Què és NAVER? NAVER és el portal web més gran de Corea del Sud i també ofereix serveis de cerca. Segons les estadístiques, només Naver representa el 77% de tot el mercat de cerca coreà, molt superior al 10,8% de Daum.net, que ocupa el segon lloc. La pàgina de NAVER agrupa una gran quantitat d'informació com ara notícies, temps, compres, cerques populars, etc. NAVER ofereix excel·lents serveis de cerca localitzada per als usuaris coreans. Quan els usuaris cerquin, NAVER classificarà i organitzarà els resultats de la cerca segons llocs web, notícies, blocs, imatges, compres, etc., filtrant i rebutjant molts llocs no desitjats i informació no desitjada, fent que sigui més còmode i ràpid per als usuaris la cerca. Lloc web: www.naver.com NAVER: el portal i el servei de cerca més gran de CoreaEn el vast món d'Internet, cada país i regió té la seva pròpia cultura i serveis d'Internet únics. Per a Corea del Sud, NAVER és sens dubte un dels llocs web més representatius i influents. Com a portal web més gran de Corea del Sud, NAVER no només ofereix serveis de cerca complets, sinó que també cobreix múltiples mòduls funcionals com ara notícies, temps, compres, blocs, etc., convertint-se en una part indispensable de la vida diària de milions d'usuaris coreans. Segons les estadístiques, la quota de NAVER al mercat de cerca coreà arriba fins al 77%, superant amb escreix el segon classificat Daum.net (que només representa el 10,8%). Aquestes dades demostren plenament la posició dominant de NAVER al sector d'Internet coreà i la seva forta competitivitat al mercat. Des dels seus inicis, NAVER s'ha compromès a oferir als usuaris una experiència de cerca localitzada d'alta qualitat. Amb l'optimització contínua de continguts tecnològics i de serveis, s'ha guanyat progressivament la confiança i el favor de la majoria dels usuaris. Funcions bàsiques i serveis únics de NAVERCom a portal web complet, les funcions de NAVER cobreixen un ventall extremadament ampli i poden satisfer gairebé totes les necessitats d'informació dels usuaris en la vida quotidiana. A continuació es mostren algunes de les funcions bàsiques de NAVER i les seves característiques: 1. Potent motor de cercaEl cercador de NAVER és un dels seus serveis bàsics i la raó clau per la qual pot ocupar la gran majoria del mercat de cerca coreà. A diferència d'altres motors de cerca, NAVER classifica acuradament els resultats de la cerca, incloses, entre d'altres, les categories següents:
A més, NAVER també utilitza algorismes avançats per filtrar els llocs de correu brossa i la informació de baixa qualitat, millorant així la credibilitat general i la practicitat dels resultats de la cerca. Aquest estricte mecanisme de selecció permet als usuaris obtenir contingut valuós de manera més eficient quan cerquen amb NAVER. 2. Plataforma d'agregació de notíciesA més de les funcions de cerca bàsiques, NAVER també té una potent plataforma d'agregació de notícies. La plataforma recull cada dia els últims titulars de les principals organitzacions de notícies de Corea i d'arreu del món i els mostra segons diferents temes o categories. Per exemple, hi ha seccions especials en els camps de la política, l'economia, la societat, la tecnologia, l'entreteniment, etc., la qual cosa fa que sigui convenient que els usuaris naveguin per contingut rellevant segons els seus interessos. Val la pena assenyalar que el servei de notícies de NAVER no es limita a la simple reimpressió. També combinarà tecnologia d'intel·ligència artificial per analitzar i recomanar contingut de notícies, esforçant-se per oferir una experiència de lectura personalitzada per a cada usuari. Al mateix temps, NAVER també anima els usuaris a participar en els comentaris de notícies i millorar l'atmosfera de la comunitat mitjançant la interacció. 3. Previsió meteorològica i assistent de vidaPer al públic en general, la previsió meteorològica pot ser un servei d'informació que s'ha de consultar cada dia. NAVER també funciona bé en aquest sentit. Les dades meteorològiques que proporciona no només són precises i oportunes, sinó que també tenen una interfície fàcil d'utilitzar. Els usuaris només han d'introduir el nom de la seva ciutat o regió per obtenir previsions meteorològiques detallades per als propers dies o fins i tot setmanes, inclosos indicadors clau com ara les tendències de canvi de temperatura, la probabilitat de precipitació, la velocitat i la direcció del vent. A més, NAVER també ha desenvolupat una sèrie d'eines pràctiques de suport vital, com ara la gestió del calendari, la conversió de divises, la conversió d'unitats, etc. Aquestes petites funcions poden semblar insignificants, però poden millorar molt l'eficiència i la comoditat de les persones en aplicacions pràctiques. 4. Centre comercial en líniaAmb el desenvolupament del comerç electrònic, NAVER ha anat ampliant el seu negoci a la venda al detall en línia. Avui dia, NAVER s'ha convertit en una de les plataformes de compres en línia més grans de Corea del Sud, atraient innombrables comerciants per instal·lar-se i obrir botigues. Ja siguin productes electrònics, roba, sabates i barrets, o aliments i begudes, els usuaris poden trobar una selecció rica i diversa de productes a NAVER. Per millorar l'experiència de l'usuari, NAVER ha llançat una sèrie d'iniciatives innovadores, com ara la comparació de preus en temps real, un sistema de recomanació intel·ligent i opcions de pagament còmodes i segures. Aquestes mesures han reduït de manera efectiva els costos de presa de decisions dels consumidors i també han promogut el desenvolupament saludable de tota la indústria del comerç electrònic. 