Què tal Beiersdorf? Revisions de l'empresa i informació del lloc web de Beiersdorf

Què tal Beiersdorf? Revisions de l'empresa i informació del lloc web de Beiersdorf
Què és el lloc web de Beiersdorf? Beiersdorf (abreviament BDF) és un famós grup de cosmètics alemany fundat el 1882. Es dedica a la investigació, desenvolupament i venda de cosmètics, productes per a la cura de la pell, cintes industrials i subministraments mèdics. Posseeix marques de renom mundial com Nivea, Eucerin, Hansaplast i La Prairie.
Lloc web: www.beiersdorf.de

Beiersdorf AG (BDF) és un fabricant de cosmètics i productes per a la cura de la pell de renom mundial amb seu a Hamburg, Alemanya. Des de la seva creació l'any 1882, la companyia s'ha compromès a oferir productes per a la cura de la pell, cosmètics, cintes industrials i subministraments mèdics d'alta qualitat als consumidors de tot el món. Beiersdorf s'ha guanyat la confiança i l'amor dels consumidors de tot el món amb la seva innovadora tecnologia d'R+D i una excel·lent qualitat del producte.

Història i desenvolupament de l'empresa

Beiersdorf va ser fundada l'any 1882 pel farmacèutic Paul Carl Beiersdorf. Inicialment, l'empresa produïa principalment guixos i embenats mèdics, però més tard es va expandir a productes per a la cura de la pell i cosmètics. L'any 1900, la companyia va llançar la primera emulsió estable d'oli en aigua del món, la crema Nivea. Aquest producte es va convertir ràpidament en un producte de cura de la pell més venut a nivell mundial i va establir la posició de lideratge de Beiersdorf en la indústria de la cura de la pell.

Durant les dècades següents, Beiersdorf va continuar ampliant la seva línia de productes i va llançar diverses marques conegudes, com Eucerin, Hansaplast i La Prairie. Aquestes marques han aconseguit un gran èxit a tot el món, consolidant encara més la posició de lideratge de Beiersdorf en el mercat global de cosmètics i productes per a la cura de la pell.

Marques bàsiques

Beiersdorf posseeix diverses marques de renom mundial, cadascuna de les quals té el seu posicionament al mercat i les seves característiques de producte úniques.

Nivea

Nivea és una de les marques més famoses de Beiersdorf, coneguda pels seus productes suaus i efectius per a la cura de la pell. La línia de productes de Nivea és molt extensa, que inclou cura facial, cura corporal, cura masculina, productes de protecció solar, etc. Com a producte icònic de la marca, Nivea Cream ha estat un dels favorits dels consumidors de tot el món des del seu llançament.

Eucerin

Eucerin és una marca professional de cura de la pell sota Beiersdorf, centrada a oferir solucions per a la pell sensible i la pell problemàtica. Els productes d'Eucerin són coneguts pel seu alt contingut en principis actius i fórmules innovadores i els dermatòlegs i consumidors confien.

Hansaplast

Hansplat és una marca de subministraments mèdics sota Beiersdorf, que produeix principalment tirita, embenats, cintes mèdiques i altres productes. Els productes de Hans Plaster són coneguts per la seva alta qualitat i fiabilitat i s'utilitzen àmpliament en els camps domèstics i mèdics.

La Pradera

La Prairie és una marca d'alta gamma per a la cura de la pell propietat de Beiersdorf, coneguda pels seus productes de luxe i les seves innovadores tecnologies anti-envelliment. Els productes de La Prairie estan dirigits principalment a grups de consumidors de gamma alta i són coneguts pels seus excel·lents efectes per a la cura de la pell i la seva experiència de luxe.

R+D i innovació

Beiersdorf sempre s'ha compromès amb la investigació, el desenvolupament i la innovació per satisfer contínuament les necessitats dels consumidors. La companyia té un centre global d'R+D a Hamburg, Alemanya, que reuneix científics i investigadors de primer nivell d'arreu del món. L'equip d'R+D de Beiersdorf explora constantment noves tecnologies per a la cura de la pell i desenvolupa productes innovadors i efectius.

