Quin és el lloc web de Kerry Group? Kerry Group és un famós grup d'alimentació irlandès fundat l'any 1972. Té més de 200 filials i principalment ofereix aliments, ingredients alimentaris i sabors a tot el món. Va ocupar el lloc 1464 al Forbes Global 2000 de 2014. Lloc web: www.kerrygroup.com Kerry Group: líder en la indústria alimentària mundialKerry Group és un conegut grup d'alimentació irlandès fundat l'any 1972. Després de dècades de desenvolupament, Kerry Group s'ha convertit en un dels líders de la indústria alimentària mundial. El grup té més de 200 filials amb operacions a tot el món, que cobreixen diversos camps, com ara alimentació, ingredients alimentaris i sabors. Amb la seva excel·lent qualitat de producte, capacitats innovadores d'R + D i un ampli disseny global, Kairui Group s'ha guanyat la confiança i el reconeixement dels consumidors globals. Història i desenvolupament del Grup KerryEls orígens del Grup Kerry es remunten a l'any 1972, quan només era una petita empresa làctia a Irlanda. No obstant això, amb el seu excel·lent equip de gestió i una visió estratègica de futur, Kerry Group va ampliar ràpidament el seu àmbit de negoci i es va convertir gradualment en un gegant de la indústria alimentària global. A través d'una sèrie de fusions i adquisicions i col·laboracions estratègiques, el Grup ha continuat augmentant les seves capacitats i ara s'ha convertit en un actor important en la indústria alimentària global. L'èxit de Kairui Group es deu no només a la seva excel·lent qualitat del producte, sinó també a les seves fortes capacitats d'R + D. El Grup ha establert diversos centres d'R+D a tot el món, centrats en la recerca i el desenvolupament d'ingredients alimentaris, sabors i aliments funcionals. A través de la innovació contínua, Kerry Group és capaç de satisfer les necessitats cada cop més diverses dels consumidors globals i mantenir la seva posició de lideratge en la ferotge competència del mercat. àrees de negoci del Grup KerryL'àmbit de negoci de Kerry Group és molt ampli i abasta múltiples camps com ara aliments, ingredients alimentaris i sabors. Les següents són les principals àrees de negoci del Grup Kerry: 1. AlimentacióKerry Group és un dels principals proveïdors d'aliments del món, amb productes que cobreixen múltiples categories, com ara productes lactis, carn, productes de forn, begudes, etc. El grup ofereix productes alimentaris d'alta qualitat a les taules dels consumidors de tot el món mitjançant la seva forta cadena de subministrament i la seva xarxa de distribució global. Els productes alimentaris de Kerry Group s'han guanyat el favor dels consumidors de tot el món pel seu excel·lent sabor i valor nutricional. 2. Ingredients alimentarisKerry Group també té una forta fortalesa en el camp de les matèries primeres alimentàries. El Grup ofereix una varietat de matèries primeres alimentàries, com ara proteïnes, greixos, hidrats de carboni, etc., que s'utilitzen àmpliament en la indústria de processament d'aliments. Els ingredients alimentaris de Kerry Group s'han guanyat la confiança dels fabricants mundials d'aliments amb la seva alta qualitat i estabilitat. 3. FragànciaKerry Group és un dels principals proveïdors mundials de fragàncies, oferint una àmplia gamma de productes aromàtics naturals i sintètics. Els productes de fragància del Grup s'utilitzen àmpliament en aliments, begudes, cura personal i cura de la llar. Els productes aromàtics de Kairui Group han guanyat el reconeixement de clients de tot el món per la seva fragància única i estabilitat duradora. Disseny global del grup KerryEl negoci de Kerry Group s'estén per tot el món i el grup ha establert múltiples bases de producció, centres d'R+D i xarxes de vendes arreu del món. Els següents són els principals mercats de Kerry Group a tot el món: 1. EuropaEuropa és un dels principals mercats del Grup Kerry, i el Grup ha establert bases de producció i xarxes de venda a molts països europeus. A través de la seva forta cadena de subministrament i xarxa de distribució, Kerry Group ofereix productes alimentaris d'alta qualitat a les taules dels consumidors europeus. 2. Amèrica del NordAmèrica del Nord és un altre mercat important per al Grup Kerry, que ha establert bases de producció i xarxes de vendes a molts països d'Amèrica del Nord. A través de les seves fortes capacitats d'R+D i innovació, Kerry Group continua llançant productes alimentaris d'alta qualitat que satisfan les necessitats dels consumidors nord-americans. 