma d'agregació de notícies. No obstant això, és aquest model el que fa que el Drudge Report ocupi una posició important en el trànsit de la cadena de transferència de notícies. Quan els usuaris fan clic a un enllaç de notícies a Drudge Report, són redirigits a altres llocs web de notícies per llegir el contingut complet. Tot i que aquest model de reenviament d'enllaços té com a resultat un baix compromís amb el propi informe de Draghi, aporta un gran trànsit a altres llocs web de notícies. Per als llocs de notícies, l'efecte del trànsit del Drudge Report és inestimable. Molts llocs web de notícies esperen obtenir més exposició i clics a través de l'Informe Drudge, de manera que enviaran activament enllaços de notícies a l'Informe Drudge, amb l'esperança de ser seleccionats i publicats a la pàgina d'inici. La influència de l'informe de DraghiEncara que la maquetació i el disseny del Drudge Report pugui semblar senzill, no es pot menystenir la seva influència en l'àmbit de la difusió de notícies. Els següents són alguns dels impactes importants de l'Informe Drudge en la difusió de notícies: 1. Establiment de l'agenda de notíciesEn seleccionar i publicar titulars específics, l'Informe Drudge estableix l'agenda de notícies fins a cert punt. Molts llocs de notícies i mitjans de comunicació fan referència als titulars dels informes de Drudge per decidir quines notícies val la pena informar i prestar atenció. Per exemple, quan The Drudge Report publica un titular sobre un escàndol polític, altres mitjans de notícies poden seguir ràpidament amb una cobertura detallada. Aquest efecte de fixació de l'agenda de notícies fa que el Drudge Report sigui molt influent en la difusió de notícies. 2. Velocitat de difusió de notíciesEl disseny concís i el mecanisme d'actualització ràpida de l'Informe Draghi permeten que les notícies es difonguin per tot el món en un període de temps molt curt. Quan es produeix un esdeveniment de notícies important, Drudge Reports acostuma a publicar per primera vegada titulars i enllaços de notícies rellevants, i així atreu ràpidament l'atenció d'un gran nombre d'usuaris. Aquesta ràpida velocitat de difusió de notícies fa que Drudge Report sigui el canal preferit per a molts usuaris per obtenir notícies. Sobretot quan es produeixen emergències, els usuaris solen visitar primer l'Informe Drudge per obtenir la informació més recent. 3. Distribució del trànsit de notíciesEl Drudge Report distribueix el trànsit de notícies fins a cert punt mitjançant el model de cadena de transferència de notícies. Quan un enllaç de notícies es publica a la portada de Drudge Reports, sol rebre un gran nombre de clics, generant així un gran trànsit al lloc web de notícies rellevant. Aquest efecte de distribució del trànsit fa que el Drudge Report sigui un recurs important pel qual competeixen els llocs web de notícies. Molts llocs web de notícies esperen obtenir més exposició i clics a través de l'Informe Drudge, de manera que enviaran activament enllaços de notícies a l'Informe Drudge, amb l'esperança de ser seleccionats i publicats a la pàgina d'inici. El futur de l'Informe DraghiTot i que Drudge Report ha aconseguit un gran èxit en l'àmbit de la difusió de notícies, també s'enfronta a alguns reptes i problemes. Aquestes són algunes de les preguntes clau per al futur de l'Informe Draghi: 1. La qüestió de l'autenticitat de les notíciesAtès que Drudge Reports no produeix contingut original, només publica enllaços a altres llocs web de notícies mitjançant la republicació, de manera que s'enfronta al problema de l'autenticitat de les notícies. Si un lloc de notícies publica notícies falses o enganyoses, Drudge Reports podria difondre aquesta informació falsa sense voler. Per resoldre aquest problema, Drudge Reports ha de reforçar la revisió i la selecció de fonts de notícies i assegurar-se que els enllaços de notícies publicats provenen de llocs web de notícies creïbles. Al mateix temps, els usuaris també han de millorar la seva capacitat per discernir notícies i evitar ser enganyats per informació falsa. 2. El tema de la diversitat de notíciesEls titulars de notícies que informa Draghi solen ser molt breus i se centren principalment en alguns esdeveniments informatius sensacionals. Tot i que aquest mecanisme de selecció de notícies pot cridar l'atenció d'un gran nombre d'usuaris, també pot comportar una manca de diversitat de notícies. Per tal de mantenir la diversitat de notícies, Drudge Report ha d'ampliar la gamma de fonts de notícies i cobrir més tipus i camps de notícies. Al mateix temps, els usuaris també han de buscar i prestar atenció a diferents tipus de notícies per obtenir una informació més completa. 3. Problemes amb les actualitzacions tecnològiquesEl disseny i el disseny de The Drudge Report manté l'estil espartano dels anys noranta, que, tot i que té els seus avantatges únics, també pot limitar el desenvolupament del lloc. Amb l'avenç continu de la tecnologia, els requisits d'experiència dels usuaris per als llocs web de notícies també augmenten. Per adaptar-se a les necessitats dels usuaris moderns, Drudge Report pot necessitar determinades actualitzacions i optimitzacions tècniques. Per exemple, podeu introduir alguns elements de disseny moderns per millorar l'experiència de navegació de l'usuari o afegir algunes funcions interactives per augmentar la participació de l'usuari. en conclusióCom a plataforma d'agregació de notícies, tot i que el disseny i el disseny de Drudge Report mantenen l'estil senzill dels anys noranta, no es pot menystenir la seva influència en l'àmbit de la difusió de notícies. Mitjançant un disseny concís, titulars de notícies atractius i un model eficient de conversió d'enllaços de notícies, Drudge Reports va atreure amb èxit l'atenció d'un gran nombre d'usuaris i va portar un gran trànsit a altres llocs web de notícies. Tot i que Drudge Reports s'enfronta a alguns reptes i problemes, la seva exitosa experiència encara val la pena aprendre per a altres llocs web de notícies. En el futur, Drudge Report pot millorar encara més l'experiència de l'usuari mitjançant actualitzacions i optimitzacions tecnològiques, i continuar mantenint la seva posició important en l'àmbit de la difusió de notícies. En qualsevol cas, Drudge Reports ha demostrat que fins i tot sense un disseny fantàstic i un contingut ric, un lloc web de notícies encara pot canviar la manera com es difonen les notícies i influir en l'agenda global de notícies d'una manera concisa i eficient. |
<<: Què tal Liz Murray? Revisions de Liz Murray i informació del lloc web
>>: Mack Trucks_Què passa amb Mack Trucks? Revisions de Mack Trucks i informació del lloc web
Les amigues joves d'avui no volen tenir fills...
A mesura que la gent presta més atenció als mètod...
La síndrome del dolor miofascial requereix un tra...
A la vida diària, moltes persones es tallen les u...
El clima és calorós a l'estiu. Fins i tot a l...
El gust de la sopa mixta de bolets és molt delici...
Hi ha molts tipus de cabells amb caspa, mentre qu...
Si els símptomes de l'àcid estomacal després ...
Què és el lloc web del Tottenham? El Tottenham Hot...
Què és el lloc web de la Universitat de Liverpool?...
Alleghany Company_Què és Alleghany? Alleghany Corp...
L'ús de fulles de Candlewood per bullir ous é...
L'excreció és un comportament molt important ...
A la vida real, algunes persones poden estar ocup...
Sembla que s'esmenta menys com menjar de mane...