Quina és la pàgina web de la revista The Economist? The Economist es va fundar a Londres l'any 1843 i és conegut per la seva perspectiva independent i global. Es diu revista, però de fet està registrada com a diari. The Economist s'imprimeix simultàniament a sis llocs d'arreu del món cada dijous al vespre i es publica a nivell mundial cada dissabte, de 4 a 5 números al mes, amb l'últim número actualitzat en línia més tard aquell dia. The Economist és una revista totalment internacional, amb un 80% de la seva circulació prové de fora del Regne Unit. Lloc web: www.economist.com The Economist: coneixements en profunditat des d'una perspectiva globalDes de la seva fundació a Londres el 1843, The Economist s'ha guanyat l'amor dels lectors de tot el món amb la seva perspectiva única i el seu contingut profund. Malgrat el seu nom, en realitat està registrat com a diari i es distribueix a tot el món setmanalment. Com a revista totalment internacional, més del 80% de la circulació de The Economist prové de fora del Regne Unit, cosa que demostra la seva àmplia influència i visió global. The Economist no només és una publicació de notícies, sinó també una plataforma d'idees. Proporciona als lectors coneixements exhaustius i profunds mitjançant l'anàlisi en profunditat de les dinàmiques en els camps de la política, l'economia, els negocis, la tecnologia, etc. El contingut de cada número està curat amb cura per garantir la cobertura dels principals esdeveniments i tendències d'arreu del món. A més, el seu lloc web www.economist.com, com a extensió en línia, enriqueix encara més la manera com els lectors obtenen informació, permetent que la gent conegui els últims desenvolupaments globals en qualsevol moment i lloc. Història i context: des del segle XIX fins a l'actualitatThe Economist va néixer l'any 1843 a l'època victoriana, quan el món estava experimentant grans canvis provocats per la Revolució Industrial. El fundador James Wilson era un liberal que esperava promoure les idees de lliure comerç i reforma econòmica a través d'aquesta publicació. Aquesta intenció original passa pel desenvolupament de The Economist i ha donat forma a la seva política editorial única: independent, racional i crítica. Amb el temps, The Economist ha ampliat gradualment les seves àrees d'informe, estenent-se des dels temes econòmics originals fins a la política, la cultura, la tecnologia i altres aspectes. Tanmateix, per molt que canviï el tema, sempre es limita a parlar amb dades i fets, evitant expressions emocionals o esbiaixades. Aquesta actitud rigorosa ha permès a The Economist establir una bona reputació a tot el món i esdevenir una font de referència important per a molts responsables de la presa de decisions, estudiosos i lectors corrents. Característiques del contingut: cobertura completa i perspectiva únicaEl contingut de The Economist és conegut per la seva amplitud i profunditat, i cada número inclou discussions detallades sobre diversos temes. Aquestes són algunes de les columnes principals i les seves característiques:
A més de les columnes habituals anteriors, The Economist també llançarà informes especials de tant en tant per dur a terme una investigació en profunditat sobre un tema específic. Per exemple, temes candents com el canvi climàtic, la intel·ligència artificial i la recuperació econòmica global han estat objecte d'informes especials. Aquests informes solen contenir un gran nombre de gràfics i anàlisis de dades, proporcionant als lectors una manera més intuïtiva d'entendre-ho. Distribució internacional: un pont que connecta el mónLa raó per la qual The Economist atrau tants lectors internacionals està estretament relacionada amb el seu posicionament altament internacional. Cada dijous al vespre, la publicació s'imprimeix simultàniament a sis llocs del món, seguida de la publicació global simultània dissabte. Aquest model operatiu eficient garanteix que els lectors de tot el món puguin obtenir la informació més recent per primera vegada. Al mateix temps, la plataforma en línia www.economist.com també ofereix una gran comoditat per als lectors. El lloc web no només actualitza el contingut actual de manera oportuna, sinó que també disposa d'un arxiu especial per facilitar als usuaris la revisió d'articles anteriors. A més, el web ha