Beiersdorf també coopera activament amb institucions de recerca científica i universitats d'arreu del món per dur a terme investigacions conjuntes en ciència de la pell i tecnologia cosmètica. A través de la investigació, el desenvolupament i la innovació contínues, Beiersdorf sempre ha mantingut la seva posició de lideratge en la indústria de la cura de la pell i la cosmètica.

Sostenibilitat

Beiersdorf atorga una gran importància al desenvolupament sostenible i es compromet a reduir l'impacte sobre el medi ambient en les seves operacions comercials. La companyia ha establert objectius clars de desenvolupament sostenible, com ara reduir la petjada de carboni, millorar l'eficiència en l'ús dels recursos i promoure l'envasament sostenible.

Beiersdorf també participa activament en el benestar social i dóna suport a projectes d'educació, salut i protecció del medi ambient a tot el món. En complir la seva responsabilitat social corporativa, Beiersdorf s'esforça per contribuir al desenvolupament sostenible de la societat.

Mercats i negocis globals

Beiersdorf té una àmplia xarxa comercial arreu del món, amb els seus productes venuts a més de 200 països i regions. La companyia té múltiples bases de producció i oficines de vendes a Europa, Amèrica, Àsia, Àfrica i Oceania per garantir que els seus productes puguin satisfer ràpidament les necessitats dels consumidors d'arreu del món.

Beiersdorf també està ampliant activament el seu negoci de vendes en línia a través de plataformes de comerç electrònic i canals de xarxes socials per establir vincles més estrets amb consumidors globals. Mitjançant estratègies de màrqueting multicanal, Beiersdorf continua augmentant la seva consciència de marca i quota de mercat.

Perspectives de futur

De cara al futur, Beiersdorf continuarà compromesa amb la investigació, el desenvolupament i la innovació, llançant més productes d'alta qualitat per satisfer les necessitats dels consumidors globals. La companyia també reforçarà encara més la seva estratègia de desenvolupament sostenible i s'esforçarà per aconseguir majors beneficis ambientals i socials en les seves operacions comercials.

Beiersdorf continuarà ampliant el seu mercat global, reforçant la seva interacció amb els consumidors i millorant la seva influència de marca. Mitjançant els esforços i la innovació continus, Beiersdorf continuarà liderant el desenvolupament de la indústria mundial de la cura de la pell i la cosmètica i aportarà més bellesa i salut als consumidors de tot el món.

Si voleu obtenir més informació sobre Beiersdorf, visiteu el seu lloc web oficial: www.beiersdorf.de .

<<:  Què tal Metso? Comentaris de l'empresa Metso i informació del lloc web

>>:  Què tal el grup AEON del Japó? Ressenyes del grup Japan AEON i informació del lloc web

Recomanar articles

Saps fumar?

De fet, moltes persones fumen, però algunes perso...

Què he de fer si sóc al·lèrgic a les proteïnes altes?

Tot i que la proteïna és una substància molt impo...

Per què no extreu una dent esquerdada?

Les dents són la part més dura del cos humà. Quan...

Concepte de digestió i absorció

Estem realitzant constantment la digestió i l'...

Per què fan olor les aixelles suades?

L'estiu calent és difícil de suportar per a m...

Quines són les funcions de les màscares de protecció mèdica

Les anomenades màscares de protecció mèdica sovin...

L'eficàcia i la funció de la proteïna del cuc de terra

La proteïna del cuc de terra és una medicina tòni...

Hi ha efectes secundaris de l'anestèsia espinal?

És molt habitual utilitzar l'anestèsia durant...

Què és l'extracte de vainilla

Tothom ha d'entendre que els que ho saben veu...

Com s'ha de tractar la fístula anal quirúrgicament?

La fístula anal, també coneguda com a fístula ano...