Què és Harman International Industries? Harman International Industries, Incorporated és un fabricant de productes d'àudio de renom mundial. Va ser fundada l'any 1980 i té la seu a Stamford, Connecticut, EUA. Posseeix marques famoses com AKG, JBL, Revel i Harman Kardon. L'11 de març de 2017, Samsung Electronics va adquirir oficialment Harman International Industries. Lloc web: www.harman.com Harman International Industries: fabricant líder mundial de productes d'àudioCom a fabricant de productes d'àudio de renom mundial, Harman International Industries, Incorporated ha guanyat un ampli reconeixement per la seva excel·lent tecnologia d'àudio i esperit innovador des de la seva creació. Fundada el 1980, l'empresa té la seu a Stamford, Connecticut, EUA, i posseeix diverses marques reconegudes, com ara AKG, JBL, Revel i Harman Kardon. Aquestes marques no només ocupen una posició important en el mercat de consum, sinó que també ofereixen productes i serveis d'alta qualitat en el camp de l'àudio professional. L'11 de març de 2017, Samsung Electronics va anunciar oficialment l'adquisició de Harman International Industries, Inc. Aquest esdeveniment va marcar l'inici d'una nova etapa de desenvolupament per a Harman. Gràcies a la col·laboració amb Samsung, HARMAN és capaç d'impulsar encara més els límits de la seva tecnologia i ampliar la seva influència a nivell mundial. Avui, visitant el lloc web oficial de Harman International Industries ( www.harman.com ), els usuaris poden obtenir un coneixement profund de la gloriosa història de la marca, les riques línies de productes i les perspectives per a la tecnologia d'àudio futura. Història d'origen i desenvolupament de la marcaLa història de Harman International Industries es remunta a principis del segle XX, quan el seu fundador, Sidney Harman, era un empresari amb un profund interès pel so. Va fundar Harman Kardon el 1953, centrant-se en la producció de sistemes d'altaveus d'alta qualitat. Amb el pas del temps, Harman va anar ampliant el seu abast de negoci i va establir oficialment Harman International Industries el 1980. Aquest pas decisiu permet a l'empresa integrar més recursos i desenvolupar solucions d'àudio més completes. En les dècades següents, Harman va continuar augmentant la seva força mitjançant una sèrie d'adquisicions estratègiques. Per exemple, va adquirir la marca JBL el 1997, va posar AKG sota el seu control el 2004 i va adquirir amb èxit marques d'àudio de gamma alta com Revel el 2006. Aquestes mesures no només enriqueixen la cartera de productes de Harman, sinó que també li permeten satisfer millor les necessitats dels diferents grups de clients. Després d'entrar al segle XXI, quan l'onada de digitalització va arrasar el món, Harman va començar a explorar activament nous camps tecnològics, com ara els sistemes d'informació d'entreteniment per a vehicles, els dispositius domèstics intel·ligents i les aplicacions d'Internet de les coses. Aquests esforços van ajudar a Harman a transformar-se d'un fabricant d'àudio tradicional a una empresa integral d'alta tecnologia. Introducció a la marca bàsicaHarman International Industries és capaç de destacar en el mercat altament competitiu, en gran part gràcies a la seva forta matriu de marca. Aquí teniu una breu introducció a diverses marques principals:
A més de les marques conegudes esmentades anteriorment, Harman també opera múltiples submarques com Mark Levinson i Infinity, que juntes formen un ecosistema d'àudio complet i diversificat. Innovació tecnològica i aportació de la indústriaCom a empresa impulsada per la tecnologia, Harman està a l'avantguarda del desenvolupament de tecnologia d'àudio. En els darrers anys, l'empresa ha prestat especial atenció a la recerca i desenvolupament dels següents aspectes:
A més, Harman també participa activament en diverses exposicions internacionals i fòrums tècnics per compartir els últims resultats de recerca i intercanviar experiències amb els seus companys. Aquestes activitats no només milloren el coneixement de la marca, sinó que també contribueixen al progrés de tota la indústria. Visió de futur i reptesDe cara al futur, Harman International Industries continuarà mantenint la seva missió de "Crear un so perfecte" i es compromet a oferir als usuaris globals una millor experiència d'àudio. Tanmateix, en la consecució d'aquest objectiu, l'empresa també s'enfrontarà a molts reptes:
No obstant això, amb la seva profunda acumulació tècnica, rics actius de marca i capacitats flexibles d'ajust estratègic, creiem que Harman té la capacitat de superar aquestes dificultats i aconseguir un major èxit en el futur. ConclusióDes dels seus humils inicis com a fabricant d'altaveus, Harman Industries s'ha convertit en una força indispensable en la indústria global de l'àudio. Mitjançant la innovació tecnològica contínua i la construcció de la marca, Harman no només satisfà les diverses necessitats dels consumidors, sinó que també estableix un referent per a tota la indústria. Si voleu obtenir més informació sobre Harman i els seus productes, visiteu el lloc web oficial: www.harman.com . Aquí, no només podeu navegar pel ric catàleg de productes, sinó també obtenir les últimes notícies i informació tècnica. Esperem més actuacions meravelloses de Harman International Industries en el futur! |
Hi ha molts beneficis de menjar all, perquè l'...
Els lunars són comuns a la cara de les persones, ...
La goma de préssec en realitat té uns bons efecte...
A la nostra vida diària, sovint sentim parlar de ...
La suor al vapor és una nova forma de preservar l...
En l'actualitat, cada vegada hi ha més ungles...
Pel que fa a la ptosi de la parpella superior, mo...
Moltes persones són naturalment al·lèrgiques al c...
En general, les dones embarassades s'han de s...
Per descomptat, hauríem de prestar atenció a les ...
Quan parlem d'ozó, el que ens ve al cap és la...
1. És correcte o incorrecte beure aigua amb l'...
Sovint es menja gambes mantis, però poca gent con...
Moltes persones tenen molt bons estómacs i no ten...
De fet, les persones necessiten dormir durant 1/3...