Què tal Harman International Industries? Revisions de la indústria internacional de Harman i informació del lloc web

Què tal Harman International Industries? Revisions de la indústria internacional de Harman i informació del lloc web
Què és Harman International Industries? Harman International Industries, Incorporated és un fabricant de productes d'àudio de renom mundial. Va ser fundada l'any 1980 i té la seu a Stamford, Connecticut, EUA. Posseeix marques famoses com AKG, JBL, Revel i Harman Kardon. L'11 de març de 2017, Samsung Electronics va adquirir oficialment Harman International Industries.
Lloc web: www.harman.com

Harman International Industries: fabricant líder mundial de productes d'àudio

Com a fabricant de productes d'àudio de renom mundial, Harman International Industries, Incorporated ha guanyat un ampli reconeixement per la seva excel·lent tecnologia d'àudio i esperit innovador des de la seva creació. Fundada el 1980, l'empresa té la seu a Stamford, Connecticut, EUA, i posseeix diverses marques reconegudes, com ara AKG, JBL, Revel i Harman Kardon. Aquestes marques no només ocupen una posició important en el mercat de consum, sinó que també ofereixen productes i serveis d'alta qualitat en el camp de l'àudio professional.

L'11 de març de 2017, Samsung Electronics va anunciar oficialment l'adquisició de Harman International Industries, Inc. Aquest esdeveniment va marcar l'inici d'una nova etapa de desenvolupament per a Harman. Gràcies a la col·laboració amb Samsung, HARMAN és capaç d'impulsar encara més els límits de la seva tecnologia i ampliar la seva influència a nivell mundial. Avui, visitant el lloc web oficial de Harman International Industries ( www.harman.com ), els usuaris poden obtenir un coneixement profund de la gloriosa història de la marca, les riques línies de productes i les perspectives per a la tecnologia d'àudio futura.

Història d'origen i desenvolupament de la marca

La història de Harman International Industries es remunta a principis del segle XX, quan el seu fundador, Sidney Harman, era un empresari amb un profund interès pel so. Va fundar Harman Kardon el 1953, centrant-se en la producció de sistemes d'altaveus d'alta qualitat. Amb el pas del temps, Harman va anar ampliant el seu abast de negoci i va establir oficialment Harman International Industries el 1980. Aquest pas decisiu permet a l'empresa integrar més recursos i desenvolupar solucions d'àudio més completes.

En les dècades següents, Harman va continuar augmentant la seva força mitjançant una sèrie d'adquisicions estratègiques. Per exemple, va adquirir la marca JBL el 1997, va posar AKG sota el seu control el 2004 i va adquirir amb èxit marques d'àudio de gamma alta com Revel el 2006. Aquestes mesures no només enriqueixen la cartera de productes de Harman, sinó que també li permeten satisfer millor les necessitats dels diferents grups de clients.

Després d'entrar al segle XXI, quan l'onada de digitalització va arrasar el món, Harman va començar a explorar activament nous camps tecnològics, com ara els sistemes d'informació d'entreteniment per a vehicles, els dispositius domèstics intel·ligents i les aplicacions d'Internet de les coses. Aquests esforços van ajudar a Harman a transformar-se d'un fabricant d'àudio tradicional a una empresa integral d'alta tecnologia.

Introducció a la marca bàsica

Harman International Industries és capaç de destacar en el mercat altament competitiu, en gran part gràcies a la seva forta matriu de marca. Aquí teniu una breu introducció a diverses marques principals:

  • Harman Kardon: com una de les marques més antigues i emblemàtiques de Harman, Harman Kardon és coneguda per produir sistemes de cinema a casa d'alt rendiment, altaveus Bluetooth i auriculars. Els seus productes són estimats pels amants de la música pel seu disseny elegant i una excel·lent qualitat de so.
  • JBL: Aquesta és una marca d'àudio professional de llarga trajectòria, fundada originalment el 1946 per James B. Lansing. Després de ser adquirida per Harman, JBL va continuar mantenint la seva posició de lideratge en sistemes de radiodifusió pública, equips de reforç de so escènic i electrònica de consum.
  • AKG: La marca austríaca AKG és coneguda pels seus micròfons d'estudi i auriculars de monitoratge fets amb precisió. Tant si ets un músic professional com un usuari normal, pots trobar productes que s'adaptin a les teves necessitats.
  • Revel: posicionada al mercat de gamma alta, la marca Revel es compromet a crear un sistema d'àudio domèstic amb l'experiència de so definitiva. Cada producte Revel es prova rigorosament per garantir que pugui reproduir detalls de so autèntics.

A més de les marques conegudes esmentades anteriorment, Harman també opera múltiples submarques com Mark Levinson i Infinity, que juntes formen un ecosistema d'àudio complet i diversificat.

