Què tal Ito-Yokado? Ressenyes d'Ito-Yokado i informació del lloc web

Què tal Ito-Yokado? Ressenyes d'Ito-Yokado i informació del lloc web
Què és el lloc web Ito-Yokado? Ito Yokado (japonès: イトーヨーカドー; també traduït com: Ito Rongtang) és una marca líder en la indústria minorista japonesa. Va ser l'empresa matriu de la mundialment famosa botiga de conveniència 7-Eleven. Va ser fundada el 1920 i la seva predecessitat de Productes Yokadosor. L'1 de setembre de 2005, Ito-Yokado va establir un nou holding, Seven & I Holdings. El 26 de desembre de 2005, Seven & I Holdings va comprar una participació de control de Millennium Retailing Inc., que posseeix tant els grans magatzems Sogo com els grans magatzems Seibu al Japó, per 2.000 milions de dòlars, convertint-se en el primer minorista més gran del Japó una llista global 500 el 2011.
Lloc web: www.itoyokado.co.jp

Ito-Yokado és una marca dominant a la venda al detall japonesa, amb la seva història que es remunta a 1920 quan es coneixia com Ito-Yokado. Aquest gegant minorista no només és l'empresa matriu de la marca de botigues de conveniència mundialment coneguda 7-Eleven, sinó que també ha sofert diversos canvis i ampliacions importants durant el seu desenvolupament.

El 1920, el predecessor d'Ito-Yokado, Ito-Yokado Western Products Store, es va establir al Japó, marcant el naixement d'aquest gegant minorista. Amb el pas del temps, la botiga de mercaderies occidentals de Yanghuatang va créixer gradualment i es va rebatejar oficialment Ito-Yokado el 1974. El nom s'ha utilitzat fins als nostres dies i s'ha convertit en una marca coneguda a la indústria minorista japonesa.

El desenvolupament de l'Ito-Yokado no ha estat fluid. A les dècades de 1970 i 1980, a mesura que l'economia del Japó creixia ràpidament, Ito-Yokado es va enfrontar a una competència ferotge tant de rivals nacionals com estrangers. Per tal de fer front a aquests reptes, Ito-Yokado va iniciar una sèrie d'ajustaments i reformes estratègiques.

El 1973, Ito-Yokado es va associar amb Southern Company dels Estats Units per introduir les botigues de conveniència 7-Eleven al Japó. Aquest moviment no només va aportar nous punts de creixement a Ito-Yokado, sinó que també va oferir als consumidors japonesos una experiència de compra més còmoda. Des de llavors, Ito-Yokado ha continuat ampliant el nombre de botigues 7-Eleven al Japó, convertint-la en una de les marques de botigues de conveniència més populars del Japó.

A més del negoci de botigues de conveniència, Ito-Yokado també s'ha expandit a altres àrees. El 1982, Ito-Yokado va obrir el primer centre comercial a gran escala del Japó: Ito-Yokado Shopping Center. Aquest moviment innovador va portar una nova direcció de desenvolupament a la indústria minorista del Japó i també va aportar més clients i ingressos a Ito-Yokado.

Després d'entrar al segle XXI, Ito-Yokado va continuar mantenint el seu fort impuls de desenvolupament. L'1 de setembre de 2005, Ito-Yokado va establir un nou holding, Seven & I Holdings. El 26 de desembre del mateix any, Seven & I Holdings va comprar una participació de control de Millennium Retailing Inc., propietari dels grans magatzems Sogo i Seibu al Japó, per 2.000 milions de dòlars EUA. Aquesta adquisició va convertir Ito-Yokado en el minorista més gran del Japó i el cinquè del món.

El 2011, Ito-Yokado va ocupar el lloc 131 de la llista Fortune Global 500, demostrant una vegada més la seva forta presència al mercat minorista internacional. Avui, Ito-Yokado té nombroses botigues i filials a tot el món, oferint als consumidors una gran varietat de productes i serveis.

L'èxit d'Ito-Yokado es deu a la seva capacitat d'innovar i adaptar-se contínuament als canvis del mercat. Ja sigui en el negoci de les botigues de conveniència o en altres àrees com els centres comercials, Ito-Yokado és capaç d'entendre amb precisió les necessitats i la psicologia dels consumidors i llançar nous productes i serveis que satisfan la demanda del mercat. Al mateix temps, Ito-Yokado també presta atenció a establir bones relacions amb proveïdors i socis, i a aconseguir el seu propi desenvolupament sostenible mitjançant la cooperació entre tots.

En resum, Ito-Yokado és una marca llegendària de la indústria minorista japonesa. Des de la Yanghuatang Western Goods Store l'any 1920 fins al gegant mundial del comerç minorista actual, Ito-Yokado ha experimentat innombrables reptes i oportunitats. No obstant això, amb l'esperit d'innovació contínua i adaptació als canvis del mercat, Ito-Yokado sempre ha estat capaç de mantenir la seva posició de lideratge en el mercat minorista i oferir als consumidors una millor experiència de compra.

<<:  Què tal Menards? Menards Comentaris i informació del lloc web

>>:  Què passa amb Hotmail? Revisió de Hotmail i informació del lloc web

Recomanar articles

Com rentar els texans sense decolorar-se

Els texans donen a la gent una sensació de moda, ...

Què és l'infart cerebral cardiogènic?

Crec que tothom està familiaritzat amb l'infa...

Què causa mal de coll i mal d'oïda?

Amb l'empitjorament de la contaminació ambien...

Què causa l'hemorràgia al raspallar-se les dents?

Tothom ha d'haver trobat sang de les genives ...

Quins són els efectes màgics de la pols multigran instantània?

La pols multigran instantània és en realitat un a...

Quin medicament és el millor per eliminar la humitat?

A la vida real, la humitat del cos és una malalti...

Què tal Holcim? Revisions de Holcim i informació del lloc web

Què és Holcim? Holcim AG és un dels fabricants de ...

Com és el govern de Laos? Revisions del govern de Laos i informació del lloc web

Què és el lloc web del govern de Laos? Aquest lloc...

Quin color de llapis de llavis és adequat per a la pell fosca?

Moltes persones neixen amb una pell més fosca, pe...

Quins són els beneficis de la vacunació de mans i peus?

Com diu la dita, els problemes surten de la boca ...

El bicarbonat de sodi és efectiu per eliminar l'escala?

Sovint hem sentit parlar del mètode d'utilitz...

Què tal la revista Slant? Revisió de la revista Slant i informació del lloc web

Què és Slant Magazine? Slant Magazine és una publi...