L'experiència educativa d'una persona es divideix en moltes etapes, des de la infància, la infantesa, la infància, l'adolescència, la joventut fins a la vellesa. Quan estàvem a la llar d'infants, els mestres feien servir les cançons infantils per ensenyar-nos a l'escola primària, els mestres feien servir l'educació repetitiva per ajudar-nos a aprendre i recordar. Cadascú té la seva personalitat única i diferents tendències cap als mètodes educatius. Per tant, a l'hora d'educar-los, hauríem d'adoptar un enfocament diferent de la gent normal i no utilitzar la mateixa manera immutable per educar tothom. Sobretot en la societat actual, cada pare atorga una gran importància a l'educació dels seus fills, per la qual cosa sembla que l'educació dels fills és especialment important. L'educació infantil es refereix principalment a l'educació que s'ofereix als nens de 3 a 6 anys. L'educació infantil és la segona meitat de l'educació infantil o educació infantil. "Important" vol dir que és el període fonamental del desenvolupament d'una persona, i moltes habilitats i trets de personalitat importants formen característiques bàsiques durant aquest període "especial" significa que aquesta etapa és un període de transició per al desenvolupament físic i mental dels nens des de l'inici indeterminat fins bàsicament fixat, i després poden començar a aprendre i desenvolupar-se segons les necessitats socials. Els nadons no comencen una comunicació oral significativa fins aproximadament un any després del naixement. Abans d'això, el vostre nadó es basa en la comunicació no verbal per expressar els seus sentiments i pensaments. A més del plor com a forma directa de comunicació, també és possible el llenguatge corporal com les expressions facials, els moviments de braços i cames. L'educació infantil es pot dividir en significats amplis i estrets En un sentit ampli, qualsevol activitat amb un propòsit que pugui afectar el creixement físic i el desenvolupament cognitiu, emocional i de la personalitat dels nens, com ara els nens que miren la televisió, que fan les tasques domèstiques, que participen en activitats socials sota la direcció d'adults, etc., es pot dir que és educació infantil. En un sentit estricte, l'educació infantil es refereix específicament a l'educació a les llars d'infants i altres institucions d'educació infantil especialment establertes. L'educació infantil a la Xina pertany al sistema educatiu escolar Com l'educació escolar, l'educació infantil també té avantatges que no tenen l'educació familiar i l'educació social, com ara la planificació i la sistemàtica. El millor període per al desenvolupament intel·lectual: La investigació del psicòleg nord-americà James assenyala que el període abans dels 5 anys és el període més ràpid de desenvolupament intel·lectual perquè un nen de 18 anys assoleix un nivell d'intel·ligència normal, el 50% de la intel·ligència s'adquireix abans dels 4 anys, el 30% s'adquireix entre els 4 i els 8 anys i el 20% entre els 8 i els 18 anys. La investigació de fisiòlegs nord-americans també mostra que la primera infància és el període de desenvolupament fisiològic del cervell més ràpid. L'estudiós japonès Kishu Hisaichi va assenyalar que les capacitats potencials dels nens segueixen una llei decreixent, és a dir, un nen nascut amb 100 punts d'habilitat pot convertir-se en una persona amb 100 punts d'habilitat si s'educa des del naixement capacitat. Això mostra la rapidesa amb què es desenvolupa el cervell d'un nen petit. Durant el període de ràpid desenvolupament de la intel·ligència dels nens, el paper de l'educació primerenca és especialment important, perquè la intel·ligència està estretament relacionada amb l'educació i l'entorn social. Si els nens reben una educació primerenca adequada amb els mètodes adequats durant aquest període, es pot imaginar l'efecte. L'educació infantil ha de començar amb coses petites i pràctiques per ser eficaç. També hi ha molts pares als quals els agrada fer de tot pels seus fills. Per exemple, la llar d'infants convida els pares a veure com els seus fills competeixen en lligar els cordons de les sabates, però alguns pares diuen als seus fills "això és fàcil" mentre els lliguen els cordons de les sabates. Els pares haurien de deixar anar més, permetre que els seus fills facin exercici i no deixar que confiïn en els altres per a tot. Molts pares tenen por que els seus fills pateixin una mica, així que cedeixen als seus fills en tot i no els deixen fer res, però només els pots controlar durant un temps, no per a tota la vida. Només ensenyant-los habilitats de supervivència en el futur. Quan fa alguna cosa malament, s'ha de corregir a temps, en cas contrari l'hàbit es convertirà en un hàbit i l'educació del nen es convertirà realment en un problema. |
>>: Es pot detectar després d'uns dies de coit?
Les marques d'acne i les fosses d'acne só...
Què és Crackle? Crackle.com és un lloc web de víde...
La fibrosi pulmonar idiopàtica és una malaltia pu...
Quan es produeixen úlceres orals, la gent sovint ...
Tots sabem que els nadons són propensos a la infe...
Els símptomes de la síndrome de Sheehan són molt ...
Quan apareixen símptomes de dolor i debilitat a l...
Què és Activision? Activision és un desenvolupador...
Què és el lloc web de la Universitat de Parma? Fun...
Per a les noies que estimen la bellesa, l'acn...
Mirant els grups de cabells que cauen del seu cap...
Avui en dia, moltes persones presten atenció a l&...
La salut física i mental no es pot separar de l...
El llevat en pols és una matèria primera indispen...
Quan parlem d'assecadors de cabell, el primer...