3. ÀsiaÀsia és un important mercat de creixement per al grup Kerry, i el grup ha establert bases de producció i xarxes de vendes a molts països d'Àsia. A través de les seves fortes capacitats d'R+D i innovació, Kerry Group continua llançant productes alimentaris d'alta qualitat que satisfan les necessitats dels consumidors asiàtics. 4. Altres regionsEl negoci de Kerry Group també cobreix moltes regions, com ara Amèrica del Sud, Àfrica i Oceania. A través de la seva forta presència global, el Grup ofereix productes alimentaris d'alta qualitat a les taules dels consumidors de tot el món. Innovació i R+D del Grup KerryKerry Group ha establert múltiples centres d'R+D a tot el món, centrats en la investigació i el desenvolupament d'ingredients alimentaris, sabors i aliments funcionals. Mitjançant la innovació contínua, el grup és capaç de satisfer les necessitats cada cop més diverses dels consumidors globals i mantenir la seva posició de lideratge en la ferotge competència del mercat. L'equip d'R+D de Kerry Group està format pels millors científics i experts en aliments del món que es comprometen a desenvolupar productes alimentaris d'alta qualitat que satisfan les necessitats dels consumidors globals. A través de les seves fortes capacitats d'R+D, el grup llança contínuament productes i solucions alimentaries innovadores, guanyant-se la confiança i el reconeixement dels clients globals. Responsabilitat Social del Grup KerryKerry Group no només es compromet a oferir productes alimentaris d'alta qualitat, sinó que també compleix activament les seves responsabilitats socials. El Grup s'esforça per reduir el seu impacte en el medi ambient i promoure el desenvolupament sostenible de la societat mitjançant una sèrie de projectes de desenvolupament sostenible. Els projectes de responsabilitat social de Kerry Group cobreixen diverses àrees, com ara la protecció del medi ambient, el desenvolupament comunitari i el benestar dels empleats. El Grup promou activament el desenvolupament sostenible de la societat a través dels seus poderosos recursos i influència, i ha guanyat el reconeixement i els elogis de la comunitat global. Perspectives futures del grup KerryDe cara al futur, Kerry Group continuarà mantenint la filosofia de desenvolupament de "la qualitat primer, impulsada per la innovació" i llançarà contínuament productes alimentaris d'alta qualitat que satisfan les necessitats dels consumidors globals. El grup continuarà reforçant la seva distribució global, ampliant la seva quota de mercat i mantenint la seva posició de lideratge en la ferotge competència del mercat. Kerry Group també continuarà reforçant les seves capacitats d'R+D i llançant productes i solucions alimentaries innovadores per satisfer les necessitats cada cop més diverses dels consumidors globals. El Grup continuarà complint amb les seves responsabilitats socials, promovent el desenvolupament social sostenible i proporcionant als consumidors globals productes alimentaris més saludables, deliciosos i sostenibles. En resum, com a líder de la indústria alimentària mundial, Kerry Group continuarà guanyant la confiança i el reconeixement dels consumidors globals amb la seva excel·lent qualitat del producte, les seves innovadores capacitats d'R+D i un ampli disseny global. Kerry Group continuarà liderant el desenvolupament de la indústria alimentària mundial i oferirà als consumidors globals productes alimentaris més saludables, deliciosos i sostenibles. |
<<: Què tal IRNA? Revisions d'IRNA i informació del lloc web
>>: Com és el govern mongol? Revisions del govern mongol i informació del lloc web
El dolor púbic es pot alleujar mitjançant mitjans...
Avís 1: manca d'exercici L'enquesta mostr...
En els darrers anys, amb el desenvolupament de la...
Què és Ecosto? Ecost és un gran lloc web de compre...
L'aparició de cistitis crònica és relativamen...
La picor de gola amb flema és un fenomen inflamat...
El genoll és molt dolorós fins i tot quan està do...
Què és APTN? Associated Press Television News (APT...
Quin és el lloc web de MAN Diesel & Turbo? MAN...
Per què les persones es posen malaltes A més dels...
Molts pacients són propensos a dolor als dos cost...
Els condromes són majoritàriament benignes, però ...
La tos freda i seca és un problema comú, sobretot...
La gingivitis és una malaltia dental relativament...