Què tal el grup Kering? Revisions del grup Kering i informació del lloc web

Què tal el grup Kering? Revisions del grup Kering i informació del lloc web
Què és el lloc web de Kering Group? Kering Group va passar a denominar-se de l'antic Paris Printemps Group (Grup PPR) el 2013. Fundat el 1963, es dedica principalment a articles de luxe com ara accessoris de roba i està controlat per la família francesa Pinault. Les marques del Grup Kering inclouen Gucci, Brioni, Puma, Boucheron, etc.
Lloc web: www.kering.com

Kering és un grup líder mundial de marques de moda i luxe amb seu a París, França. El predecessor del grup va ser el Paris Spring Group (PPR), fundat el 1963 i controlat per la família francesa Pinault. Kering Group compta amb més de 70 marques a tot el món, que cobreixen una àmplia gamma d'àrees com roba, accessoris, rellotges, joies i perfums. Les marques del grup inclouen Gucci, Brioni, Bally, Puma, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney i altres.

L'objectiu de Kering és portar les millors marques de moda i luxe del món als consumidors de tot el món mitjançant la innovació i l'excel·lència en la gestió. El grup es compromet a construir una cartera de marques diversa, inclusiva i sostenible que ofereixi una qualitat inigualable i experiències de marca úniques als consumidors de tot el món.

El 2013, Kering va canviar el seu nom de Printemps pel seu nom actual per reflectir millor la seva estratègia empresarial global i diversificada. Aquest canvi també indica el compromís del grup amb la seva marca i la confiança en el seu desenvolupament futur.

Kering Group té la seu central a París, França, i té àmplies operacions i sucursals a tot el món. El Grup disposa de centres d'R+D, estudis de disseny, plantes de fabricació i botigues minoristes a tot el món per garantir l'excel·lent qualitat i la innovació contínua de les seves marques.

La cartera de marques de Kering cobreix una àmplia gamma d'estils i rangs de preus, des de marques de luxe de gamma alta fins a marques d'estil de vida més assequibles. Cada marca té la seva pròpia història, valors culturals i estil de disseny únics, que en conjunt constitueixen la cartera de marques diversificada de Kering.

Gucci és una de les marques més famoses de Kering, coneguda per les seves arrels italianes i els seus dissenys únics. Brioni és coneguda pels seus vestits d'alta costura i les seves exquisides tècniques de confecció. Bally s'enorgulleix del seu calçat i accessoris fabricats a Suïssa. Puma és estimat pels joves per la seva moda esportiva i el seu estil de carrer. Bottega Veneta és molt elogiada pels seus dissenys senzills i l'artesania exquisida.

A més d'aquestes marques conegudes, Kering Group continua ampliant la seva cartera de marques mitjançant una sèrie d'inversions estratègiques i col·laboracions. Per exemple, el grup ha introduït marques de disseny d'avantguarda com Alexander McQueen i Stella McCartney mitjançant adquisicions i col·laboracions, enriquint encara més la seva cartera de marques.

Kering també està a l'avantguarda del sector en termes de desenvolupament sostenible. El Grup es compromet a aconseguir un desenvolupament sostenible del seu negoci reduint l'impacte ambiental, fomentant el desenvolupament comunitari i la responsabilitat social. Per exemple, el Grup es compromet a reduir les emissions de carboni i el consum d'energia, a fomentar l'economia circular i a invertir en projectes d'energies renovables.

A més, Kering es compromet a ampliar l'impacte global del seu negoci mitjançant la tecnologia digital i el comerç electrònic. Les plataformes en línia i les aplicacions mòbils del Grup ofereixen una experiència de compra còmoda, que permet als consumidors navegar i comprar els seus productes de marca preferits en qualsevol moment i lloc.

En general, Kering és un grup de marques de moda i luxe dinàmic, innovador i sostenible. A través de la seva cartera de marques diversificada i operacions globals, el grup ofereix als consumidors de tot el món una qualitat inigualable i experiències de marca úniques.

<<:  Què passa amb Lear Corporation? Obteniu ressenyes de l'empresa i informació del lloc web

>>:  Què tal Satchi? Revisions de Satchi i informació del lloc web

Recomanar articles

Per què les dones embarassades se senten febles i cansades?

La majoria de les amigues experimentaran símptome...

Com treure l'escala d'un bullidor elèctric

Quan bevem aigua bullida, normalment estem acostu...

Com aprimar els músculs del vedell

Moltes persones estan preocupades pel problema de...

Quin tipus de te és més adequat per enfadar-se a l'hivern

Quan tenim mal de coll a l'hivern, podem beur...

És útil rentar-se la cara amb aigua de lligabosc?

Tots estem familiaritzats amb la madressarra quan...

Símptomes del virus respiratori sincicial

El virus respiratori sincitial és un virus nociu ...

Solució saturada de clorur de sodi

Poques vegades s'escolta el clorur de sodi i ...

Què tal la revista W? Ressenyes de W Magazine i informació del lloc web

Què és W Magazine? W Magazine és una coneguda revi...

Per què tinc fred però no febre?

Si tens fred però no tens febre, has de prestar a...

La onicomicosi pot ser contagiosa a altres persones?

L'onicomicosi és freqüent en persones amb dia...

Què causa picor al cap? Aquests són els motius

La picor del cuir cabellut és una condició que mo...

Histerosalpingografia

Els cossos de les dones són relativament fràgils ...

Causes de marques vermelles al coll

Hi ha marques vermelles al coll, que molts pacien...

Quins són els símptomes de la lesió del nervi laringi?

La lesió a la branca interna del nervi laringi és...