Innovació tecnològica i aportació de la indústria

Com a empresa impulsada per la tecnologia, Harman està a l'avantguarda del desenvolupament de tecnologia d'àudio. En els darrers anys, l'empresa ha prestat especial atenció a la recerca i desenvolupament dels següents aspectes:

  • Solucions connectades intel·ligents: combinant tecnologies avançades com la intel·ligència artificial i l'anàlisi de grans dades, Harman ha desenvolupat una varietat de dispositius d'àudio intel·ligents. Per exemple, un sistema d'àudio domèstic que admet el control de veu permet als usuaris gestionar fàcilment les llistes de reproducció; mentre que un sistema d'àudio del cotxe amb funció de navegació integrada ofereix als conductors una experiència operativa més còmoda.
  • Pràctiques de desenvolupament sostenible: davant els problemes ambientals cada cop més greus, HARMAN es compromet a reduir les emissions de carboni durant el procés de producció i treballant dur per trobar materials reciclables per a la fabricació de productes. Aquesta actitud responsable ha guanyat elogis de tots els sectors de la societat.
  • Projectes de col·laboració transfronterera: per tal de trencar els límits tradicionals, HARMAN coopera activament amb líders en altres camps. Per exemple, a la indústria de l'automòbil, Harman s'ha associat amb fabricants coneguts com BMW i Mercedes-Benz per crear sistemes d'àudio personalitzats; en el camp de l'electrònica de consum, ha llançat productes d'auriculars sense fil compatibles amb marques com Apple i Samsung.

A més, Harman també participa activament en diverses exposicions internacionals i fòrums tècnics per compartir els últims resultats de recerca i intercanviar experiències amb els seus companys. Aquestes activitats no només milloren el coneixement de la marca, sinó que també contribueixen al progrés de tota la indústria.

Visió de futur i reptes

De cara al futur, Harman International Industries continuarà mantenint la seva missió de "Crear un so perfecte" i es compromet a oferir als usuaris globals una millor experiència d'àudio. Tanmateix, en la consecució d'aquest objectiu, l'empresa també s'enfrontarà a molts reptes:

  • Intensificació de la competència del mercat: amb l'augment de noves marques i l'augment de la inversió dels competidors existents, Harman ha de continuar innovant per mantenir el seu avantatge competitiu.
  • Ràpida iteració tecnològica: la tecnologia d'àudio s'està desenvolupant a un ritme sorprenent. Com mantenir-se al dia amb la tendència i llançar nous productes que satisfan la demanda del mercat de manera oportuna és un problema que Harman ha de resoldre.
  • Complexitat de les operacions globals: com a empresa multinacional, Harman ha de fer front a l'impacte de les diferències culturals, les restriccions legals i reguladores i altres factors entre diferents països i regions.

No obstant això, amb la seva profunda acumulació tècnica, rics actius de marca i capacitats flexibles d'ajust estratègic, creiem que Harman té la capacitat de superar aquestes dificultats i aconseguir un major èxit en el futur.

Conclusió

Des dels seus humils inicis com a fabricant d'altaveus, Harman Industries s'ha convertit en una força indispensable en la indústria global de l'àudio. Mitjançant la innovació tecnològica contínua i la construcció de la marca, Harman no només satisfà les diverses necessitats dels consumidors, sinó que també estableix un referent per a tota la indústria. Si voleu obtenir més informació sobre Harman i els seus productes, visiteu el lloc web oficial: www.harman.com . Aquí, no només podeu navegar pel ric catàleg de productes, sinó també obtenir les últimes notícies i informació tècnica.

Esperem més actuacions meravelloses de Harman International Industries en el futur!

<<:  Què passa amb les companyies d'assegurances d'incendis marines modernes? Revisions de l'empresa d'assegurances d'incendis marítims moderns i informació del lloc web

>>:  Japan Freight Railway Company_Què passa amb JR Freight? Japan Freight Railway Company_JR Revisió de mercaderies i informació del lloc web

Recomanar articles

Quins són els avantatges i els desavantatges de menjar all?

Hi ha molts beneficis de menjar all, perquè l'...

Mètode senzill per eliminar els lunars

Els lunars són comuns a la cara de les persones, ...

Quins són els efectes secundaris de la goma de préssec

La goma de préssec en realitat té uns bons efecte...

Símptomes de rigidesa al coll

A la nostra vida diària, sovint sentim parlar de ...

Introducció als grups i tabús aplicables de la suor al vapor

La suor al vapor és una nova forma de preservar l...

Què fa que les ungles dels peus es tornin gruixudes i grises?

En l'actualitat, cada vegada hi ha més ungles...

És fàcil de tractar la ptosi?

Pel que fa a la ptosi de la parpella superior, mo...

La manera correcta de tenyir-se el cabell amb cafè és més natural

Moltes persones són naturalment al·lèrgiques al c...

Anticòs del virus de la rubèola

En general, les dones embarassades s'han de s...

Quin és el dolor al costat esquerre del meu cul?

Per descomptat, hauríem de prestar atenció a les ...

Quins són els aspectes de l'ozonoteràpia?

Quan parlem d'ozó, el que ens ve al cap és la...

És correcte o incorrecte beure aigua amb l'estómac buit al matí?

1. És correcte o incorrecte beure aigua amb l'...

Quina és la millor manera de pelar les gambes?

Sovint es menja gambes mantis, però poca gent con...

Quins són els beneficis de dormir en un llit dur?

De fet, les persones necessiten dormir durant 1/3...