Què és Experian? Experian és una empresa de serveis d'informació de renom mundial que proporciona principalment dades i eines analítiques als seus clients, inclosa ajudar les empreses a gestionar els riscos de crèdit, prevenir el frau, determinar objectius de màrqueting i assolir la presa de decisions automatitzada. És especialment influent en les investigacions de crèdit personal dels consumidors. Experian va ocupar el lloc 1.154 a la llista Global 2000 de Forbes 2014. Lloc web: www.experian.com Experian: empresa líder mundial de serveis d'informacióEn l'entorn empresarial actual basat en dades, la importància de la informació és evident. Tant si les empreses gestionen el risc de crèdit, prevenen el frau, determinen objectius de màrqueting o automatitzen la presa de decisions, les dades d'alta qualitat i les eines analítiques tenen un paper fonamental. Experian, una empresa de serveis d'informació de renom mundial, és líder en aquest camp. Experian ofereix una àmplia gamma de serveis a tot el món, que inclouen, entre d'altres, investigacions de crèdit personal dels consumidors, informes de crèdit corporatius, investigacions i anàlisis de mercat, verificació d'identitat i solucions de prevenció de fraus. Els seus serveis cobreixen múltiples indústries, des dels serveis financers fins al detall, passant per les telecomunicacions i la fabricació d'automòbils. Experian es pot veure en gairebé tots els camps que requereixen dades per donar suport a la presa de decisions. El lloc web oficial d'Experian ( www.experian.com ) és el millor punt de partida per conèixer l'empresa i els seus serveis. El lloc web no només ofereix introduccions detallades de productes i serveis, sinó que també conté un gran nombre de recursos i eines per ajudar les empreses i les persones a entendre i gestionar millor les seves necessitats de dades. Història i desenvolupament d'ExperianLa història d'Experian es remunta a l'any 1980 quan es va establir com a part del Grup GUS. A través d'una sèrie d'adquisicions estratègiques i creixement orgànic, Experian s'ha convertit gradualment en un dels principals proveïdors de serveis d'informació creditícia del món actual. Al llarg de la seva història de desenvolupament, Experian ha ampliat contínuament el seu àmbit de negoci i les seves àrees de servei, des dels serveis inicials d'informes de crèdit fins a l'anàlisi de dades, serveis de màrqueting i solucions antifrau. L'empresa va cotitzar a la Borsa de Londres l'any 1996 i en els anys següents va reforçar encara més la seva posició global mitjançant l'adquisició de diverses empreses internacionals. Aquestes adquisicions no només van ampliar la cobertura geogràfica d'Experian, sinó que també van millorar les seves capacitats tecnològiques i la diversitat de productes. Per exemple, l'adquisició de ChoicePoint el 2005 va ampliar significativament les capacitats d'Experian en serveis de verificació d'identitat i prevenció de fraus. El viatge de creixement d'Experian ha estat ple d'innovació i canvi. Es manté a l'avantguarda de la tecnologia i la ciència de dades, desenvolupant contínuament noves solucions per satisfer les necessitats cada cop més complexes dels seus clients. Aquesta capacitat contínua d'innovar permet a Experian mantenir la seva posició de lideratge en un mercat altament competitiu. Serveis i solucions bàsiques d'ExperianEls serveis i solucions bàsiques d'Experian cobreixen una àmplia gamma de necessitats empresarials, centrant-se en les àrees clau següents:
Aquests serveis i solucions no només són adequats per a grans empreses multinacionals, sinó també per a petites i mitjanes empreses i usuaris particulars. Tant si es tracta d'un petit minorista que busca entendre millor la seva base de clients com d'un banc multinacional que necessita avaluar el risc de crèdit als mercats globals, Experian té una solució. Influència d'Experian en les investigacions de crèdit al consumCom a una de les tres agències d'informes de crèdit més grans del món, Experian té una influència significativa en l'àmbit de la investigació de crèdit personal del consumidor. Els seus informes de crèdit i sistemes de puntuació s'utilitzen àmpliament en l'aprovació de préstecs, l'emissió de targetes de crèdit i altres processos de presa de decisions financeres. El model de puntuació de crèdit d'Experian té en compte una varietat de factors, com ara l'historial de pagaments, el nivell de deute, la durada de l'historial de crèdit i el nombre de comptes nous, per avaluar completament la solvència d'un consumidor. A més, Experian ofereix serveis d'educació i control de crèdit personal a través de les seves plataformes orientades als consumidors, com ara CreditExpert i FreeScore360. Aquests serveis permeten als consumidors veure les seves puntuacions de crèdit en temps real, comprendre els factors que afecten les seves puntuacions i obtenir