llançat una varietat de continguts multimèdia, com podcasts, vídeos i gràfics interactius, per atendre els hàbits lectors dels diferents usuaris. Estil d'escriptura: l'art del llenguatge concís i potentL'estil d'escriptura de The Economist és conegut per la seva senzillesa i claredat Fins i tot quan es tracta de qüestions complexes, pot ser clar i lògic. Aquest estil prové del seu estricte procés d'edició i dels alts requisits d'idioma. Cada autor ha de passar per revisions i correccions repetides abans de presentar finalment un article d'alta qualitat. Val a dir que els articles de The Economist no solen utilitzar pronoms en primera persona, sinó que es narren principalment en tercera persona. Aquest to objectiu millora l'autoritat i la persuasivitat de l'article, alhora que facilita que els lectors acceptin les opinions que s'hi expressen. Grup de lectors: Buscadors de coneixements diversosThe Economist té un públic molt ampli, que cobreix la política, els negocis, el món acadèmic i el públic en general. Per als funcionaris governamentals i els responsables polítics, és una referència indispensable per a executius i inversors d'empreses, proporciona informació valuosa sobre la dinàmica del mercat i les tendències de la indústria i per als lectors corrents, és una finestra al món, que els ajuda a comprendre i respondre millor als temps que canvien ràpidament. Segons les enquestes, els lectors de The Economist generalment tenen nivells d'educació i ingressos alts, i moltes persones ho consideren una eina per millorar les seves qualitats personals i el desenvolupament professional. Aquesta base de lectors fidels també aporta ingressos publicitaris estables a The Economist i valor de marca. Reptes i oportunitats: transformació en l'era digitalAmb l'arribada de la digitalització, The Economist també s'enfronta a nous reptes i oportunitats. D'una banda, la quota de mercat dels mitjans de paper tradicionals s'està reduint gradualment, obligant a The Economist a augmentar la seva inversió en continguts digitals, d'altra banda, el desenvolupament de la tecnologia d'Internet també ha permès aconseguir una difusió més àmplia; Per adaptar-se a aquest canvi, The Economist ha optimitzat contínuament les funcions i els serveis de la seva plataforma en línia durant els últims anys. Per exemple, va llançar una aplicació per a mòbils perquè els usuaris puguin accedir al contingut en qualsevol moment i en qualsevol lloc, va augmentar la freqüència de les interaccions a les xarxes socials per ampliar la influència de la marca i va provar un model de subscripció per oferir recursos més exclusius als lectors fidels; Resum: Testimoni i líder d'una èpocaCom a publicació històrica però sempre vibrant, The Economist no només ha registrat els canvis al món al llarg del segle passat, sinó que també ha influït en la direcció del futur amb la seva perspectiva única i profunds coneixements. Ja sigui a través de plataformes impreses o en línia, s'esforça per assolir la seva missió: proporcionar als lectors informació valuosa i pensament inspirador. En el futur, The Economist continuarà defensant els principis d'independència i globalització per afrontar nous reptes i oportunitats. En aquesta era d'explosió de la informació, encara és la veu fiable que ens guia a través de la complexa realitat i troba les nostres respostes. |
<<: Què tal JK Rowling? Ressenyes de JK Rowling i informació del lloc web
>>: Què tal el supermercat Waitrose? Ressenyes del supermercat Waitrose i informació del lloc web
Chubb_Què és Chubb? Chubb és un fabricant britànic...
Què és TNT Aviation? TNT Airways és una companyia ...
L'existència d'àcars ha comportat molts i...
A la vida diària, totes les famílies no poden viu...
A la nostra vida diària, ens mantenim en forma a ...
Molts amics saben que el fenomen més directe desp...
La magrana és una fruita d'alt valor nutritiu...
L'embòlia pulmonar s'ha de tractar ràpida...
La tinea de la cuixa és una malaltia freqüent i f...
A la vida diària, la gent menja tants aliments ca...
Si hi ha taques vermelles a les mans, cal parar a...
Què és el lloc web del govern de Zàmbia? Aquest ll...
La tinea pedis vesicular també és un tipus de peu...
Hi ha moltes persones amb taques a la cara, que t...
El jade sempre ha estat un element relativament p...