Què és la ceba? The Onion (The Onion News) és una organització de notícies coneguda per les seves notícies satíriques. És propietari de diaris, llocs web, ràdio, AV Club i altres productes. Va ser fundada l'any 1988 i té la seu a Chicago, EUA. The Onion imita les característiques del periodisme tradicional publicant articles satírics en un to "formal". Lloc web: www.theonion.com The Onion és una organització de notícies coneguda per les seves notícies satíriques. Va ser fundada l'any 1988 i té la seu a Chicago, EUA. És conegut per la seva imitació de l'estil de les notícies tradicionals, la publicació d'articles satírics en un to "formal", que cobreixen una àmplia gamma d'àmbits com la política, la societat i la cultura. The Onion no només té múltiples mitjans com ara diaris, llocs web i ràdio, sinó que també té submarques com AV Club, dedicades a oferir als lectors una perspectiva única de notícies i sentit de l'humor. La història i el desenvolupament de la cebaThe Onion va ser fundada el 1988 per dos estudiants de la Universitat de Wisconsin-Madison, Tim Keck i Christopher Johnson. La seva idea original era crear un diari del campus, però amb el temps, The Onion es va convertir gradualment en una organització de mitjans professional centrada en notícies satíriques. El 1996, The Onion va llançar el seu lloc web oficial, ampliant encara més la seva influència. The Onion és únic per la seva capacitat per presentar continguts absurds en un format periodístic seriós. Els seus articles solen basar-se en titulars i estructura de notícies tradicionals, però el contingut és ple de sàtira i humor. Per exemple, The Onion va publicar una vegada un article titulat "El Congrés dels Estats Units aprova una llei que exigeix que tots els nord-americans treballin almenys 40 hores a la setmana", que sembla greu a la superfície, però en realitat és una sàtira sobre el sistema laboral social nord-americà. El format multimèdia de la cebaLa ceba és més que un diari; també compta amb diversos mitjans de comunicació, inclosos llocs web, ràdio i el Club AV. El lloc web oficial de The Onion (www.theonion.com) és una de les seves principals plataformes de difusió, publica diàriament una gran quantitat de notícies satíriques i contingut de vídeo. El programa de ràdio The Onion també atrau un gran nombre d'oients amb el seu estil d'humor singular. The AV Club és una submarca de The Onion, centrada en comentaris culturals i notícies d'entreteniment. A diferència de l'estil satíric de The Onion, el contingut de The AV Club és més seriós, però també ple d'humor. Cobreix molts camps, com ara pel·lícules, música, televisió, llibres, etc., i és molt estimat pels lectors joves. L'estil satíric de la CebaL'estil satíric de la Ceba és una de les seves principals característiques. Exposa els fenòmens absurds de la societat imitant la forma de les notícies tradicionals. Per exemple, The Onion va publicar una vegada un article titulat "Els científics descobreixen que la Terra cau cap al sol a 30 quilòmetres per segon". A primera vista, sembla una notícia científica, però de fet és una sàtira sobre la indiferència de la gent davant les qüestions mediambientals. L'estil satíric de The Onion no es limita al contingut del text; el seu contingut de vídeo també està ple d'humor. Per exemple, The Onion va produir una vegada un vídeo amb un "expert" que explicava per què la gent hauria de menjar almenys 10 hamburgueses al dia. Aquest vídeo satiritza els hàbits alimentaris poc saludables de la societat moderna a través de l'exageració. La influència de la cebaLa influència de The Onion no es limita als Estats Units; el seu contingut ha rebut una atenció generalitzada arreu del món. Molts lectors fins i tot confonen els articles de The Onion amb notícies reals, que també reflecteixen indirectament com de realista és l'estil satíric de The Onion. L'èxit de The Onion ha inspirat moltes altres organitzacions de mitjans. Per exemple, el xinès Baozou Dashijian i el britànic Daily Mail han agafat en préstec l'estil satíric de The Onion per produir contingut de notícies similar. Això mostra la influència de The Onion. El futur de la cebaAmb la popularització d'Internet, la influència de The Onion també s'està expandint. En el futur, The Onion pot ampliar encara més els seus formats multimèdia, com ara llançar més contingut de vídeo i programes de podcast. A més, The Onion també pot cooperar amb altres organitzacions de mitjans per llançar més contingut de notícies multiplataforma. En general, The Onion s'ha convertit en una de les organitzacions de notícies més populars del món amb el seu estil satíric i sentit de l'humor únics. El seu èxit no només rau en la singularitat del seu contingut, sinó també en la seva capacitat per fer que la gent reflexioni sobre temes socials d'una manera humorística. Una revisió dels articles clàssics de la cebaAl llarg dels anys, The Onion ha publicat un gran nombre d'articles satírics clàssics. Aquests són alguns articles clàssics que val la pena revisar:
Els lectors de The OnionThe Onion té un públic molt ampli, que cobreix tots els grups d'edat i classes socials. Als joves els agrada especialment l'estil humorístic de The Onion, mentre que els lectors més grans aprecien la seva profunda visió dels problemes socials. El públic de The Onion no es limita als Estats Units; el seu contingut ha rebut una atenció generalitzada arreu del món. Molts lectors fins i tot confonen els articles de The Onion amb notícies reals, que també reflecteixen indirectament com de realista és l'estil satíric de The Onion. El model de negoci de la cebaEl model de negoci de Onion es basa principalment en els ingressos publicitaris i els serveis de subscripció. El seu lloc web oficial (www.theonion.com) publica cada dia una gran quantitat de notícies satíriques i continguts de vídeo, que atrauen un gran nombre d'usuaris. The Onion va obtenir ingressos publicitaris considerables inserint anuncis en aquests continguts. A més, The Onion també ha llançat un servei de subscripció, on els usuaris poden pagar una quota determinada per obtenir contingut més exclusiu i una experiència de lectura sense anuncis. Aquest model de negoci no només aporta ingressos estables a The Onion, sinó que també millora l'adhesió dels usuaris. La responsabilitat social de la cebaThe Onion no és només una organització mediàtica que se centra en notícies satíriques, també té certes responsabilitats socials. Mitjançant mitjans humorístics, The Onion exposa molts problemes de la societat i fa pensar en aquests problemes. Per exemple, The Onion va publicar una vegada un article titulat "El govern dels EUA anuncia que deixarà de proporcionar menjar als pobres". A primera vista, sembla una notícia política, però de fet és una sàtira sobre la bretxa entre els rics i els pobres a la societat nord-americana. Aquest article va provocar un debat generalitzat i va impulsar la gent a prestar més atenció al tema de la pobresa a la societat. Reptes i oportunitats per a The OnionAmb la popularització d'Internet, The Onion s'enfronta a més i més reptes. D'una banda, el ràpid desenvolupament d'Internet ha fet que la difusió de la informació sigui més ràpida, i The Onion necessita actualitzar constantment els seus continguts per mantenir la seva competitivitat. D'altra banda, la popularitat d'Internet ha facilitat la difusió del contingut de The Onion, fet que li ha aportat més oportunitats. En el futur, The Onion pot ampliar encara més els seus formats multimèdia, com ara llançar més contingut de vídeo i programes de podcast. A més, The Onion també pot cooperar amb altres organitzacions de mitjans per llançar més contingut de notícies multiplataforma. L'impacte cultural de la cebaThe Onion és més que una organització de notícies; té un profund impacte en la societat i la cultura. Mitjançant mitjans humorístics, The Onion exposa molts problemes de la societat i fa pensar en aquests problemes. Per exemple, The Onion va publicar una vegada un article titulat "El govern dels EUA anuncia que deixarà de proporcionar menjar als pobres". A primera vista, sembla una notícia política, però de fet és una sàtira sobre la bretxa entre els rics i els pobres a la societat nord-americana. Aquest article va provocar un debat generalitzat i va impulsar la gent a prestar més atenció al tema de la pobresa a la societat. La perspectiva de futur de la cebaAmb la popularització d'Internet, la influència de The Onion també s'està expandint. En el futur, The Onion pot ampliar encara més els seus formats multimèdia, com ara llançar més contingut de vídeo i programes de podcast. A més, The Onion també pot cooperar amb altres organitzacions de mitjans per llançar més contingut de notícies multiplataforma. En general, The Onion s'ha convertit en una de les organitzacions de notícies més populars del món amb el seu estil satíric i sentit de l'humor únics. El seu èxit no només rau en la singularitat del seu contingut, sinó també en la seva capacitat per fer que la gent reflexioni sobre temes socials d'una manera humorística. Una revisió dels articles clàssics de la cebaAl llarg dels anys, The Onion ha publicat un gran nombre d'articles satírics clàssics. Aquests són alguns articles clàssics que val la pena revisar:
Els lectors de The OnionThe Onion té un públic molt ampli, que cobreix tots els grups d'edat i classes socials. Als joves els agrada especialment l'estil humorístic de The Onion, mentre que els lectors més grans aprecien la seva profunda visió dels problemes socials. El públic de The Onion no es limita als Estats Units; el seu contingut ha rebut una atenció generalitzada arreu del món. Molts lectors fins i tot confonen els articles de The Onion amb notícies reals, que també reflecteixen indirectament com de realista és l'estil satíric de The Onion. El model de negoci de la cebaEl model de negoci de Onion es basa principalment en els ingressos publicitaris i els serveis de subscripció. El seu lloc web oficial (www.theonion.com) publica cada dia una gran quantitat de notícies satíriques i continguts de vídeo, que atrauen un gran nombre d'usuaris. The Onion va obtenir ingressos publicitaris considerables inserint anuncis en aquests continguts. A més, The Onion també ha llançat un servei de subscripció, on els usuaris poden pagar una quota determinada per obtenir contingut més exclusiu i una experiència de lectura sense anuncis. Aquest model de negoci no només aporta ingressos estables a The Onion, sinó que també millora l'adhesió dels usuaris. La responsabilitat social de la cebaThe Onion no és només un mitjà de comunicació centrat en la sàtira; |
<<: Què tal TUT.BY? Comentaris i informació del lloc web de TUT.BY
>>: Què tal, de fet? De fet, ressenyes de llocs de treball i informació del lloc
La curcumina és una herba que conté diversos bene...
Hi ha molts temes debatuts a la societat actual, ...
Què és Wheaton College? Wheaton College és una pre...
En el passat, no hi havia diversos tipus de llami...
Els xinesos generalment no som gaire alts, però m...
Beure un got d'aigua salada lleugera cada mat...
A l'estiu, els dies són llargs i les nits són...
Sabem que després d'omplir un got d'aigua...
Molts amics saben que hi ha molts motius per a l&...
Quan es tracta de l'oli de sèsam, molta gent ...
Si no presta atenció a la seva vida diària, és fà...
A la vida diària, si trobeu que les ungles dels p...
Si voleu tenir una vista posterior assassí, no po...
La gastritis no atròfica afecta greument la salut...
Crec que tothom sap la importància dels dits dels...