5. Xarxes socials i espai personalFinalment, val a dir que NAVER també ha entrat en el camp de les xarxes socials i ha posat en marxa un servei de xarxes socials semblant a Facebook o Twitter. Els usuaris poden crear pàgines d'inici personals per compartir la seva vida diària, publicar articles o participar en debats temàtics. Més important encara, el servei de blocs de NAVER (Naver Blog) s'ha convertit durant molt de temps en una de les plataformes de mitjans de comunicació més populars a Corea del Sud. Segons les estadístiques, actualment hi ha desenes de milions d'usuaris registrats actius a la plataforma. Utilitzen aquest espai obert per registrar les seves experiències de creixement, expressar els seus pensaments i idees o promocionar marques comercials. El secret de l'èxit de NAVER: estratègia de localització i innovació tecnològicaAleshores, què fa que NAVER destaqui exactament en la indústria d'Internet altament competitiva? En realitat, la resposta és molt senzilla, és a dir, adherir-se sempre al concepte "centrat en l'usuari" i millorar contínuament la qualitat del servei mitjançant la implementació d'una sèrie d'estratègies de localització efectives i innovacions tecnològiques. 1. Captar amb precisió la demanda del mercatCom a empresa coreana nativa, NAVER és ben conscient de les necessitats i preferències específiques dels usuaris domèstics. Per tant, durant el procés de disseny de productes i desenvolupament de serveis, sempre ens centrem en com satisfer millor les necessitats reals de la població local. Per exemple, tenint en compte l'estructura gramatical única del coreà, NAVER ha optimitzat especialment la seva tecnologia de processament del llenguatge natural, permetent que el seu motor de cerca entengui amb més precisió les intencions de consultes complexes. 2. Inversió contínua en R+DLa innovació tecnològica és la forma fonamental de mantenir l'avantatge competitiu. Al llarg dels anys, NAVER sempre ha donat una gran importància a la recerca i el desenvolupament tecnològic, i ha invertit grans quantitats de diners cada any en l'exploració i pràctica d'àmbits relacionats com la intel·ligència artificial, l'anàlisi de big data i la computació en núvol. És amb el suport d'aquests assoliments tecnològics d'avantguarda que NAVER pot continuar llançant noves funcions i serveis. 3. Ampliar activament les associacionsA més del seu propi esforç, NAVER també dóna una gran importància a l'establiment de relacions de cooperació amb altres empreses i organitzacions. Mitjançant projectes de desenvolupament conjunts i compartició de recursos, NAVER és capaç d'ampliar ràpidament l'escala del seu ecosistema i adaptar-se als canvis del mercat més ràpidament. Mirant al futur: la visió global de NaverTot i que la principal influència de NAVER encara es concentra al mercat nacional coreà, òbviament no està satisfet amb això. En els últims anys, NAVER ha començat a intentar entrar als mercats estrangers, amb l'esperança de guanyar més reconeixement dels usuaris internacionals exportant productes i serveis d'alta qualitat. Per exemple, NAVER ha adquirit amb èxit Line Corporation (l'empresa matriu de l'aplicació de missatgeria instantània LINE) i a través d'aquesta última ha penetrat encara més al Japó i fins i tot a molts països i regions del sud-est asiàtic. A més, NAVER també s'està expandint activament als mercats europeu i americà, intentant atreure més audiències llançant nous serveis que s'ajusten a la cultura i els hàbits locals. Per descomptat, el camí cap a la internacionalització està obligat a estar ple de reptes. Però mentre NAVER pugui seguir adherint als seus valors fonamentals, és a dir, "crear valor i connectar el món", crec que en els propers anys veurem un NAVER més madur i influent a l'escenari global d'Internet. ConclusióEn resum, NAVER no és només un lloc web de portal normal, sinó també un motor important que impulsa el procés de digitalització de Corea del Sud. Amb les seves excel·lents capacitats de cerca, la seva cartera de serveis diversificada i una estratègia de localització ferma, s'ha convertit en una de les empreses d'Internet líders a Àsia en poques dècades. Per a tots els observadors que vulguin aprofundir en la cultura d'Internet de Corea, l'estudi de la història del desenvolupament de NAVER té, sens dubte, una gran importància de referència. Si encara no heu experimentat les diferents funcions de NAVER, per què no visiteu ara el seu lloc web oficial ( www.naver.com ) i comenceu un nou viatge digital! |
>>: Com és la Fundació Japó? Ressenyes de la Fundació Japó i informació del lloc web
No sé quan va començar, però la idea i el mètode ...
La urticària és una malaltia comuna de la pell qu...
Les persones que encara fan servir aigua de pou a...
Què és El Pollo Loco? El Pollo Loco és una conegud...
Yaesu_Què és Yaesu? Yaesu és un fabricant d'eq...
Hi ha moltes causes d'èczema a la vida, com a...
Amb el desenvolupament continu de l'economia,...
L'infart cerebral és realment molt comú entre...
Toxoplasma gondii és un paràsit que viu a l'i...
Les causes de moltes malalties clíniques són molt...
Crec que a molts dels meus amics els resulta estr...
Els nòduls de cirrosi es refereixen a una malalti...
Es reconeix el valor nutricional de la llavor de ...
En general, els amics que tenen cerumen gras tamb...
La temperatura és baixa a l'hivern, sobretot ...