recomanacions per millorar els seus perfils de crèdit. D'aquesta manera, Experian no només ajuda les institucions financeres a prendre decisions de crèdit més intel·ligents, sinó que també ajuda els consumidors a gestionar i millorar la seva salut creditícia. Els serveis d'investigació de crèdit d'Experian també s'estenen a àrees com ara comprovacions d'antecedents laborals i revisions de qualificacions de lloguer. Els empresaris i els propietaris poden utilitzar els informes de crèdit d'Experian per avaluar la responsabilitat financera i la fiabilitat dels candidats, cosa que els permet prendre decisions de contractació i lloguer més informades. El rànquing i la reputació d'Experian entre les empreses globalsExperian va ocupar el lloc 1.154 a la llista Global 2000 de Forbes 2014, un rànquing que reflecteix la seva posició i influència important en l'economia global. Com a corporació multinacional multimilionària, el rendiment financer i el valor de mercat d'Experian són àmpliament reconeguts. A més dels indicadors financers, la reputació de la marca d'Experian i la satisfacció del client també són factors importants per al seu èxit. Al llarg dels anys, Experian s'ha guanyat la confiança de clients globals amb els seus serveis de dades fiables, solucions tecnològiques innovadores i un excel·lent servei al client. Tant si es tracta de serveis financers, minoristes o agències governamentals, moltes organitzacions consideren Experian un soci integral en el seu procés de presa de decisions basat en dades. A més, l'esforç d'Experian en responsabilitat social també l'ha ajudat a aconseguir una bona imatge pública. L'empresa participa activament en diversos projectes comunitaris i iniciatives mediambientals, i es compromet a promoure el progrés social i el desenvolupament sostenible a través del poder de les dades. Perspectives i reptes futurs d'ExperianAmb el ràpid desenvolupament de tecnologies emergents com ara el big data, la intel·ligència artificial i la cadena de blocs, Experian s'enfronta a oportunitats i reptes sense precedents. En el futur, Experian té previst continuar invertint en innovació tecnològica per millorar les seves capacitats d'anàlisi de dades i la qualitat del servei. Concretament, l'empresa se centrarà en les següents direccions de desenvolupament:
Tanmateix, Experian també s'enfronta a alguns reptes. El primer és la pressió dels competidors, especialment a la indústria tecnològica que canvia ràpidament, on les startups emergents i els gegants tecnològics intenten aconseguir una part del pastís. El segon és el tema de la privadesa i la seguretat de les dades. A mesura que els països enforteixen les seves regulacions de protecció de dades, com recollir i utilitzar les dades en compliment s'ha convertit en un problema important que han d'afrontar les empreses. No obstant això, amb la seva forta influència de marca, una rica experiència en el sector i un esperit innovador continu, Experian confia en fer front als reptes futurs i continuar mantenint la seva posició de lideratge en l'àmbit global dels serveis d'informació. ConclusióCom a empresa líder mundial de serveis d'informació, Experian ajuda les empreses i les persones a prendre decisions més informades en un entorn empresarial complex, proporcionant dades d'alta qualitat i eines analítiques. Des dels serveis d'informació creditícia fins a l'anàlisi de dades i les solucions de prevenció de fraus, els serveis d'Experian cobreixen una àmplia gamma de necessitats empresarials i s'han guanyat una bona reputació i una àmplia base de clients a tot el món. A mesura que la tecnologia segueixi avançant i les demandes del mercat canvien, Experian continuarà explorant noves oportunitats i superant els reptes per garantir el seu èxit continuat en l'era de la informació. Experian és un soci de confiança per a les empreses que busquen aprofitar el poder de les dades per impulsar el creixement empresarial. |
<<: Què tal l'empresa Selma? Comentaris de l'empresa Selma i informació del lloc web
>>: Què tal Cooper Tires? Opinions de Cooper Tire i informació del lloc web
Què és Antiquorum? Antiquorum és una casa de subha...
Les dones mai estaran satisfetes amb el seu pes, ...
Quan arriba l'hivern, moltes persones convida...
En la vida sexual diària, si la parella adopta l&...
Com que l'espondilosi cervical s'ha fet c...
Les persones amb pell grassa són millors per tria...
Què és OneWed.com? OneWed.com és un famós mitjà el...
La salut del cabell és un aspecte al qual la gent...
Córrer és bo per a la teva salut, i fer exercici ...
Quin és el lloc web d'Eastman Chemical Company...
Si vols tenir millors efectes per a la salut en e...
Què és el lloc web del govern francès? Aquest lloc...
Els pacients paraplègics no són estranys a la vid...
L'estiu és una estació preciosa, però també u...
Què és la Universitat per a Estrangers de Siena? L...